Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta tällaisesta?

Vierailija
08.03.2012 |

sahttp://www.finnkino.fi/news/vauvakino

Mietin, voiko oikeasti toimia? Entä sitten kun ne parikyt vauvaa (tai miten monta onkaan) parkuu samaan aikaan o_o

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mennä leffaan niin että olen täysin keskittynyt elokuvaan. Ulkomailla kävimme sellaisessa teatterissa jossa sai varata oman suiten ja sinne tarjoilun. Penkit sai makuuasentoon. Oltiin ukon kanssa ihan myytyjä.Lapsia sinne ei saanut tuoda ollenkaan kun palvelu oli vain aikuisille.Onkohan Suomessa sellaista palvelua.

Vierailija
2/3 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mennä leffaan niin että olen täysin keskittynyt elokuvaan. Ulkomailla kävimme sellaisessa teatterissa jossa sai varata oman suiten ja sinne tarjoilun. Penkit sai makuuasentoon. Oltiin ukon kanssa ihan myytyjä.Lapsia sinne ei saanut tuoda ollenkaan kun palvelu oli vain aikuisille.Onkohan Suomessa sellaista palvelua.

Elokuvissahan juuri se istuma-asento alkaa yleensä pidemmän päälle rasittamaan jos joku :) Suomesta tosin tuskin löytyy, vielä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleeni, täällä oli vasta paljuelokuvat, harmi kun olin sairaana etten päässyt. Olis ollut siisti kokemus pakkasessa liota kuumassa paljussa ja katsella elokuvia ulkoilmassa. Kaikkea sitä keksitäänkin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi