Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kamppasi minut, kun kannoin pyykkikoria

Vierailija
08.03.2012 |

Nauroi kun kaaduin :(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissaan kyllä oon tota mieltä mitä kirjotin, jotkut on vaan niin helvetin ylidramaattisia ja vääntämässä joka asiaa kauheaks taragediaks. Ei kai nyt tuommosen asian takaia erota! Herää nyt pässi. Sovitte asian ja ap kertoo että häneen oikeesti sattui ja uskon kyllä että mies säikähti itsekin sitä jos huomasi satuttaneensa ja hämmennyksissään vaan nauroi koko asialle. Uskoisin kyllä että mies tuskin toista kertaa kamppaa, kun huomasi miten siinä voi käydä. Mutta en minä nyt avioeropapereita tuommosen takia vielä kirjottais. Nyt jäitä hattuun ja vastaajatkin vois vähän miettiä omalle kohdalleen asiaa. Että noinko helppoa se eroaminen on. Jos, niin sitten kyllä kehottaisin vilkasemaan sinne peiliin ihan siellä päässä. :D

Tunnetko ollenkaan termiä väkivalta?

Vierailija
22/29 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tällä palstalla KAIKKI on väkivaltaa ja tarkoitan siis ihan KAIKKI. Ymmärrän kyllä ponttisi, mutta voisiko tämä millään olla sinun mielestäsi vain harmitonta pilaa?

Anteeksi, mutta mua vaan naurattaa ihan helkutisti kun mietin miten siellä sydän pamppaillen, naama järkytyksestä kalpeana valistat täällä ihmisiä väkivalta tietämykselläsi. Eiköhän ap itse tiedä onko syytä huolestua ja tältä palstalta ei kyllä kannata tulla hakemaan minkäänlaista neuvoa parisuhde riitaansa tms, koska ero on aina ainut oikea vaihtoehto. Sen verran täällä palstalla pyöriny, että oon oppinut jo tunnistaa nää kuviot. Katoppas vaan seuraavan kerran kun tulee joku alotus tyyliin mies ei ollut hiekoittanut phaamme, kaaduin ja ranne murtui" niin johan on sen seittemänkymmentä Pirjoa ja Marja-Terttua kauhistelemassa miten tämmöistä voi tapahtua ja kyseessähän on aivan ilmiselvästi väkivaltainen mies ja kyllä nyt pitäisi kiireen vilkkaan jo mennä turvakotiin ja laittaa eroasia vireille ja jostakin löytyisi vielä aivan selvä narsistin merkki. Trust me, minä oon näitä jorinoita täällä jo sen verran lukenu. :DD

Jos ap, olisi oikeasti huolissaan hengestään (niinkuin joku fiksu yksilö täällä jo kauhisteli), niin hän olisi varmaan kertonut viestissään myös muita esimerkkejä "väkivallasta". Tuon kirjoituksen perusteella en kyllä lähtisi kenellekään eroa ehdottamaan ja syytöntä listimään.

Kertoihan hän miehensä olleen aina tuommoinen hassuttelija ja tekevänsä lapsillekin jos jonkinlaista jäynää. Varmaan pitemmän päälle tosi rasittavaa, mutta koittakaa nyt hyvät mummot ja mammat hillitä vähän itseenne.

Kyllähän omakin mummoni on kalauttanut pappaani puhelimella nuppiin - ja vastaavasti pappa ampunut mummon maksimaalisten alushousujen kuminauhalla mummoa. Mutta kyllä näistä on saatu niin makoisat naurut jälkikäteen, ettei paremmasta väliä. Ja kyse todellakin uskovaisista ihmisistä.. mutta ehkä meillä toisilla on vaan sitä suhteellisuudentajua (ja huumorintajua) vähän enenmmän kuin sitten taas toisilla. hmmmmmm.. tiedä häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen satuttamisella hulvattomasti hassuttelijoita oikeen sikiää...?

Eipä tuo eroa välttämättä tarvitse, mutta ei ole kyllä kaikki palikat kohdallaan, jos tuollaisesta kiksinsä saa.

