Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan huomenna voin "vaatia" tapailukumppania tietämään

Vierailija
09.03.2012 |

htiikö tavata mut illalla vai ei? Ei mitään erityistä sillä, töitä vain, on yrittäjä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
42/47 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on aina mutkalla ja päätin, että se on minä, joka määrään. Sinuna mä olisin jo soittanut, koska odottaminen on tylsää, eikä jaksa ajatella, että juu vai ei vai ehkä. Jos miehelle ei sovi, sitten ei sovi. Jos sopii, kiva, mutta mitään fb ja kännykäntuijotus juttuja en pidä ja taistelua itseni kanssa...

Pari ukkoa ilmoitti suoraan, että ei ole niin kiinnostunut. Jälkikäteen ei harmita yhtään. Nyt olen seurustellut vuoden ja puhumme aivan kaikesta. Jos hän ei halua meille, vaan viettää koti-iltaa, mä kysyn siltä, että miksi ja se vastaa. Ei ole mitään arvoituspelejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se kyselee sun perään, niin mun mielestä sun kannattaa sanoa suoraan miten asiat on. Että et anna itseäs pompoteltavan ja olisit odottanut pikaisempaa reagointia asiaan ja goodbye.

Kanna ittes ylpeydellä ja myönnä, että antsaitset parempaa!

Vierailija
44/47 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on aina mutkalla ja päätin, että se on minä, joka määrään. Sinuna mä olisin jo soittanut, koska odottaminen on tylsää, eikä jaksa ajatella, että juu vai ei vai ehkä. Jos miehelle ei sovi, sitten ei sovi. Jos sopii, kiva, mutta mitään fb ja kännykäntuijotus juttuja en pidä ja taistelua itseni kanssa... Pari ukkoa ilmoitti suoraan, että ei ole niin kiinnostunut. Jälkikäteen ei harmita yhtään. Nyt olen seurustellut vuoden ja puhumme aivan kaikesta. Jos hän ei halua meille, vaan viettää koti-iltaa, mä kysyn siltä, että miksi ja se vastaa. Ei ole mitään arvoituspelejä.

Vierailija
45/47 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itket ja kaikkea, niin ilmeisesti haluat suhteelta muutakin? Mies on sanonut, että ei halua vakiintua, mikä ei tarkoita sitä, etteikö sillä olisi aikaa jutella ja harrastaa seksiä ja käydä leffassa kivan naisen kanssa. Koska mies on ilmoittanut, ettei halua vakiintua, niin hän voi ihan hyvin harrastaa seksiä ja tehdä noita juttuja muidenkin naisten kanssa. Voi tietysti olla, että mies on muuttanut mielensä, ja se selviää sillä, jos kysyt, että haluaisiko mies alkaa seurustelemaan. Tuossa ajassa sen kyllä jo tietää. Jos taas sulle käy tuollainen epämääräinen suhde, niin sun pitää oppia suhtautumaan paljon kevyemmin eikä itkeskellä miehen perään eikä kuvitella suhteesta mitään romanttista tai suunnitella tulevaisuutta tms. Mulla oli tuollainen suhde (montakin itse asiassa) ja pari niistä sanoi jälkeenpäin, että vaikka oikeastaan seurusteltiin, niin en vain ollut heille se oikea. Ja molemmat olivat aluksi sanoneet, etteivät halua mitään vakavaa, olisi pitänyt uskoa. Jos haluat jäädä odottelemaan, että mies yhtäkkiä huomaa sinun olevan jotain, mitä hän ei tähän mennessä ole huomannut (että olet tarpeeksi kiinnostava parisuhteeseen), niin kaikin mokomin, mutta voit tuhlata aikaasi siihen vuositolkulla.

Vierailija
46/47 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei? Kohtaa tosiasia. Nyt hanki jotain sisältöä OMAAN elämääsi, tee itsellesi se palvelus.

Vierailija
47/47 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pidä tuollaisia miehiä edes minään pelimiehinä- mies on sanonut suoraan, ettei halua vakiintua. Olet vastannut, ettet sinäkään halua mitään vakavaa. Mies ei tiedä, että olet muuttanut mielesi. Pelailua on se, jos väittää vaikka, että rakastaa ja toinen on tosi ihana, mutta silti pyörittää muita naisia ja puhuu tarkoituksella lämpimiä huijatakseen toista.

Nyt mies ei ole huijannut sinua mitenkään, tuollaiset sekstailu/tekstailu/leffa-kevytsuhteet on nykyisin hyvin yleisiä, ja mies on kertonut, että mistään muusta ei ole kyse. Jos sinua hämää hänen käytöksensä, selviää kaikki ihan sillä, kun kysyt, että haluaisiko hän NYT jotain vakavampaa. Jos mies sitä pelästyy ja juoksee karkuun, niin tiedät, että hän ei mitään vakavaa halunnut. Ei se mies mieti siellä, että laitanpa tänään viestin ja huomenna en, kun yritän nyt jotenkin pitää sen varpaisillaan, mies laittaa viestin kun sitä kiinnostaa ja se siitä. Pelimiehiäkin on, mutta ne eivät kerro aluksi, että tämä ei sitten ole mitään vakavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi