Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä kuvassa Super-Marjon vanhin lapsi vai mies?

Vierailija
09.03.2012 |

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että naisella on kolme lasta vai se, että hänellä on neljä lasta? Mitään vikoja ei ole etsitty. Luulin itse, että kuvassa on äiti neljän lapsen kanssa. Mielenterveytesi alkaa olla viestiesi perusteella huonolla tolalla. Tyylisi on helppo tunnistaa. Koita nyt levätä ja jättää netti vähemmälle.

erittäin ihmeissäni vastauksista. Esitin aloituksessa kysymyksen, josta ei ole luettavissa minkäänlaisia sivumerkityksiä, mutta niin vain niitä on kovasti synnytetty ja niihin sitten vastailtu. En tiedä, kuka on tämä Super-Marjo. Olen nähnyt hänet TV-ohjelman mainoksessa ja muutamassa lehtikuvassa, joissa mainostetaan TV-ohjelmaa. En edes lukenut kuvan alla olevaa tekstiä, ennen kuin tein aloituksen. Minusta kuvassa on viisissäkymmenissä oleva nainen ja neljä nuorempaa henkilöä, jotka voisivat kaikki olla naisen lapsia. Ajattelin, että hänellä on joko lapsia ns. kahdessa sarjassa tai sitten reilusti itseään nuorempi puoliso. Asia ei sinänsä ole minulle merkityksellinen, mutta ikään kuin jutustellakseni kysyin sitten täällä, kumpi pitää paikkaansa (vai pitääkö kumpikaan). Olen pahoillani, jos kysymykseni on loukannut Super-Marjoa ja hänen fanejaan. Se ei ollut tarkoitus. Nuori puolisohan on monelle ylpeydenaihe, ei suinkaan häpeän. Vielä kerran: olen pahoillani. ap

Uskotko itse tätä soopaasi? "En tiedä, kuka henkilö, eikä minua kiinnostakaan, mutta ajattelin nyt kuitenkin tehdä asiasta aloituksen vauvapalstalla"... Olet joko tyhmä tai ilkeä! Valitse itse! Enkä ole Marjon fani, mutta siitä huolimatta minulla ei ole tarvetta etsiä hänestä tai hänen perheestään vikoja! Toisin kuin sinä ja monet muut...

Vierailija
2/42 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö tiennyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teitä yhtään ihmetytä miten sillä on sitten alle 1v lapsi?

Vierailija
4/42 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luomusti vielä.

Vierailija
5/42 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.sashasroots.com/images/Halloween06.jpg

Kolme mukulaa hälläkin, ellei tuo nainen sitten ole hänen ekasta liitostaan.

Vierailija
6/42 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa on nuori mies ja keski-ikäinen nainen. Minä näytän oman poikani kanssa vastaavanlaiselta parilta. Myös Anni Sinnemäen lapsilla tulee olemaan parinkymmenen vuoden ikäero.

Minä näen kuvassa onnellisen ja fiksun oloisen perheen, jossa on äiti, isä ja 3 lasta!

Kehtaatko väittää, että oikeasti ajattelit miehen olevan hänen poikansa. Vai halusitko vain olla inhottava ko. perhettä kohtaan?

Vierailija
7/42 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nainen näyttää noin 50-v tossa kuvassa. Ukko ehkä 35.

Vierailija
8/42 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsuhtainen pari, ihan selvästi.

Mitäpä sitä kaunistelemaan. Isä näyttää todellakin siltä, kuin olisi äidin ensimmäisen avioliiton tulosta ;).

Ja jos tunkee joka tuutista julkisuuteen, voi varmasti varautua siihen, että arvostelua tulee. Voi kyynel.

Vierailija
9/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Marjon arvostelijat taitavat olla vanhempia, joiden omat lapset ovat niitä laiskoja läskejä/uivelo-nörttejä. Arvostelijat taitavat olla kateellisia, kun toinen on onnistunut kasvattamaan aktiiviset, menestyvät ja itsestään huolehtivat lapset...:)

Vierailija
10/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu huomio! Epäsuhtainen pari, ihan selvästi.

Mitäpä sitä kaunistelemaan. Isä näyttää todellakin siltä, kuin olisi äidin ensimmäisen avioliiton tulosta ;).

Ja jos tunkee joka tuutista julkisuuteen, voi varmasti varautua siihen, että arvostelua tulee. Voi kyynel.

Eli, jos on esiintynyt yhden kerran ohjelmassa, on luvallista KIUSATA rumin sanoin netissä!

Kauhistuttaa, että sinunlaisesi tunnevammaiset ihmiset kasvattavat kenties lapsia samassa ilmapiirissä!

Tajuatko edes omaa kylmyyttäsi ja sitä, että KIUSAAT TOISTA IHMISTÄ SANOIN????

Vierailija
11/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 tölkkiä energiajuomaa. :D

Vierailija
12/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nainen saisi olla miestään pidempi vai?

Vierailija
13/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita saamiesi vastausten negatiivista sävyä. Itse katsoin samaa kuvaa iltapäivälehdestä päivä-pari sitten ja luulin kyllä vilpittömästi, että kuvassa on äiti neljän lapsen kanssa. Luulin siis oikeasti, että tämän isä (?) oli kuvassa olevan naisen vanhin lapsi. En ole ohjelmaa itse seurannut enkä voinut mitenkään tietää, että kyseessä olikin perheen isä. Puolisoilla taitaa olla reilusti ikäeroa?

Vierailija
14/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä ajetaan takaa? Ettei nainen saisi olla miestään pidempi vai?

Pointti on aivan selvä: kukaan ei saa olla energinen ja tehokas ja siinä samalla kasvattaa lapsistaan fiksuja pärjääjiä, koska huonolla itsetunnolla varustetut ihmiset tajuavat liian selkeästi, että vanhemmilla ja heidän toimillaan on suuri merkitys sille, millaisiksi heidän lapsensa kasvavat!

On niin paljon helpompi selittää itselleen, että meidän lapsonen nyt vaan tykkäää Salkkareista ja videopeleistä ja muusta röhnästä, eikä oikein välitä liikunnastakaan, kuin se, että nostaisi oman takamuksensa ylös sohvasta ja alkaisi oikeasti tekemään yhdessä lastensa kanssa jotain vähän kehittävämpää.

Siis laiskimuksille tulee huono omatunto, kun tajuavat, että energinen ihminen voi saada paljon aikaan!

Tämä on mielestäni ihan käsittämätöntä kateutta ja solvaamista, mitä ko. perhettä kohtaan tapahtuu! Mutta kertoo pitkälti siitä, kuinka surkeaksi moni kokee itsensä, kun pitää toista yrittää mollata, jotta oma ego edes vähän "pönkittyisi". Sääliksi käy nämä Marjon mollaajat!

Vierailija
15/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juuri koskaan kommentoinut kenenkään tekstejä tällä palstalla, lukenut vain. Nyt on pakko sanoa sen verran, että tätä ketjua lukiessa tulee väkisin mieleen, että tämä Super-Marjo itse on kirjoittanut nuo muutamat puolustelut..

Vierailija
16/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon vain, että on aika nuoren näköinen mies. Marjosta paistaa jo ikä läpi, siis ankara urheileminen ja matala rasvaprosentti. Pullukammat naiset näyttävät usein saman ikäisenä vielä nuoremmilta. Mutta todellakin, mies näyttää jotenkin lapsekkaalta vielä, vaikka pakeneva hiusraja kertoo jotain :D

Vierailija
17/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin ihmeissäni vastauksista. Esitin aloituksessa kysymyksen, josta ei ole luettavissa minkäänlaisia sivumerkityksiä, mutta niin vain niitä on kovasti synnytetty ja niihin sitten vastailtu.

En tiedä, kuka on tämä Super-Marjo. Olen nähnyt hänet TV-ohjelman mainoksessa ja muutamassa lehtikuvassa, joissa mainostetaan TV-ohjelmaa. En edes lukenut kuvan alla olevaa tekstiä, ennen kuin tein aloituksen. Minusta kuvassa on viisissäkymmenissä oleva nainen ja neljä nuorempaa henkilöä, jotka voisivat kaikki olla naisen lapsia. Ajattelin, että hänellä on joko lapsia ns. kahdessa sarjassa tai sitten reilusti itseään nuorempi puoliso. Asia ei sinänsä ole minulle merkityksellinen, mutta ikään kuin jutustellakseni kysyin sitten täällä, kumpi pitää paikkaansa (vai pitääkö kumpikaan).

Olen pahoillani, jos kysymykseni on loukannut Super-Marjoa ja hänen fanejaan. Se ei ollut tarkoitus. Nuori puolisohan on monelle ylpeydenaihe, ei suinkaan häpeän. Vielä kerran: olen pahoillani.

ap

Vierailija
18/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin tuon kuvan myös jossain iltapäivälehden jutussa. En tiedä ihmisiä enkä ohjelmaa, en ole kuullutkaan, mutta ensimmäinen ajatus kuvasta oli, että kyseessä on yh-äiti neljän lapsensa kanssa. Kuva kiinnitti huomioni, koska yksi lapsista on paljon sisareni lapsen näköinen, vaatteetkin saman tyyliset.:) Siksi katsoin kuvaa tarkemmin.

Analyyttinen mieleni ehti ajatella myös, että tuo vanhin poika on sen näköinen, kuin olisi kärsinyt jotain vaillejäämistä, kun pienempiä sisaruksia on niin paljon. Hän vaikutti hämilliseltä ja pakotettuna paikalla olevaksi. Hämmästyin tosiaan, kun nyt tajusin hänen olevan lasten isä. Hän on paljon naista nuorempi ja myös lyhyempi (joka ei ole kovin tavallista), joten oli vaikea ajatella heitä pariksi. Hiusraja tosiaan on korkealla, mutta kammattu alemmas, niin en siihen heti kiinnittänyt huomiota.

Pariskuntien ikäerot eivät minua liikuta, ei sen puoleen, kunhan aikani kuluksi kommentoin.

Kertooko joku, millä avuilla/saavutuksilla/murheilla tämä perhe on noussut julkisuuteen, vai joudunko googlaamaan?

Vierailija
19/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksissa :D Ei mitään medialukutaitoa.

Vierailija
20/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain tv-ohjelmasta siis kyse ilmeisimmin.

Mutta siis ap. vistiin vastatakseni.

Kyllä mäkin katsoin, et siinä on äiti ja 4 lasta.

Vastauksista päätellen tuo mies on isä, mut onko hän vain vauvan isä? vai myös tyttöjen?

Paljonko tuo mies on nuorempi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän