Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**KESÄNUPUT ma - ke**

09.06.2008 |

Linkki viimeviikkoon

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miunkin mummo alkaa olla huonossa kunnossa, on halvannut ja kovasti sairastellut loppukeväästä kaiken muun lisäksi. Katsomaankaan en ole päässyt hänen ja meidän sairastelujen vuoksi, vaikka hän onkin hoitokodissa muutaman kilometrin päässä. Hirvittää, että nytkö alkaa mummo tehdä lähtöä :(

Vihloo ja sattuu niin paljon, että voisin vaikka itkua vääntää. Vauva myllää törkeästi ees takasin. Hitsi, kun lupasin isommat ottaa klo 13.30 neuvolaan, tekis mieli vaan mennä ja valittaa. Moneen päivään ei ole tehnyt näin kipeetä ja pahaa. Ja tätä vielä monta viikkoa :(

Taidan sohvalle mennä hetkeksi ennen neuvolaa, kuopuskin nukkuu, vaikka aika kutina näyttää likalla olevan.

Paitsi Kanelisokeri, täällä on kans vähän paha mieli taaperon puolesta ja omasta. Kun ei jaksais eikä kärsis touhuta. Koetan sitten hyvitellä paljon halimalla ja yhdessä köllimällä, ihan surettaa, kun toinen on autuaan tietämätön tästä tulevasta. Neidillä kun on alkanut se ihana kausi, kun jo äidin vessaan meno aiheuttaa itkua ja ikävää :(

Piia ja pojanpallero 38

Vierailija
62/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi taustalta seuraillut.. Ajattelin että kun kerta näitä käyn täällä julkeasti monta kertaa päivässä lukemassa ,niin miksi en itse kirjottas kanssa:)

Minä vaan taidan poiketa senverran teistä muista että vaikka noita viikkoja on jo kertyny 37+4 niin en yhtään toivo tän vielä syntyvän.. Synnytys pelottaa niiiiiiiin paljon,että mielummi kärvistelen näissä tuskissani.. Nyt vielä karmaiseva räkätauti,niin vielä vähemmän tekee mieli synnyttämään.

Kahteen yöhön en oo nukkunu juurikaan( su-ma yön nukuin kauratyyny jalkovälissä..:)) Mullon tullu muutamaan kertaan sellasia tosi pelottavia kuristuskohtauksia..yläselässä lapaluitten välissä kuristaa ihan kauheesti..tuntuu et ei sais henkee veettyä tarpeeks tai jotai.. Viimeyönä heräsin kolme kertaa tähän.. tiiä sitten mitä tuo on!? Täytynee muistaa seur. neuvolassa mainita asiasta.

Quaer 37+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MansikkaPirkolle osanotot. Tuollaiset uutiset järkyttää aina vaikka eivät niin yllätyksenä tuliskaan. Mekin saatiin tänään suru-uutisia kun miehen ukki nukkui pois tuossa puolenpäivän aikaan. Hän kerkesi sairastaa puolisen vuotta mutta pystyi onneksi olemaan kotona aika pitkään. On se vaan järkyttävää miten nopeasti terve ja ikäisekseen todella hyväkuntoinen ihminen kuitenkin menee huonoon kuntoon.

Kirjoittelen tässä siivouksen lomassa, pakko laittaa paikat kuntoon kun tohon laskettuun aikaan on enää viikko. Sairaalakassikin pitäisi pakata, miten se onkin niin vaikeeta?! On ollut nääs suunnitelmissa jo pauttiarallaa kuukauden verran. No, jos vaikka tänään.

Ihania vauvakuvia on immeiset tänne laitelleet! Olispa ihanaa saada tää oma käärö jo syliin :) Onko monella muuten sukupuoli etukäteen selvillä? Myö yritettiin kysellä parissakin ultrassa mutta ei kuulemma saanut selvää, eli luulen että toinen tyttö olis meille tulossa :)

Deepest_Blue rv 39 tasan!!

Vierailija
64/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko: Osanotot suru-uutisiin! Aina se koskee vaikka kuinka siihen muka olisi varautunut. Itselläni oli sama tilanne ekassa raskaudessa, mummoni kuoli juuri ennen lasten syntymää ja kovillehan se ottaa. Voimia ja jaksamisia sinulle!

DeepestBlue: meillä mies sai tietää sukupuolen 4d-ultrassa ja viimeisillä viikoilla paljasti sen myös lapsillekin (jotka rollivat sen myös kavereilleen ja he taas äideilleen.........) mutta itselleni se onneksi säilyi yllätyksenä syntymään saakka.

Jaksuja kaikille mahakkaille, koittakaahan kestää nämä viimeiset viikot/päivät/tunnit! Kohta se on sitten ohi.

Nappula ja Miss Urpo 4vrk

Vierailija
65/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotot sinullekin! Koittakaa jaksaa suru-uutisten keskellä!

Vierailija
66/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotot MansikkaPirkko ja Deepest_Blue! Jaksamista ja voimia teille!

Me saatiin tietää vauvan olevan tyttö lapsivesinäytteen jälkeen. Mies ei olisi halunnut välttämättä tietää, mutta olin niin onnellinen kun lapsivesinäytteen mukaan kaikki pitäisi olla kunnossa, että halusin tietää lapsen sukupuolen. Aikaisemmissa raskauksissa sukupuolet on tulleet ihan yllätyksenä. Mun kaks kaveria tietää kumpi on tulossa, mutta muuten ei kukaan tiedä. Onhan tuo salailu ollut välillä vähän hankalaa, kun mm. vauvanvaatteita on laiteltu. Mun puolesta ehkä olisimme voineet kertoakin sukupuolen kaikille, mutta mies ei ole halunnut. Joten sen mukaan on menty ja kohtahan tuon pitäisi kaikille selvitä : )

Nyt ruokakauppaan!

Tuikku

Vierailija
67/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myötätunnosta kaikille.

Kyllä tämä tästä. Päivä on menny ihan normipinnanpaukkumisella. Välistä sitten tuntuu että maailma pysähtyy, on niin pohjattoman väsynyt ja voisi vaan nukkua. Silloin se itkukin sitten pääsee.

Pitäisi vääntäytyä apteekkiin kun astmalääkkeet ja Rennie on lopussa. Plääh..

Sokeritkin on olleet koholla kun ei ole normiruoka maistunut vaan mussutan suklaata. Kannatikin ostaa sitä kotiin kun pitäisihän minun tietää että vedän sitä noro suupielestä valuen sitten eikä järki ole pelissä mukana yhtään.

Tekisi mieli leipoa. Uusimmassa vauva-lehdessä oli pikkupitsojen ohje. Pohjaan tehtiin semmoinen maitorahkataikina ja niistä tuli aivan tajuttoman hyviä. olettekos kokeilleet? Mies täytti ne tomaattimurskalla, kinkkusuikaleilla, minitomaattisiivuilla ja juustolla mutta siihenhän tietty voi laittaa mitä haluaa päälle. Lisäksi haluisin kokeilla tätä: http://blogit.mtv3.fi/elamamakeaksi/

eli tuossa ensimmäisenä on se banaanikakku. Hauskoja marsipaaniapinoita on Ulla koristeeksi väsännyt..

Pitäis varmaan juoda vähän enempi kun sormet on kuin lenkkimakkarat..

- Pirkko

Vierailija
68/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa käyty ja kyllä oli hulinaa, kun oli 6v ja pian 4v mukana. Ainakin siis nuorempi on näppitautinen ja iiiihana jatkuva kysely päällä. Tytöllä kuitenkin rohkeus petti, eikä uskaltanut kuunnella vauvan ääniä, kun kuulema on niin kova ääni. No, leikkivät odotustilassa sen aikaa.

Pissa ja paineet ok. HB oli noussut nyt ollen 125. Sf-mitta 35,5cm (viimeksi 35cm), mut terkka ihmetteli, miten paljon tilaa oli rintalastan alla nyt. Paino oli laskenut 100g kahdessa viikossa. Ja sydänäänet ok. Niin ja miun verensok. 1,5h ruokailusta oli kans kunnossa.

Tosiaan, huomasin itse sunnuntaina, että ihan kuin maha olisi laskenut johonkin, mutta en myöntänyt sitä diagnoosia itselleni ;) Ihan kiva, että se oli jokseenkin valahtanut ammattilaisenkin mielestä! Vauva onneksi rt ja kun on aika alhaalla, niin jospa ei enää vaihtaisi asentoaan. Jospa ne iltaiset mylläämiset ja tämän päivän vihlomiset tekivät tilaa alakertaan. Olisihan se ihmeellistä, jos tämän viimeisen synnytyksen saisin käyntiin "luomuna", mutta hyvin, hyvin todennäköistä on reilu yliaika ja käynnistys.

Sukupuolesta, tästä ja edellisestä on kysytty. Tytöstä rv28 ja rv37 ja tästä rv20 ja rv37 eli nyt siis poika tulossa. Lapsille en mie ois välttämättä kertonu, mut mies kertoi aikaa sitten. On kyllä vinhaa, että juniori on sitten poika ;)

Hmm.. Pojan huoneessa käynnissä "disco" ja tytöt hyppii sängyssä. Komentamaan mars.

Piia ja yhä se 38

Vierailija
69/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon siis viikkoja tasan 42. Vähän kyllä huolestuttaa kun aikaisemmat käynnistetty ennen tuota napanuoranvirtausten heikkenemisen ja lapsivedenvähentymisen takia : /

ananasnektari: koska sulla edelliset käynnistetty?

Olin tänään hammaslääkärissä ja se vasta olikin käynti... lääkäri ei ollut ihan viimekevään ylioppilaita, mutta edellisen varmaan, samoin hoitsu, rippikoulu ehkä juuri käyty. Oikeasti luulin olevani piilokamerassa sen verran koominen koko käynti oli. Yhdessä "pällistelivät" mun purukalustoa, kuin eivät olisi hetkeen nähneet moista. Tosin mulla ei nyt suuremmin ollut siellä mitään, mitä nyt muutamia "alkuja" joille ei nyt mitään tehtykään. Mutta olipahan käynti.

Soitin tänään myös ÄP:lle kun musta on tuntunut että housuihin valuu jotain "outoa". Antoivat ohjeen tehdä perusteellisen alapesun ja laittaa siteen (ja paperin) ja tarkkailla onko "vuodossa" klönttejä. Jos ei ole, niin sinne sitten. Nyt siis testi menossa...

Joo nyt pojille murkinaa....

art rv41+1 (olenko ainoa jolla jo 42.vko?)

Vierailija
70/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta MansikkaPirkolle ja Deepest_Bluelle jaksamista ja osanotot!

kävin apteekissa soppailemassa. septidiniä ja talkkia ja rennietä ja bepanthenia. vauvalle ja itelle. tykkään ihan hirveesti jostaki syystä ostaa kaikkia purkkeja ja purnukoita ja taas meinas tarttua kaikkee ylimäärästä mukaa.. on jo varmaan kaikille eri ruumiinosille omat rasvat ja purnukat, en aio vauvaa rupee holvaamaan muuta ku pakolliset jos jotain tulee tai tarttee. tän rajan sit pidän. onkohan tälle kahjoudelle joku tieteellinen nimitys...?

liian hyvä olo ollakseen totta. en ois kyllä aatellu vielä oikeen oottavani et tulee huono olo tai sattuu johonki. ihmeellinen on ihmismieli.. kuitenki sit ku oikee sattuu ni eiköhän sitä jo toivois pois ja kadu kohta omaa syntymääki... sellasta se vissii.

mulla ei siis oikeesti ollu mitään tapahtunu tai asiaa, oli pakko vaa kirjottaa. paitsi olihan toi apteekkireissu jo aika iso juttu, tässä paljon muuta tapahu..

jaksetaan kaikki ja artille suppareita!! voin vaan kuvitella tuntemukset ku ite tulee ihan kärsimättömänä perässä....

alfreed 40+3

Vierailija
71/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olikin eka päivä kun EN toivonut mitään tapahtuvaksi. Mies on nimittäin reissussa huomisiltaan ja siskonsa ollut mulla täällä apuna. Olen saanut levätä ja hoitaa asioita. Mitään ei kyllä ole tapahtunutkaan. Viime yönä taisi tulla yksi kipeähkö supistus, jeee!!!

Osanotot läheisensä menettäneille. Näin raskaana vielä tunteet tulevat helpommin pintaan. Koittakaa jaksaa. Quaser, tervetuloa mukaan. Varoitus, tähän jää koukkuun ;)

Supistuksia kaikille niitä toivoville, ja ihania vauvakuvia ollut teillä!!! Nyt lähden viemään katrasta pehkuihin ja sitten katsomaan jalkapalloa. (Yllätys, että mulla alkoi närästys nyt lopppuraskaudesta!)

Selma rv38

Vierailija
72/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Vielä täällä ollaan..

Ekaks kuitenkin osanotot MansikkaPirkolle ja DeepestBluelle. :(

Mulla mummo kuoli joulun aikaan ja tammikuun alussa vietettiin hautajaisia. Jotenkin nyt tuntuu oudolta muistella että sitä on ollut raskaana silloinkin. Kauanko tämä raskaus kestää??? :o

Ja MansikkaPirkko: tää on niiiiin veemäistä, KYLLÄ. Ihanaa kun ymmärrät 100%, kiitos siitä. Lohduttaa kun ei oo yksin näitten tuskailujen kanssa.

Mulla supparit (kipeet sellaiset) jatkuu yhä! Ne on nyt tulleet 30h ajan 5-10min välein! Hemmetti. Eivät kuitenkaan tihene ja tule alle 5min välein kuten kätilö yöllä sanoi että niin pitäs tulla että voi palata sinne.

Runsaasti on tullut limaa taas tänään ja ruskea vuoto jatkuu myös.

Kyllä olen myös väsy! Henkisesti ennen kaikkea mutta toki fyysisestikin. Ei näitten suppareitten kanssa paljoa nukuta. Olen toki yrittänyt ja välillä saanutkin nukuttua, pikku pätkissä, mutta kuitenkin..

Tunteet on tosi pinnassa kyllä myös. Olen itkeskellyt vähän väliä pitkin päivää. Pelottaa että tää kestää vielä monta vrk näin, sit olen ihan voimaton itse koitoksessa.

Soitin äitipolille tossa kun heräsin yksiltä unilta iltapäivästä. Sanoi että mennä illalla käymään nyt jos tuntuu ettei kotona voi olla että vois katsoa jotain kipulääkettä. No pah, mä en halua kipulääkettä, mä haluan tän vauvan!! Kysyin vaan että kuinka kauan tässä pitää kärvistellä oikein..

Kuumassa suihkussa olen käynyt paljon ja kauratyynyä lämmitellyt. Se auttaa kyllä lievittämään tuota kipua.

Kun päällä on vielä nämä todella tuskalliset liitoskivutkin. Mun liikkuminen on niin tuskaa......

Päätettiin tossa miehen kanssa tunti sitten että emme mene nyt taas yötä myöten sairaalaan. YRITÄMME nukkua yöunet ja lähtee sinne sit aamusta käymään.

Kyllä mä sanon että sitten minä vasta turhaudunkin jos ei oo vieläkään mitään muutoksia kohdunsuulla!!! Sit pääsee itku!!! Turhaanko mä kärsin näitä kipuja??

Sit en suostu enää lähteen kotia, vaadin että tekevät jo jotain.

Toivoisin oikeestaan että vedet menis nyt vaikka yön aikaan. Ois jotenkin niin selkeetä lähtee sit.. Mutta, saahan sitä aina toivoo, vai mitä? :o

Tällästä virttä täältä.. :o

Kiitos kaikille tsempeistä! Niitä kyl tarvii!

Ihania vauvakuvia ootte tosiaan laittaneet tänne! :)

Ja tervetuloa mukaan Quaser! Aina mahtuu mukaan..

DeepestBlue: meillä ei oo vauvan sukupuoli tiedossa. Ollaan me sitä muutaamaan kertaan kysytty mutta ei se oo näkynyt. Onhan se kiva arvailla ja veikkailla.. Saa nähdä osuuko oma aavistus oikeaan..

Hyvää yötä..

Katsellaan ketä huomenna paikalla ja ketkä lähteneet vauvaa hakemaan..

a_j taas, 40+5

Vierailija
73/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin osanottoni Mansikkapirkolle ja Deepest Bluelle. Kuolema pääsee aina yllättämään, vaikka miten olisi siihen henkisesti valmentautunut olosuhteiden puitteissa.

a_j: voin hyvin kuvitella mitkä fiilikset sinulla on kun kroppa pitää tuollaisia oireita yllä, eikä synnytys kuitenkaan lähde käyntiin. Kurjaa.

Art: Miten ihmeessä olet saanut noin myöhäisen ajan äitipolille? Sinun pitäisi ehdottomasti päästä mitä pikimmiten näytille sinne kun noita ongelmia on aina ollut lopussa lapsiveden ja istukan toiminnan suhteen. Käsittämätöntä! Mietinkin, onkohan se terkka nyt osannut laittaa siihen lähetteeseen oikeita asioita? Auttaisikohan se, jos soittaisit äitipolille ja kertoisit vähän tuota historiikkia noista aiemmista odotuksista ja kysyt suoraan kenen on vastuu, jos jotain sattuu vielä viime metreillä?

Oma napsukka: Jomottelee, haaroista valu jotain epämääräistä, supistaakin ihan oikeasti aina silloin tällöin, mutta synnytys ei vain käynnisty vaikka päälläni hyppisin. :((( Onneksi sentään pääsen torstaina sinne käynnistykseen, josko se pikkuinen alkaisi sitten syntymään. Perjantaina on kuitenkin jo 41 viikkoa täynnä!

Tänään on jo puhelinkin soinut niin, että tekisi mieleni heittää se seinään! Mitä vattua ihmiset soittelevat ja kyselevät, sellaisetkin, jotka ovat viimeksi olleet yhteydessä lähettämällä joulukortin...kyllä minä varmasti ilmoitan heti kun olen jakautunut. Sitten siellä langan päässä vingutaan, että voih ja voih, miten sinä jaksat...? Jestas, että ottaa kupoliin...Täytyy varmaan sulkea puhelin kohta, josko sitten pääsen rauhaan utelijoiden soitoilta.

Isommat lapset alkavat hermoilla, kun ei päästä minnekään, eikä tehdä mitään kivaa kun koko ajan odotetaan H-hetkeä. Esikoinen varsinkin sai tänään hepulit aiheesta...ehdotin, että menevät mummun luokse tuulettumaan, kun kerran on mahdollista...ehdotukseni suorastaan lynkattiin. Pitäisi vaan tehdä koko ajan jotakin kivaa yhdessä. Ei tuo poloinen taida ymmärtää 10-vuotiaan aivoillaan, että kun se vauva syntyy, niin sitten vasta kiinni olemmekin...

Vauvan sukupuolesta: Rakenneultrassa kysyimme, muttei se selvinnyt kun jalat olivat visusti kippurassa. Sen jälkeen en ole kysellyt. Tämä on nyt ensimmäinen lapsemme, jonka sukupuoli ei ole selvinnyt missään vaiheessa raskautta...oman fiiliksen mukaan se olisi poika, mutta pianhan se nähdään kumpi tulee. :D Oikeastaan tosi jännä juttu kun ei tiedä, vaikka on ollutkin hankalaa vaatteiden hankinnan suhteen. Jostakin syystä ns. unisex mallistoa on ollut tosi vaikea löytää kaupoista.

