Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli, into meni

Vierailija
08.03.2012 |

Mies lähti toisen matkaan (minua 12v vanhempi nainen, hah) pari vuotta sitten. Kaksi lasta jäivät minulle, herran kiitos.

Ennen olin kova sijoittamaan ja suunnittelimme+toteutimme yhteisiä juttuja. Mies oli perheemme innovaattori ja toteutuksen moottori. Olen kaksi vuotta istunut ja märissyt puhelimessa illat kahden sydänystävän kanssa ja kaikki on tullut purettua. Kiitos ihanat ystävät! Ja exäkin muuttui tämä vuoden puolella taas ihmiseksi, joten ei ole edes valitettavaa.

Nyt vain on viimeisenä suruna, että tuntuu eron myötä menneen into omaan rahan hankintaan. Siis sitä tulee kyllä nytkin kivasti, mutta tuntuu ettei mikään innosta, ei kiinnosta tehdä tulevaisuutta ja on ikävä miestä, hänen energiaa ja yhteistä perheen tulevaisuuden hoitoa.

Ikävöinyt olen kyllä vaikka mitä, mutta nyt tämä viimeinen ikävä on vaikea selättää, koska olimme aivan mahtava tiimi ja potkimme aina toisiamme eteenpäin raha-asioiden suhteen...

Mistä taas elämäniloa tuolla saralla?

kyselee hyvätuloinen, mutta sydämensä särkenyt ja pahasti nuori äiti

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sinua surettaa erossakin eniten että et osaa enää hankkia rahaa entisellä tuotteliaisuudella.

Vierailija
2/12 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa että a)elämässä yleensä asiat järjestyy ja b) ei se raha kuitenkaan maailman tärkein asia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua surettaa kuule se miehen menetys, sitähän tässä on tullut itkettyä kaksi vuotta.

Saisinpahan jotain muuta mietittävää, kun innostaisi tuo talouden hoitaminen edes...sitten tuntisin olevani kunnossa.

Vierailija
4/12 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkaisusta. Kyllä kai tämä ikäväkin helpottaa joku päivä. Aina mietiskelen monia reissuja ympäri Suomea kun hoidimme YHDESSÄ bisneksiä. Ei huvittais hoitaa yhtään mitään yksin...ei siitä saa mitään irti. Miehen kanssa yhdessä tekeminen oli mukavinta.

Vierailija
5/12 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin köyhä, mutta onnellinen, joka rakastaa omaa kultaansa vielä 24 vuodenkin jälkeen sekä meidän kolmea yhteistä lastamme.

Jotenkin oikein puistatti kirjoituksesi, koska kaikki sidonnaista rahaan tai projekteihin? Huh!

Vierailija
6/12 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä teillä ei toiminut, miksi tuli ero? Tuliko se sinulle yllätyksenä? Vaikuttaa siltä, että todella rakastat edelleen exääsi.

Vierailija
7/12 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on tärkeää pitää bisnekset käynnissä ja suunnitella elämää - mies ei kyllä osallistu tähän, ja en voi kuvitella mukavampaa, kuin sen, jos hän osallistuisi.

Ihanan rehellinen uskallat olla.

Vierailija
8/12 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä oli käynyt prostituoiduilla minun ja kahden edellisensä aikana. Ehkäpä 50 kertaa minun aikana ja se tuli yllätyksenä, koska oli aina pitänyt salaisuutena. ja sitten otti ulkomaalaisen rakastajan. yritimme selvitellä yli puoli vuotta asioita, koska rakkautta oli paljon!

niin rakastankin.

Vierailija
9/12 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä ero olisi sinulle hyvä tilaisuus löytää jotain syvällisempää elämääsi, kuin omaisuuden kasvatus. Tekstisi perusteella parisuhdekin on tarkoittanut sinulle vain tiimiä, jonka avulla tienataan lisää rahaa.

Vierailija
10/12 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumattakaan anteeksi annosta.

Vierailija
11/12 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpähän taitaa olla. joo, surutyö on kesken. hän on kuitenkin lasteni isä ja olemme siis tekemisissä varmaan jollain tavalla loppuiän lasten tai lastenlasten kautta...en aio kyllä enää lapsia tehdä ellei sitten elämä anna jotain ihania yllätyksiä vielä.

Vierailija
12/12 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kesken se jaakin. Aikaa kulunut todella paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi