Kellään kokemusta tällaisesta?
sahttp://www.finnkino.fi/news/vauvakino
Mietin, voiko oikeasti toimia? Entä sitten kun ne parikyt vauvaa (tai miten monta onkaan) parkuu samaan aikaan o_o
Kommentit (3)
Haluan mennä leffaan niin että olen täysin keskittynyt elokuvaan. Ulkomailla kävimme sellaisessa teatterissa jossa sai varata oman suiten ja sinne tarjoilun. Penkit sai makuuasentoon. Oltiin ukon kanssa ihan myytyjä.Lapsia sinne ei saanut tuoda ollenkaan kun palvelu oli vain aikuisille.Onkohan Suomessa sellaista palvelua.
Elokuvissahan juuri se istuma-asento alkaa yleensä pidemmän päälle rasittamaan jos joku :) Suomesta tosin tuskin löytyy, vielä..
mieleeni, täällä oli vasta paljuelokuvat, harmi kun olin sairaana etten päässyt. Olis ollut siisti kokemus pakkasessa liota kuumassa paljussa ja katsella elokuvia ulkoilmassa. Kaikkea sitä keksitäänkin :D
Haluan mennä leffaan niin että olen täysin keskittynyt elokuvaan. Ulkomailla kävimme sellaisessa teatterissa jossa sai varata oman suiten ja sinne tarjoilun. Penkit sai makuuasentoon. Oltiin ukon kanssa ihan myytyjä.Lapsia sinne ei saanut tuoda ollenkaan kun palvelu oli vain aikuisille.Onkohan Suomessa sellaista palvelua.