Itse saattaisin vielä sietää, mutta lapsiini ei tuollaista "huumoria" kohdittettaisi.

Vierailija
24/29 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, että mies olisi vain yrittänyt säikäyttää muka kamppaamalla, mutta jos olisi oikeasti kaatunut, olisi säikähtäneenä pyydellyt anteeksi ja sanonut, että piti vain säikytellä. Minäkään en ymmärrä noita satuttamis-piloja. Olen mm. törmännyt siihen, että lasta on otettu oikeasti liian lujaa kiinni ja väännetty ja sitten mies on vaan nauranut, kun ei ole tajunnut yhtään otteidensa lujuutta suhteessa lapsen ikätasoon. Lapsi oli vaan kauhusta kalpea ja meidän muksut pelkäsi miestä sen jälkeen. Hassuttelu turvallisesti on taas tosi kivaa!

Vierailija
25/29 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää YH-mammojen vainoharhaa miehistä. Se että jätitte pikkumaisuutta miehenne ja nyt maalaatte kaikista miehistä pahoja pedofiili-naistenhakkaajia. Ei oikeastaan kerro mitään muuta, kuin teistä itsestänne.

Toisaalta, jos tietäisin että vaimoni tänne kirjoittaa juttuja, voisin ilomielin hakata häntä nytkillä ja tuntea siitä yleyttä.

Vierailija
26/29 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tunne vaimoasi enkä hänen rakastajaansa, kova homma heillä edessä, kun jäät kiinni tänne kirjoittelusta.

Vierailija
27/29 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olla vahan yksinkertainen jos tuollainen on sen mielesta hauskaa. Eiko tunnu vastenmieliselta kun mies aikansa leikittyaan yrittaa lahennella?

Vierailija
28/29 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin monotan välillä äijää kasseille oikein kunnolla, kun se ei huomaa että oon lähestymässä :D se ällistynyt tuskainen ilme on kyllä priceless.

Hei haloo, ootko vähän sairas?? Jos ap:ta ei pahoinpitely naurata, olisi syytä vaihtaa huumorin lajia kotona.

Aina täällä on mammat ehottamassa joka vitun asiaan eroa. Voin hyvin kuvitella tilanteen. Mies on ajatellut vähän vitsailla ja kampata eukon pyykkikoreineen. Ei se nyt oikeasti ole halunnut satuttaa. Haloo nyt herranjumala. Jos olette itse eronneet ja/tai olleet väkivaltaisessa suhteessa niin ei se tarkoita että joka helvetin nainen asuisi semmmosen meiehen kanssa ja että harmittomat pilatkin tulkitaan aina sairaaksi, hulluksi, väkivaltaiseksi. Jestas, muakin olis kyllä vituttanu toi tilanne ja varsinkin jos olisin loukannut itteni vielä jotenkin, mutta kyllä mä olisin nauraa räkättäny slle varmasti jälkeenpäin. :DD Vähän huumoria nyt. Tunnistan miestyypin.

kunnon tälli munuaisiin... sitten menen katsomaan kun mies kusee verta ja ai että me molemmat nauraa räkätetään jälkikäteen.

Kerran myös työnsin miehen selkä edellä rappusiin, ja sekin nauratti meitä tosi pitkään.

Vierailija
29/29 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla KAIKKI on väkivaltaa ja tarkoitan siis ihan KAIKKI. Ymmärrän kyllä ponttisi, mutta voisiko tämä millään olla sinun mielestäsi vain harmitonta pilaa?

