Homon äiti tässä
Arvatkaa kuinka paljon vituttaa kuunnella töissä homojen haukkumista. Mun lapseni on homo ja en ole kertonut töissä kellekään siitä. Tekis mieli vetää turpaan niitä homojen mollaajia. Mun lapseni ei ole yhtään sen huonompi ihmisenä kuin kukaan muukaan.
Kommentit (37)
homous ollut vielä 1970-luvulla rikos, josta seurasi rangaistus?
On aika vaikeaa käsittää, että yhtäkkiä sen pitääkin olla hyväksyttävää.
Monen mielestä sellaisen ajatteleminen on jotenkin epämiellyttävää ja epänormaalia.
Näitä asioista luulen olevan kysymys.
kuin heterot. Homot saattavat suuttuessaan niitata nyrkillä kiusaajat. Siinähän sitten miettivät tuliko sanottua jotain liikaa.
kuin heterot. Homot saattavat suuttuessaan niitata nyrkillä kiusaajat. Siinähän sitten miettivät tuliko sanottua jotain liikaa.
mutta onko tuokaan kovin sivitynyttä uhkailla turpiin vedolla ap??
kyllähän blondeja,uskovaisia jne. pilkataan,vaan eipä ole marsseja tai puolustajia silloin missään..
kyllähän blondeja,uskovaisia jne. pilkataan,vaan eipä ole marsseja tai puolustajia silloin missään..
kuin suhteellisuudentaju?
mutta onko tuokaan kovin sivitynyttä uhkailla turpiin vedolla ap??
Loppuu se suunsoitto. Näin minäkin olen asian käsittänyt. Että miestenmaailmassa miehet lyö. Ja homothan ovat miehisistä miehimpiä.
siitä on, kun homous oli rikos. Jos ihminen on sen ikäinen, että on tietoinen siitä ajasta, kun se oli rikos, hän kyllä vierastaa edelleen homoja.
Turussa pidittiin kamalana paikkana urheilupuiston vessoja. Siellä ne homot tapasivat toisiaan ja tekivät rikosta. Sieltä niitä pidätettiin. Sitä paikkaa pidettiin kauhistuttavana ja lapsia varotettiin menemästä lähellekään.
Jos ihminen on sen ikäinen, että on tietoinen siitä ajasta, kun se oli rikos, hän kyllä vierastaa edelleen homoja.
homous ollut vielä 1970-luvulla rikos, josta seurasi rangaistus?
On aika vaikeaa käsittää, että yhtäkkiä sen pitääkin olla hyväksyttävää.
Monen mielestä sellaisen ajatteleminen on jotenkin epämiellyttävää ja epänormaalia.
Näitä asioista luulen olevan kysymys.
Eli asioiden ei saa muuttua? Parempi kun eletään vaan vieläkin sielä kivikaudella?
Eikö ihmisoikeuksien paraneminen ole aina hyvä asia. Siitä ei ole erityisen pitkä aika kun vasenkätisiä pidettiin likaisina epänormaaleina..."huonompina" ihmisinä. Pitäisikö näin olla edelleen?
siitä on, kun homous oli rikos. Jos ihminen on sen ikäinen, että on tietoinen siitä ajasta, kun se oli rikos, hän kyllä vierastaa edelleen homoja.
Nyt eläkeiässä oleva äitini opetti minulle lapsena, että homous on sairaus. En kylläkään uskonut ja ymmärsin jo lapsena että homojen haukkuminen on vain erilaisuuden pelosta johtuvaa hyljeksintää. Rupesin teininä väittämään äidilleni vastaan ja kertomaan, että homous on aivan normaalia.
Nykyisin äidillä ei ole mitään homoja vastaan, ja työssään hän on mm. asettunut julkisesti puolustamaan transseksuaalia, joka muuttui miehestä naiseksi, jotta tämä voisi jatkaa työtään mahdollisimman normaalisti.
helpompaa olisi jos lapseni olisi hetero, mutta olen ylpeä hänestä ja onnellinen, että uskaltaa olla oma itsensä.
Enhän mä oikeasti vois tintata turpaan näitä haukkujia, oon hintelä nainen. Mut mieli on tehnyt usein tukkia niiden suut. Yleensä olen poistunut paikalta, ja jättänyt esim. ruokataukoni kesken.
ap
Miksi se pitää salata?
Mun ystävät ja sukulaiset tietää, se riittää. Miksi mun pitäis kertoa töissä näille homofoobikoille että lapseni on homo?
ap
Miksi se pitää salata?
Mun ystävät ja sukulaiset tietää, se riittää. Miksi mun pitäis kertoa töissä näille homofoobikoille että lapseni on homo?
ap
Eihän se sinun ongelmasi ole, että ovat homokammoisia, vaan heidän. Jos siitä jonkun pitää kärsiä, niin ei ainakaan sinun! Älä siis anna muiden homokammon rajoittaa omaa elämääsi. Ruokataukojakin olet jättänyt kesken asian vuoksi - nyt herätys, nainen!
Miksi se pitää salata?
ap
siksi, että voisit osoittaa noille homojen haukkujille, että ihan tavalliset ihmiset ovat homoja ja että homoilla on ihan tavallisia isejä, äitejä ja sisaruksia.
Moni pitää homoutta ilmiönä, ei yksilön ominaisuutena, ja kun se ilmiö on itselle vieras, sitä on helppo pilkata.
Tavallaan seksuaalisuus on yksityisasia, tavallaan ei. Voihan ajatella, että kun puhuu miehestään ja lapsistaan, puhuu seksuaalisuudestaan - koska jos homo puhuisi kumppanistaan, hänen katsottaisiin puhuvan seksuaalisuudestaan. Jos ajattelee, että seksuaalisuus on yksityisasia, sen voi nähdä myös sen yksityisasian häpeämisenä.
Tää on tällaista pohdintaa, ei mikään valmis vastaus tai totuus.
Miksi se pitää salata?
ap
Mutta pidä jatkossakin asia tabuna, ja poistu paikalta, kun nuo jututhan tulee jatkumaan.
ja tämä homoille naureskelu yltyi presidentinvaalien aikana. Nämä homojen haukkujat on ahdasmielisyydessään säälittäviä tyyppejä, mutta en voi sille mitään että välillä raivostutti ihan mielettömästi.
ap