Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytär haistatteli minulle...

Vierailija
09.03.2012 |

Eli kohta 14-vuotias lapsi haistatteli hometta minulle, kun en antanut hänen pitää kaulassaan karmeaa pääkallokorua. Miten tämä on nyt tähän päätynyt? Sanoinpa sitten takaisin: "En halua kuulla, kun pienen nätin tytön suusta tulee rumia sanoja. Tiesitkö, että tuo kuulostaa todella lapselliselta?". En menettänyt malttia, mutta tyttö menetti. Sanoi minulle, että puhun typerästi, ja kohtelen häntä kuin 7-vuotiasta. Lapsi on lapsi. Joka päivä on vain vaikeampi tämän tytön kanssa. Alkaa muutaman vuoden päästä tulla murrosikään, mutta käyttäytyy vieläkin, niin kuin pieni lapsi... Huoh! En enää jaksa päivääkään tuon tytön kanssa. Käyttäytyykö teilläkin lapset noin huonosti? Löydänkö mahdollisesti tältä palstalta kohtalotovereita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti repesin nauramaan!

Vierailija
2/11 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilla murrosikä alkaa jo paljon aikaisemmin:)

No mutta... provohan tämä onkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo murkku. hanki nyt tietoa hyvä ihminen. mene mll:n sivuille.

Vierailija
4/11 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset vielä noin isoja, mutta oma kotikasvatukseni oli sen verran tiukka, ettei olis tullut mieleenkään haistatella vanhemmilleni! Olisin varmaan saanut tukkapöllyä. Toki olins teininä eri mieltä jne, mutta vanhemmille ei kiroiltu eikä muutenkaannkotona saanut kiroilla.

Tuosta pääkallokorusta en nyt tiedä, onko se niin kamala juttu? Tietenkin jos sen ajattelee edustavan jotain pimeitä voimia niin ehkä sitten. Mutta jos teini ajattelee että se on vain koru, goottityyliin kuuluva esine, niin onko se niin vakavaa? Teinin kuuluukin vähän kapinoida, löytää oma tyylinsä...

Vierailija
5/11 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kielsi kaiken,seksin,seksuaali valistuksen yms koska kaikki oli syntiä, teininä mua kielettiin kaikkia mahd asioita kunnens 18vuotiaana ne ei voinut enää mitään,kävin laittamassa tatuoinnit,aloin tupakoimaan,hankin lävistyksiä ja pukeudun goottimaailmaan,uppouduin fantasia romaaneihin pukeuduin kuulemma kun satanisti,oli aviomies joka oli heviäijä,sitäkäs vanhemmat ei hyväksyneet,niin ja musta tuli bi seksuaali ja avoin kaikkea kohtaan,joten kannattaako suojella ja kieltää? voi olla että joskus se iskee ja lujaa takas,aiheutat vaan lapselle mielenterveys ongelmia käyttäytymiselläsi.

Vierailija
6/11 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha kuulostat mutsiltani joka kielsi kaiken

aiheutat vaan lapselle mielenterveys ongelmia käyttäytymiselläsi.

Kielsikö äitisi myös koulunkäynnin, vai ne mielenterveysongelmasiko aiheuttavat kielesi sekavuuden?

Vierailija
7/11 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini ei saanut pitää korua, koska se viestii goottimaista tyyliä, joka meidän talossa kielletään.

Vierailija
8/11 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini ei saanut pitää korua, koska se viestii goottimaista tyyliä, joka meidän talossa kielletään.

Vierailija
9/11 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse taistelusi tai saat jatkossa tapella joka asiasta. Itse olen "tiukka äiti" mutta ihan sama minkä korun lapsi kaulaan laittaa ;) tai jos nyt ripustaa kaulaansa: olen huora tai patja-kyltin niin se on sitten ihan eri asia....

Vierailija
10/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hometta?

Vierailija
11/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä vähättelyä, että "lapsi on lapsi". Tämmöisiä tullut nähtyä, että aikuiset luulee olevansa parempia ja ylhäisempiä. Sitten käytetään vanhemman valtaa kuin diktaattori ja tää ei tunne mukavalta.