Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen etsii seuraa Victoria Milanista?

Vierailija
27.02.2012 |

Ei mene mun päähän, miten kukaan, jolla lapsia varsinkaan, pystyy tekemään profiilin tuollaiselle huoraus-sivustolle=(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotainhan sinulta puuttuu ja jotain kaipaat kun haet sitä piristystä muualta kuin omasta parisuhteesta. Jos asiat ovat hyvin parisuhteessa niin sitten ilmeisesti se tunne, että jotain extraa kaipaat tulee itsestäsi. Se johtuuko se esim. huonosta itsetunnosta eli pitääkö sinun todistaa itsellesi kelpaavasi toisille, niin sen voit vain itse tietää. Mutta joku syy siellä taustalla aina on.

Vierailija
2/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi? Haluan satunnaista seksiä, en parisuhdetta! Olen akateemisesti koulutettu 4-vuotiaan pojan yksinhuoltaja. Tällä hetkellä elämäni lapsen kanssa on ihanaa ja antoisaa. Väitöskirja on loppusuoralla, joten suurin osa ajasta kun lapsi on isällään menee kirjan viimeistelyyn. En halua meidän elämään nyt ketään miestä. Siksi varatut ovat paras vaihtoehto satunnaiseen suhteeseen. Jos joskus on jotain säätöä sinkkumiehen kanssa, ne alkavat jokseenkin aina taistellaan ja haluavat tavata joka päivä jne... Ehkä joku päivä haluan oikean suhteen, mutta nyt elämä on näin ihanaa ja antoisaa. Mielenkiintoinen työ, maailman ihanin lapsi, paljon ystäviä ja kivoja harrastuksia. Haluan nyt antaa aikani pojalleni enkä jakaa aikaa kenenkään miehen kanssa. Mutta mullakin on normaalit tarpeet ja olen huomannut, että seksistä voi nauttia aika vapautuneesti kun ei tarvitse pelätä, että miehestä tulee riippakivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi virheet tekstissä, tämä iPhone taas muuttaa sanoja. Tarkoistus oli tietenkin sanoa, että en halua että mies alkaa takertumaan satunnaisen seksin jälkeen, kuten ne aina tuppaa tekemään.

Vierailija
4/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on nykyaika mennyt kamalaksi, hyi

Vierailija
5/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi virheet tekstissä, tämä iPhone taas muuttaa sanoja. Tarkoistus oli tietenkin sanoa, että en halua että mies alkaa takertumaan satunnaisen seksin jälkeen, kuten ne aina tuppaa tekemään.

Vierailija
6/18 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet takertuu? miten mä näkisin tän asian ihan toisinpäin. Miehet haluaa pelkkää panoa, naiset taas sitä hyvänä pitoa, hellyyttä jne. Sitten pettyvät kun ei tämä(kään) mies sitä heille suo.

Vierailija
7/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huora

Vierailija
8/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemaan sieltä seuraa, varsinkin jos on lapsia?

Vierailija
9/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ajattelee alapäällään ja on valmis ottamaan tietoisen riskin, että menettää miehensä ja lapsensa

Vierailija
10/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua parisuhdetta, mutta seksisuhteen voisin ottaa.

Vierailija
11/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on siellä profiili ja lapsiakin kaksi. Kivittäkää vain.

Vierailija
12/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän tuumit kun jäät kiinni? Miten selität lapsillesi, että minkä takia äiti rikkoi perheen?

Vierailija
13/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin teki mieli vierasta munaa

Vierailija
14/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerät hutsut lähtevät etsimään salasuhdetta, vaikka lapsia. Huostaan lapset tällaisilta luntuilta.

Vierailija
15/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin tietysti, mutta joillakin tuo sivusto voi olla juurikin se keino pitää sitä ydinperhettä kasassa. Jotkut haluaisivat lähteä parisuhteestaan, mutta pysyvät siinä juurikin lasten takia. Itse parisuhteesta tulee merkityksetön ja ihminen kuitenkin kaipaa läheisyyttä.

Vierailija
16/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kaipaavat läheisyyttä, mutta ne miehet siellä pelkästään sitä panoa. siitä on läheisyys kaukana.

Vierailija
17/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut etsivät vain panoa ja jotkut taas muutakin läheisyyttä. Pätee miehiin että naisiin.

Ei tuolta löydy ketään, jolla kaikki asiat olisivat hyvin. Joku on pielessä joko parisuhteessa tai itsessä. Kyllähän ne oikean ja väärän rajat hämärtyy. Joillekin kuitenkin se pettäminen on pienempi paha kuin perheen hajottaminen, mutta perheenäkään ei voi elää jos ei ole jotain joka auttaa kestämään. Sitten joku valitsee tuon vaihtoehdon...

Vierailija
18/18 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka määrittelee, mikä kullekin on "kaikki asiat hyvin". Mulla on kaikki asiat hyvin ja silti suon itselleni piristystä myös avioliiton ulkopuolelta. En suostu katumaan, enkä tunne huonoa omaatuntoa. haittaakse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme