Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Apua. Mitkä ovat kohdunulkoisen raskauden oireet?
11.07.2006 |
Näyttääkö raskaustesti aina plussaa, vaikka raskaus olisi kohdunulkoinen? Ovatko oireet samanlaiset kuin ns. tavallisissa raskauksissa? Voiko kuukautisten ajankohtana tulla vuotoa?
Tiedosta kiitollinen...
Kommentit (2)
Mulla tuli ihan normaali menkat ja raskaustesti näytti etten ole raskaana. Mulla jatkui verinen tihuttelu normaalia pidempään ja kun aloin tikuttamaan ovista niin tikkuun tuli normaalia aikaisemmin kaksi viivaa joten päätin tehdä raskaustestin ja yllättäen se olikin plussaa. Koko juttu oli jotenkin niin omituinen joten menin lääkäriin ja kohdunulkopuolinen raskaus se oli.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Hei! Itselläni ei onneksi ole ollut kohdunulkoista raskautta, mutta olen kuullut mm. seuraavaa.
Raskaustesti näyttää plussaa myös kohdunulkoisessa.
Oireina ovat kovat kivut.
Myös ihan normaalissa raskaudessa voi varsinkin alkuvaiheessa olla alavatsakipuja kun kohtu kasvaa. Myös vuotoa voi olla normaalissa raskaudessa varsinkin silloin kun kuukautisten pitäisi tulla. Kohdunulkoinen raskaus varmistetaan ultrassa, ja jos vaikka epäilet jostain syystä sellaista, kannattaa käydä tsekkaamassa tilanne. Itse kävin ekassa raskaudessa ultrassa rv 4+5 koska alavatsassa oli sen verran kovia kipuja. Kaikki oli onneksi hyvin ja nyt odotan toista rv 13+0.
Tsemppiä sinulle!