Miltä seksi tuntuu uuden miehen kanssa?
Minulla oli sotkuinen avioero pari vuotta sitten ja en ole vieläkään ihan toipunut 100% nimittäin ei ole oikein innostusta tutustua uuteen mieheen.
Joskus kuitenkin tuntuu, että voi helkati ei kai minusta ole tulossa joku nunna. Ikä on 35. Miesten kanssa tuli elämää putkeen 8 vuotta, (eka pikku seurustelu ja 3 vkoa erosta tapasin ihan yllättäen ihanan elämäni rakkauden ja lasteni isän). Eipä tuo jaksanut lopullisesti mua katsella, vaikka tiedän että rakasti aivan mielettömästi.
Mutta asiaan: miten kauan menee toipuessa? Olisi se varmasti hienoa rakastua, mutta minusta tuntuu etten pysty rakastamaan muuta kuin exääni. Olen oikeastaan vieläkin rakastunut ex-mieheeni vaikka ikävä on hellittänytkin.
erosta. Liian aikaista, mutta ihastuin häneen ja kaipasin miestä. Exääni olen alkanut ikävöidä vasta paljon myöhemmin. Alussa oli vain kipua ja vihaa. Seksi uuden miehen kanssa on hyvin erilaista. Minun on vaikea päästä orgasmiin. En oikein tiedä, onko vika korvien vai jalkojen välissä. Todennäköisesti korvien (vaikka uudella on selvästi pienempi kuin vanhalla).
Suosittelen, että alat katselle uusia miehiä, vaikka vain seksitarkoituksiin, että saat katkaistua tuon ex:än haikailun.