Mihin aikaan huomenna voin "vaatia" tapailukumppania tietämään
htiikö tavata mut illalla vai ei? Ei mitään erityistä sillä, töitä vain, on yrittäjä.
Kommentit (47)
Jos netissa pelataan tuntikausia ja paivystetaan. Alkoi ehka jotenkin nettiseksista, ainakin viitteita viestissasi on tallaiseen.
En minakaan osaa pelata, paivystaa osaan kylla. Olen tyonarkomaani ja tiedan, mita se on, kun ei olisi aikaa, mutta joutuu paivystamaan.
jos viitsitte kuunnella noi sanat ja kertoa, että onks toi biisi peliliike? Voiko ton käsittää monella tavalla?
ap
kommentit läpi uudestaan ja kiitos te viisaat naiset, en laittanu viestii. Yritän olla laittamatta sille mitään viestiä tänään, mutta tiedän, että jos se laittaa niin vastaan, ja meen sen luo. Vai pitäiskö yrittää olla menemättä? Vaikka tuntuis kuin pahalta?
ap
Jotain ylpeyttä ja ryhtiä nyt kehiin nainen! Haluatko todella olla niin helppo että juokset kun kaveri viheltää kun tälle sattuu sopimaan?
Kaveri ei halua mitään vakavaa kuten itsekin sanoo. Miksi ihmeessä roikut tyypissä, kun kuulostaa että sittenkin haluaisit muuta? Tuhlaat aikaasi ja revit itseäsi hajalle suotta.
Minusta asia on niin, että jos joku haluaa tavata, hän järjestää siihen aikaa ajoissa. Jos ei järjestä, niin ei halua tavata.
Ketään ei kannata päivystää.
kaikkeen tommoseen näpertämiseen oli aikaa mutta ei missään nimessä tapaamiseen koska se olisi sitonut herraa ihan liikaa ja vienyt jopa tunteja. Viestiä pukkasi kyllä.
t se joka meni tuohon halpaan
Mieti mitä suhteelta haluat. Jos haluat pelkkää seksiä, niin tuo kuullostaa hyvältä. Jos haluat parisuhteen, niin tuo kuullostaa todella typerältä. Itse inhoan tekstiviestittelyä, puhelinkeskustelut on vielä ok, jos ei oikeasti voi tavata. Mutta joo, en tuhlaisi aikaani mihinkään turhaan viestittelyyn, jos ei ole aikaa naamatusten tavata, niin keksisin ihan jotain muuta tekemistä, tapaisin omia kavereita jne. Ei kannata pitää itseään koko ajan valmiusasemissa jos ei saa suhteesta itse tarpeeksi.
ja mä vittu itken täällä. On tää kyl perseestä.
ap
Tsemppiä! Ei se maailma tuohon kaadu.
Tuli nyt ainakin selväksi että kaveria ei mikään vakava kiinnosta kanssasi. Itke itkusi ja sitten eteenpäin. Älä ota yhteyttä äläkä enää tapaile tyyppiä seksin merkeissä tai muutenkaan. Revit vain itseäsi eikä kaveri ole sen arvoinen.
Nyt lopetat sen itkemisen. Käyt suihkussa ja laitat itsesi kauniiksi ja lähdet baariin. Unohdat sen tyypin. Se ei ole ihastunut suhun tai kiinnostunut susta niinkuin sä siitä. Se vain pelaa sun kanssa, pönkittää omaa itsetuntoaan ja siinä kaikki. Älä jää siihen roikkumaan äläkä missään nimessä tuhlaa vapaailtaasi sen ihmisen murehtimiseen. Nyt nainen ykköstä päälle ja baanalle. löydät varmasti sata kertaa paremman heti tänään.
Yleensä nuo "en halua vakiintua" -tyypit vakiintuu viivana jahka osuu riittävän hyvännäköinen ym. kohdalle.
Älä enää missään olosuhteissa suostu tapaamaan, jos se mies ehdottaa. Keksit tekosyitä, mikset ehdi jne. Etkä laita sille mitään viestiä. Jos se viestittelee sulle, vastaat ehkä viidennen viestin jälkeen ja silloinkin tyyliin "sori, on ollut vähän kiireitä". Ja blokkaat sen sieltä mesestä niin, ettei se näe että oot onlinessa.
Paras kosto on tylyn viileä ja kylmä kosto.
seksiin tuon tyypin kanssa, ansaitset parempaa. Äläkä suotta enää ota yhteyttä.
Mä olisin sun sijassa kanssa ihan itkussa. Mutta kiitä nyt itseäsi siitä, ettet laittanut eilen mitään viestiä. Se tekee hyvää sun itsetunnolle, ettet alkanut ryömimään sen edessä.
Myöhemmin sä et ajattele, että voi kun oli ihana mies ja voi kun se ei kiinnostunut susta. Vaan sä ajattelet, että onneksi et antanut sille yhtään enempää itsestäsi.
eli et ole ainoa nainen kuvioissa.
koko ilta ja yo ja oikeastaan 48 tuntia, ellei enemmankin, kun on yrittanyt vastailla. muitakin hommia olisi jonossa, mutta edelleen paivystan. multa puuttuu ylpeys kokonaan.
ei oo baarifiilistä, en jaksa lähtee. Jatkan kotona märehtimistä.
Haluisin puhuu sen kans. Mut ei saa soittaa. Eikä varsinkaan kirjottaa.
VITTU!
ap
vahan nopeammalla rytmilla, ei tipottain. ja sitten taas uusia viesteja selventamaan kirjoituksia, siis tulkitsemaan ja suomentamaan.
mutta nyt on pieni tauko minulla silti, sitten tas kirjoitan, viimeistaan tunnin paasta kun asioaa on kertynyt ja lisaa piuhaa loytynyt.
vahan nopeammalla rytmilla, ei tipottain. ja sitten taas uusia viesteja selventamaan kirjoituksia, siis tulkitsemaan ja suomentamaan. mutta nyt on pieni tauko minulla silti, sitten tas kirjoitan, viimeistaan tunnin paasta kun asioaa on kertynyt ja lisaa piuhaa loytynyt.
mutta haluaa vaan tuntea olevansa jotenkin "elossa" ja haluttu kun kontaktia löytyy. PItää kortit omissa käsissään, tapaa jos tapaa (todnäk ei).
MIehet varmaan naurais näille meidän analyyseille :-D Eihän kaikki miehet ole samanlaisia...
Mutta joo, se minua "roikottanut" mies on edelleen sinkku ja tuosta on aikaa 10 v. Kuinkakohan montaa naista jaksoi härnätä tässä vuosien mittaan