Uusia blogeja??
Haluan uutta luettavaa, laittakaa hyviä blogivinkkejä.
Ei pelkästään eläimiin tai yksittäiseen harratukseen liittyvää tms.
Kommentit (140)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 14:45"]
Hyvä kuva on mieluiten sekä laadukas valokuvana että oivaltava lisä sisältöön. Huono kuva on suhruinen, huonosti sommiteltu, heikkolaatuinen, väärän kokoinen tms. Asiaan liittymättömät kuvat ovat tavallaan huonoja nekin vaikka olisivat kuvina laadukkaita.
Itse pidän huonona myös kuvaoksennusta. Suurimmassa osassa aiheita riittää 1-3 kuvaa. Jokin 15 on jo järjetöntä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 14:34"]
Esimerkkejä hyvistä/huonoista kuvista?
[/quote]
[/quote]
Komppi tälle. Huonoa on myös goolen kuvahausta jne "lainatut" kuvat, joskus aiheissa ok kunhan linkitykset kunnossa. Suurin osa vaan käytää niitä niin että viedään mistä tahansa eikä linkata takaisin.
Tässä ketjussa on ainakin yksi blogi jonka kuvien laatu riippuu siitä millä kameralla ja millä valoituksella on kuvat otettu. Välillä on hyviä kuvia ja välillä taas ei. Minua se ei ole haitannut.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 18:00"]
Tässä ketjussa on ainakin yksi blogi jonka kuvien laatu riippuu siitä millä kameralla ja millä valoituksella on kuvat otettu. Välillä on hyviä kuvia ja välillä taas ei. Minua se ei ole haitannut.
[/quote]
Sano nyt mikä blogi. Ehkä kuvaaja voi oppia jotain.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 18:00"]
[/quote]
Sano nyt mikä blogi. Ehkä kuvaaja voi oppia jotain.
[/quote]
Mielestäni blogistin ei tarvitse valokuuvaja edes olla. Blogi elävöityy kun kaikki kuvat ei ole niitä ylivalottuneita valkoisia kuvia.
Mä olen hurahtanut vanhojen talojen remonteista kertoviin blogeihin. Sellainen on esimerkiksi tämä
ja blogin sivupalkista löytyy paljon lisää samanhenkisiä.
everyonecanseethesescars.blogspot.fi
Ranskassa asuvan tulevan äidin blogi:
Http://beautifullittlelullaby.blogspot.fi
Esikoisen odottelua ja koirien kanssa harrastusta, lähinnä näyttelypuolella.
Pink Bubble - niminen blogi on tosi hyvä, kiinnostavaa asiaa bloggaamisesta!
Lauantaimurhetyttö on kiinnostava tyyliblogi.
Lara Lizard on toinen tyyliblogi, mutta kokonaan englanniksi :(
Ruusuillatanssimistasittenkin.blogspot.fi
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 00:25"]Ruusuillatanssimistasittenkin.blogspot.fi
[/quote] eli siis
http://ruusuillatanssimistasittenkin.blogspot.fi :) en tullut linkkinä ensin, pahoittelen! Kyseessä siis oma blogini. Kirjoitan äitiys/lifestyle blogia. Päätähtinä minä ja 10kk ikäinen tyttäreni. Joskus saattaa miehenkin selkä vilahtaa.
Erään tuttuni blogi, jossa paljon leivontaa ja ruoanlaittoa. Lisänä ripaus sisustusta, matkustelua, pelastettuja koiria ja höpinää niistä näistä. Mielestäni kuvat on kauniita :) www.kaakaokermavaahdolla.blogspot.fi
http://mylifeasnazdar.blogspot.fi/