Jep, eipä tässä muuta. Toivotaan, että ensi yönä tulee lähtö... :P

Kanelisokeri 40+4

Vierailija
74/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Sinkkuelämää leffasta. Oli ehkä vähän erilainen kun mitä odotin..

Neuvolassa koin aika yllätyksen tänään. Normaalit kokeet otettiin ja kaikki oli ihan ok, mutta paino oli muuttunut väärään suuntaan. Pudotusta edellisviikkoon nähden 900 g (tasan viikko sitten mitattiin viimeksi). Onko kellään ollut samanlaisia kokemuksia? Aika iso pudotus mun mielestä. Terkka sattui olemaan kesätuurari, joten ei ottanut asiaan mitään kantaa. Sanoi vaan, että jos ensi viikolla ei ole paino noussut niin sitten ÄP:lle. Hmmm... Sitä ennen mulle on kyllä tullut reippaasti lisää painoa (1,5 kg ja 1 kg) per viikko.

Osanotot kaikille läheisiään menettäneille. Vaikka sitä osaisi odottaa niin raskaalta se tuntuu.

Mä otin aika raskaasti eilen aamuna uutisen kaverin kissan kohtalosta - se oli jouduttu lopettamaan. Sille kävi putoamisonnettomuus ja mukana oli huonoa tuuria.. :(

Ihania vauvakuvia ihmiset lähetelleet. Ne luo vähän uskoa siihen, että joskus itsekin saisi vauvelin syliinsä. Mies jo vähän hermostuneena odottelee "tositoimia".

Tsemppiä teille joilla jo supistelee! Toivottavasti kohta pääsette ihailemaan pikku kääröjänne. Itselläni ei ole edelleenkään mitään oireita.

Terhetär 38+6

Vierailija
75/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin soittaa itse sinne Ä-polille huomenna. Minä kun olen vaihtanut neuvolaa tämän 3. raskauden aikana, joten eivät ilmeisesti nyt sitten OIKEASTI ymmärrä tätä minun historiaani (täälläkin nyt jo 3. th). Muutenkin edelliset raskaudet olin aivan ihanalla kätilö/th:lla Tampereella joka OIKEASTI oli huolissaan silloin minun vatsani koosta jne. Ja sitä päitsi nythän minun Sf-mitta on ollut KORKEIMMILLAAN 32cm ja muista olen sentään "päässyt" 35cm asti...

Huomiseen siis.

Niin ja ei se "valuminen" tainnutkaan olla lapsivettä....

art rv41+1

Vierailija
76/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeviikollahan oli ne kovat helteet. Olisiko syynä tuohon painon laskuun se että silloin turvotusta ja nyt sitten ei ollenkaan?!?

Vierailija
77/122 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotot niille, joilta läheisiä kuollut viime päivinä. Meillähän oli kanssa hautajaiset lauantaina, kun miehen ukki saatettiin haudan lepoon. Ja kuten moni on sanonut, kuolema yllättää aina, vaikka se kuinka olisikin ollut odotettavissa...

Täälläkään ei voinnissa mitään uutta. Lieköhän tämä nyt sitten tyyntä myrskyn edellä?! Limatulppaakaan en oo tänään enää bongannu. Kuinka paljon sitä niinku on? Jotenki tuntuu, ettei multa oo vielä kokonaan irronnu - ei sitä limaa ny niin paljo oo tullu... Viime viikon loppupuolella supparitkin voimistu päivä päivältä ja sitten perjantaista asti ollut niiden kanssa aika hiljaiseloa. Ihan kummaa. Sisko vaan sano, että usein näin käy ennen synnytystä. Millonhan sekin nyt sitten alkais... Huomenna tulee jo 39 viikkoa täyteen - päivä, jota en koskaan uskonut tulevan. Olin niin varma, että pikkuinen pitää suvun perinnettä yllä ja tulee suht reilusti etuajassa. No, tämä on kai nyt sitten se poikkeus, joka vahvistaa säännön.

Niin sulosia vauvakuvia moni laittanut :)

Joo. Ei kai tässä mitään asiaa oikeestaan ollut. Kunhan kirjotin...

Supistuksia toivotellen

makri, 38+6

Vierailija
78/122 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräpäivä tänään ja uni ei tule. Ärsyttää. Tuntuu että pää on ihan sekaisin ja muisti ei pelaa. Yksinäistä olla tähän aikaan hereillä, kun kissatkaan eivät ole enää seurana, kun menivät jo hoitoon mummolaan.

Niin, ootteko venytelleet välilihaa? Entä jaksanut harjoitella lantionpohjan lihaksia?

Osanotot läheisensä menettäneille!

Ja äiti soitti ja kyseli olenko jo synnyttänyt, ja sanoi että pitää ilmoittaa kun lähdetää sairaalaan että osaa olla hengessä mukana. Niin kai. Enhän mä sille voi mitään siinä vaiheessa sanoa! En kestä jos lähdetään esim. kipeiden supistusten vuoksi, mutta mitään ei kuitenkaan vielä tapahdu ja pääsen takaisin kotiin. Sitten kaiiki sukulaiset olettaa että vauva on jo syntynyt ja saan selitellä kaikille eetä väärä hälytys, hehheh. Parempi varmaan vain ilmoittaa sitten kun on syntynyt ja jos rupeaa urputtamaaan jotain siitä että mikset etukäteen ilmoittanut niin sanoa vain että hups unohtui (kun oli muutakin ajateltavaa!)

En sitten laittanut sidettä museoreissulle, eikä olisi ollut tarvettakaan. Eilen illalla tuli taas vähän limaa/limatulppaa.

Onko niitä synnytyskertomuksia tuolla synnytyspuolella? Mä en ainaskaan löytänyt..

sroigh 40+0!

Vierailija
79/122 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä painosta: mulla oli myös jossain vaiheessa laskenut paino 1kg. Alle kilon painonmuutokset on kuitenkin niin pieniä, että ei niistä aina pysty sanomaan mitään. Voi vaihdella aika paljon, jos esim. on juuri juonut paljon vettä, koska on käynyt vessassa, onko turvotuksia, mihin aikaan päivästä on punnittu, mitkä vaattee on päällä yms.

Edelleen laskettu aika tänään.

sroigh ja masuvauva

Meinasi tulla kirjoitusvirhe, kirjoitin ensin vahingossa masuvaiva. Onhan se toisaalta niikin :)

Vierailija
80/122 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta painosta: minulla on pysynyt paino samana jo parina nla-kertana, johtunee ihan suoraan tuosta turvotuksen määrästä. Nyt on viileämpää, joten olo on hieman vähemmän turpea.

Eilen illalla alkoi lorahdella jotain ja täällä nousi into, josko olisi lapsivettä. Mutta eipä se tainnut olla, kun ei yön aikana tullut yhtään lisää. Vesi ei kuulemma lakkaa lorahtelemasta. Ehdin taas innostua :(

Kukakohan se oli, joka totesi, että mitään ei voi tehdä, kun vaan odottaa h-hetkeä... Täällä on samanlaiset fiilikset, ja varmaan sen takia tuleekin hypittyä seinille. Pitäisi oikeasti vaan tehdä kaikkea suppareista ja lorahteluista huolimatta, kai sen sitten huomaa, kun tosihommat on kyseessä. Eilen istuin koko päivän kotona tarkkailemassa suppareita ja illalla sitten sitä valumista ja ihan aidosti hajoaa pää ihan just.

Välilihasta: taisin jaksaa pari kertaa venyttää, joten siitä ei tule mitään apua synnytykseen. Olisi pitänyt jaksaa, mutta blaah. Lantiopohjanlihaksia olen harjoitellut silloin tällöin, ne on varmaan ihan hyvässä kunnossa.

Voimia kaikille!

Poltsi 39+3