Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusia blogeja??

Vierailija
09.03.2012 |

Haluan uutta luettavaa, laittakaa hyviä blogivinkkejä.

Ei pelkästään eläimiin tai yksittäiseen harratukseen liittyvää tms.

Kommentit (140)

Vierailija
101/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ja mielenkiintoisia,blogeja täällä!

Vierailija
102/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ja mielenkiintoisia,blogeja täällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 00:49"]Hyviä ja mielenkiintoisia,blogeja täällä!

[/quote]

Ai mitkä muka? Kauheita.

Vierailija
104/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko blogiksi: www.kilpailumaailma.com ainakin hyvää ajankulua minulle

Vierailija
105/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 00:37"]

Erään tuttuni blogi, jossa paljon leivontaa ja ruoanlaittoa. Lisänä ripaus sisustusta, matkustelua, pelastettuja koiria ja höpinää niistä näistä. Mielestäni kuvat on kauniita :) www.kaakaokermavaahdolla.blogspot.fi

[/quote]

noloa tulla kehumaan omaa blogiaan tänne muka kaverina

Vierailija
106/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein typerintä mitä olen lukenut näissä kaikissa blogikeskusteluissa on olettaa aina, että annettu blogi olisi oma. Koskaan ei voi tietää ja olettamukset on aina vain olettamuksia ja niiden viljeliät ovat yleensä aika typeriä ihmisiä.

Vierailija
107/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki blogit on blogspotista. Eikö kukaan käy lukemassa esim. Vuodatuksesta? Sielläkin löytyy muutama tosi hyvä blogi. Vai eikö se ole av-mamman mielestä tarpeeksi muodikas vai liekö peräti wt.

Vierailija
108/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 09:39"]

Melkein kaikki blogit on blogspotista. Eikö kukaan käy lukemassa esim. Vuodatuksesta? Sielläkin löytyy muutama tosi hyvä blogi. Vai eikö se ole av-mamman mielestä tarpeeksi muodikas vai liekö peräti wt.

[/quote]

Se on vain isoin blogipohja ja helppokäyttöisin ja monipuolisin. Siksi monet tahtoo siellä blogata. Tuskin mitään tuollaista syytä.

Vierailija
109/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 09:26"]

Kaikkein typerintä mitä olen lukenut näissä kaikissa blogikeskusteluissa on olettaa aina, että annettu blogi olisi oma. Koskaan ei voi tietää ja olettamukset on aina vain olettamuksia ja niiden viljeliät ovat yleensä aika typeriä ihmisiä.

[/quote]

Niinpä - ja siitä syystä en uskalla enää linkittää lemppariblogejani, koska koen tekeväni karhunpalveluksen blogin pitäjälle, kun niin helposti aletaan huutamaan niitä itsenostamissyytöksiä :-( 

Vierailija
110/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:04"]

[/quote]

Niinpä - ja siitä syystä en uskalla enää linkittää lemppariblogejani, koska koen tekeväni karhunpalveluksen blogin pitäjälle, kun niin helposti aletaan huutamaan niitä itsenostamissyytöksiä :-( 

[/quote]

Taitaa olla muutenkin hyvin harvinaista, että mainostaa haukkumalla tai ystävän blogilla omaansa. Kun seuraa paljon nettiä niin kyllä hyvin huomaa sen miten blogistit mainostaa blogejaan. 

Vierailija
111/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:30"]

[/quote]

[/quote]

Taitaa olla muutenkin hyvin harvinaista, että mainostaa haukkumalla tai ystävän blogilla omaansa. Kun seuraa paljon nettiä niin kyllä hyvin huomaa sen miten blogistit mainostaa blogejaan. 

[/quote]

Sinä kolmas kommentoija ymmärsit nyt nimenomaan väärin: en uskalla suositella muiden blogeja, koska niin herkästi epäillään että blogin pitäjä on itse promoamassa omaa blogiaan. Näin on jo käynyt, ja meinasin jo käydä pyytämässä bloggaajalta anteeksi, kun niin harmitti hänen puolestaan - juuri sinunkaltaistesi epäilijöiden takia!

Vierailija
112/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinä kolmas kommentoija ymmärsit nyt nimenomaan väärin: en uskalla suositella muiden blogeja, koska niin herkästi epäillään että blogin pitäjä on itse promoamassa omaa blogiaan. Näin on jo käynyt, ja meinasin jo käydä pyytämässä bloggaajalta anteeksi, kun niin harmitti hänen puolestaan - juuri sinunkaltaistesi epäilijöiden takia!

[/quote]

Sinä taisit ymmärtää minun viestini väärin. Sanoin, että on harvinaista, että itse bloggari mainostaa blogiaan ystävän blogina tai haukkuu omaa blogiaan. Eli ihan tismalleen samasta asiasta puhutaan.

Vierailija
113/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään usko tuohon et täällä jokainen bloggaaja pyöris ja kävis kokoajan mainostamassa omaa blogiaan. Miks ne bloggaajat edes haluais muka tämmösestä läyhääjäporukoista lukijoita blogilleen??

Vierailija
114/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:01"]

En minäkään usko tuohon et täällä jokainen bloggaaja pyöris ja kävis kokoajan mainostamassa omaa blogiaan. Miks ne bloggaajat edes haluais muka tämmösestä läyhääjäporukoista lukijoita blogilleen??

[/quote]

Aivan totta. Jos bloggaisin itse niin kiertäisin AV:n kaukaa. 

Vierailija
115/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:01"]

[/quote]

Aivan totta. Jos bloggaisin itse niin kiertäisin AV:n kaukaa. 

[/quote]

Samaa mieltä! Tää on ehkä huonoin paikka tulla omaa blogiaan mainostamaan, eiköhän sen kaikki bloggaajat tiedä itsekin :) Mielestäni vaan kiva löytää uusia blogeja tätä kautta joten kiitti hyvistä vinkeistä!

Vierailija
116/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle 105: Oletko lukenut jokaista täällä vinkattua blogia, ja yhteenvetosi on siis että kaikki ovat ihan kauheita?

Vierailija
117/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:56"]

Sinulle 105: Oletko lukenut jokaista täällä vinkattua blogia, ja yhteenvetosi on siis että kaikki ovat ihan kauheita?

[/quote]

En ole aukaissut läheskään kaikkia mutta ne jotka aukaisin on kamalia. 

Vierailija
118/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

119: just joo. :D Onneksi on teitä rakentavia kommentoijia! ;)

Vierailija
119/140 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailua ja eläimiä. Upeita kuvia!

http://narulelu.blogspot.com

Vierailija
120/140 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt kyllä kaipaisin todella jotain raikasta uutta luettavaa. Onkohan ihan utopistista haaveilla lukevani blogia, missä bloggaajan korvien välissä liikkuisi todella jotain, ja tekstit ja kuvat olisi laadukkaita?