Anteeksi, mutta mua vaan naurattaa ihan helkutisti kun mietin miten siellä sydän pamppaillen, naama järkytyksestä kalpeana valistat täällä ihmisiä väkivalta tietämykselläsi. Eiköhän ap itse tiedä onko syytä huolestua ja tältä palstalta ei kyllä kannata tulla hakemaan minkäänlaista neuvoa parisuhde riitaansa tms, koska ero on aina ainut oikea vaihtoehto. Sen verran täällä palstalla pyöriny, että oon oppinut jo tunnistaa nää kuviot. Katoppas vaan seuraavan kerran kun tulee joku alotus tyyliin mies ei ollut hiekoittanut phaamme, kaaduin ja ranne murtui" niin johan on sen seittemänkymmentä Pirjoa ja Marja-Terttua kauhistelemassa miten tämmöistä voi tapahtua ja kyseessähän on aivan ilmiselvästi väkivaltainen mies ja kyllä nyt pitäisi kiireen vilkkaan jo mennä turvakotiin ja laittaa eroasia vireille ja jostakin löytyisi vielä aivan selvä narsistin merkki. Trust me, minä oon näitä jorinoita täällä jo sen verran lukenu. :DD

Jos ap, olisi oikeasti huolissaan hengestään (niinkuin joku fiksu yksilö täällä jo kauhisteli), niin hän olisi varmaan kertonut viestissään myös muita esimerkkejä "väkivallasta". Tuon kirjoituksen perusteella en kyllä lähtisi kenellekään eroa ehdottamaan ja syytöntä listimään.

Kertoihan hän miehensä olleen aina tuommoinen hassuttelija ja tekevänsä lapsillekin jos jonkinlaista jäynää. Varmaan pitemmän päälle tosi rasittavaa, mutta koittakaa nyt hyvät mummot ja mammat hillitä vähän itseenne.

Kyllähän omakin mummoni on kalauttanut pappaani puhelimella nuppiin - ja vastaavasti pappa ampunut mummon maksimaalisten alushousujen kuminauhalla mummoa. Mutta kyllä näistä on saatu niin makoisat naurut jälkikäteen, ettei paremmasta väliä. Ja kyse todellakin uskovaisista ihmisistä.. mutta ehkä meillä toisilla on vaan sitä suhteellisuudentajua (ja huumorintajua) vähän enenmmän kuin sitten taas toisilla. hmmmmmm.. tiedä häntä.

Sulta näyttää puuttuvan sisälukutaito täysin, jos pokalla väität, että täällä IKINÄ väitettäisiin väkivaltaiseksi miestä, joka ei ole hiekoittanut pihaa tms. vastaavaa. Sellaista miestä sanotaan laiskaksi paskaksi, ehkä käsketään erota sen takia, mutta ei minkään väkivaltaisuuden.

Ja ei tuo ap:n miehen tempaus ollut mikään "harmiton pila". Se oli täysin idioottimainen temppu, jossa toinen vielä satutti itsensä. Normaali ihminen olisi tajunnut pyytää anteeksi, eikä alkaa vähätellä sitä, että toista sattuu. Varsinaisen väkivaltaisuuden kanssa tuolla ei sinänsä ole mitään tekemistä.

Mä myös tunnistan tuon lasten kanssa "pilailun" ja voi helvetti että vetäisin pataan, jos tulisi meillä lasten kanssa "pilailemaan". Olen aikanani tuntenut muutamia tuollaisia miehiä, ja se pilailu ei todellakaan ole ollut ikinä hauskaa ( vaikka korostettakoon nyt, että mä olen aika rankkojenkin jäynien ystävä, SILLOIN KUN NE KOHDISTUVAT TASAVERTAISEEN IHMISEN), vaan se on ollut, kivuliasta, pelottavaa ja ahdistavaa. Siis kun iso mies ottaa liian kovan otteen, "soittaa viulua"- eli vetelee rystysillä pitkin kylkiluita edes takas jne.

Jos mä olisin ap, mä tekisin miehelle vastaavan hauskan pilan. Siten että miestä oikeasti sattuisi, ja nauraisin päälle kuinka oli niiin hauskaa ja vähättelisin ettei voinut sattua.

Jos se ei ole sulle luontaista, niin se sukulaisten edessä valittelukin on oikein hyvä juttu. Siinä oikeasti kun mies pääsee kertomaan miksi kamppaa puolisonsa, voipi tulla hetken miettineeksi, onko se niin hauskaa.