Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkästä aikaa "parisuhdeilta- ja yö" miehen kanssa ja menkat alko eilen illalla :(((

Vierailija
09.03.2012 |

Piti alkaa vasta ensi viikolla.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"parisuhdeilta- ja yö"

Otan osaa, ja pahoittelen tätä repsahdusta!

Vierailija
2/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hässikää vaikka suihkussa jos vuodat niin paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin harmittaisi ihan hirveästi. Tosi kurja juttu. :(

Mutta voittehan viettää aikaa yhdessä muutenkin, jos seksi ei kiinnosta. Juotte vähän viiniä, juttelette, katsotte elokuvaa, syötte hyvää ruokaa, saunotte... Kyllä noilla jo voiton puolelle pääsee!

Vierailija
4/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelillä.

Enpä usko että haittaa miestäsi hirveästi.

Ei muuta kuin hymyä naamaan ja hauskaa iltaa!!!

Vierailija
5/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos antais miehelle kunnon suikkarit ;)

Vierailija
6/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siihen parisuhteeseen muutakin kuuluu kuin perinteinen yhdyntä?

Vierailija
7/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suht säännöllinen kierto. Mutta anna olla jos on joku tärkeä meno, jonkun häät, hotelliyö miehen kanssa, reissu tiedossa, aivan takuuvarmasti menkat jotka tulee sopivasti aiemmin tai viruttelee niin pitkäksi kierto, että sattuu samalle päivälle tärkeän menon kanssa.

Mitään hormonaalista ehkäisyä kun en käytä niin ei voi pillereilläkään pelata kierron kanssa. Sitten kun vielä vuoto on lajia juokse vessassa puolen tunnin välein 2-3 päivää, ettei lorahda kintuille...

Oikein pelottaa jo valmiiksi ystävän häät, joissa olen kaasona, että jos taas ne menkat sattuu sille ajalle. voi sattua jos kierto viikon heittää ja sehän varmasti tekee niin! Pitänee varautua lastenvaipoin siihen koitokseen...

Vierailija
8/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää illasta ja yöstä muuten mukava parisuhteenhoitohetki. ja voithan antaa miehelle suuseksiä, jos et sitten koe, että jäät itse jostain pahasti paitsi.

meillä harrastetaan kyllä seksiä kuukautistenkin aikaan, jos edellisestä kerrasta on jo useampi päivä. mutta ihan mielelläni minä hoidan miehen muulla tavalla, jos en itse sitä sillä hetkellä halua. tämäkin kuitenkin antaa sitä läheisyyttä, jota kaipaan itselleni.

Vierailija
9/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siihen parisuhteeseen muutakin kuuluu kuin perinteinen yhdyntä?

on nimenomaan odottanut seksintäyteistä yötä, jolloin molemmat saavat ja antavat, niin kyllähän tuo rajoittaa, jos ei itse voikaan olla saavana osapuolena. Ihme viestejä nämä, että ei haittaa. Kun ei kaikki halua alapäähän edes koskettavan seksin aikana, niin kyllä se vaan rajoittaa melko merkittävästi seksielämää!

Vierailija
10/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pysty rakastelemaan kun vuodan niin runsaasti, mutta jos antais miehelle kunnon suikkarit ;)

Miten runsaasti? Tuleeko sitä verta niin syöksemällä ettei kulli uppoa sisään?

Jos munaa haluaa niin ei siinä pari tippaa silloin haittaa. Jos haittaa niin ei ollutkaan himoa.

Vierailija
11/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoituu sillä varmasti!

Tsemppiä vaan ja hauskaa iltaa!!

Vierailija
12/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kaikki halua alapäähän edes koskettavan seksin aikana, niin kyllä se vaan rajoittaa melko merkittävästi seksielämää!

Vierailija
13/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole muuta tapaa nauttia toisesta kuin paneminen? Jos se on ykkösenä, niin ei kuukautiset voi olla syy, ei todellakaan.

Meillä kyllä nautitaan toisistamme orgasmeihin saakka kuukautistenkin aikana, vaikkei yhdyntää olekaan.

Kyllä niitä orkkuja saa muutenkin, nainenkin:).

Vierailija
14/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suihkussa eikä muualla. Ongelma ei ollut vuoto vaan kipu. Eikä siinä kivun kourissa kyllä tullut edes mieleen että pitäis mies hoidella jotenkin muuten, hyvä kun itse pystyi jotenkin olemaan ne pahimmat kolme päivää.

Onneksi hormonikierukka poisti ongelman, enää ei ole kipuja eikä vuotoa. Seksiä voi siis harrastaa just silloin kun haluaa :)

Vierailija
15/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväillä rintoja siten, että nainen saa orgasmeja?

Kun ei kaikki halua alapäähän edes koskettavan seksin aikana, niin kyllä se vaan rajoittaa melko merkittävästi seksielämää!

Vierailija
16/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväillä rintoja siten, että nainen saa orgasmeja?

oikeasti, että jokainen nainen voi saada orgasmin pelkästään rintoja hyväilemällä? Melkoinen väite. Itse en tunne henk.koht. yhtään tällaista naista. Itse en edes kauheasti tykkää, että rintoihin kosketaan, enkä voi ajatellakaan, että voisin tuosta orgasmin saada.

Vierailija
17/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suihkussa eikä muualla. Ongelma ei ollut vuoto vaan kipu. Eikä siinä kivun kourissa kyllä tullut edes mieleen että pitäis mies hoidella jotenkin muuten, hyvä kun itse pystyi jotenkin olemaan ne pahimmat kolme päivää.

Onneksi hormonikierukka poisti ongelman, enää ei ole kipuja eikä vuotoa. Seksiä voi siis harrastaa just silloin kun haluaa :)

En ole mitenkään tajuttoman kipeä, mutta alapää on kyllä niin hellänä kuukautisten aikana, ettei yhdyntä onnistu, eikä tule edes mieleen. Vielä kuukautisten jälkeenkin seksi sattuu muutaman päivän ajan.

Vierailija
18/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin onnistuu ainakin jonkinmoinen käsi- ja suuseksi ilman sotkua.

Ja jos ei onnistu, niin pitäkää hauskaa muuten, puhukaa, naurakaa, katsokaa leffaa, syökää ja juokaa jotain hyvää jne. Kasvattakaa himoa, suudelkaa ja kosketelkaa, koettakaa saada sitä samaa fiilistä kuin alkuaikoina kun ette vielä olleet harrastaneet seksiä - vaikeaa, mutta onnistuessaan kivaa koska sitten kun sitä seksiä taas harrastaa niin himotus on kova ja seksi kiihkeää.

Vierailija
19/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääke kipuun. suojaus sänkyyn tai suihkussa tai vaikka molemmissa. Herkkyyteen liukuvoidetta, jos varsinainen yhdyntä ei maistu, niin tampponi tai kuukuppi sisään ja kaikki muu sujuukin jo ihan normaaliin tapaan esim. suusksi molemmille osapuolille. Tai masturboikaa vaikka toisllenne. Ehkä nuo kuukautiset on teille mahdollisuus löytää jotain uutta seksielämänne. Eikö terapautitkin neuvo, että aluksi kaikki muu on sallittua paitsi yhdyntä ja niin alkaa uusi parempi seksi elämä...

Vierailija
20/21 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihteeksi peppuseksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän