Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi, että mua oksettaa noi koiranpaskakasat tuolla teiden varsilla.

Vierailija
08.03.2012 |

Koiravihaaja en ole, mutta omistajia alan kohta vihaamaan kun eivät osaa siivota niitä jätöksiä pois. Ovat tosi ruman näköisiä ja kun niitä on ihan siinä pientareella, niin vaarana on, että astuu päälle.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa myös ihmisten vihamielinen suhtautuminen minuun koirieni kanssa lenkillä. Useamman kerran olen saanut huudot "aiot varmaan kerätä piskisi pskat??" kun koira vasta vääntää enkä ole pussia ehtiyt kaivaa esiin. Toisaalta myös ymmärrän näitä ihmisiä.

Taloyhtiöiden roskiksiin olen kakkoja pudottanut, en yksityisten. Onko tämä ok?

<a href="http://koirankakkaroskis.fi/" alt="http://koirankakkaroskis.fi/">http://koirankakkaroskis.fi/</a&gt; kannattaa käydä tilaamassa tarra täältä, tai laittaa joku vastaava omaan roskikseen :)

t. 3 koiraa, kerään aina jätökset

Vierailija
62/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yksi tuhat euroo paljon ketään hetkauta. Koiraveroksi n. 2000 niin olisi vähemmän koirankakkaa joka paikassa. Teinit eivät vieläkään osaa kerätä jätöksiä pusseihin, koska jätös haisee, on yrjöttävän näköistä. Sormet menee jätökseen, kun ei taidot riitä teineillä ja vanhemmat eivät ole opettaneet miten pusseilla saadaan yksinkertaisesti jätökset pusseihin.

Harva teini ei osaa tai oikeastaan uskalla siirtää koiraa tien viereen sivummalle koiraa suorittamaan jätöksiänsä, koska he ovat uusavuttomia koiran suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yksi tuhat euroo paljon ketään hetkauta. Koiraveroksi n. 2000 niin olisi vähemmän koirankakkaa joka paikassa. Teinit eivät vieläkään osaa kerätä jätöksiä pusseihin, koska jätös haisee, on yrjöttävän näköistä. Sormet menee jätökseen, kun ei taidot riitä teineillä ja vanhemmat eivät ole opettaneet miten pusseilla saadaan yksinkertaisesti jätökset pusseihin.

Harva teini ei osaa tai oikeastaan uskalla siirtää koiraa tien viereen sivummalle koiraa suorittamaan jätöksiänsä, koska he ovat uusavuttomia koiran suhteen.

Kyllä aikuiset ihan yhtä lailla niitä kakkoja jättää keräämättä. Ja jos ne lapset ei osaa kerätä, niin sekin on kyllä ihan aikuisten syy.

Vierailija
64/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastannut mun koiravero/lakikysymykseen.

koiraveron nosto tuhanteen euroon rajoittaisi vahvasti ihmisten mahdollisuutta hankkia koiraa. Jolloin koiranomistamisesta tulisi elitistien oikeus. Eli siis rikkaiden harrastus. Ei kai se ajan mittaan mitään haittaisi, eihän kaikki halua golfiakaan pelata, vaikka olisikin varaa. Kyse on vaan liian radikaalista muutoksesta. Ja mitä lakiin tulee, lain mukaan koiran jätökset pitää kerätä pois HOIDETUILTA TAAJAMA-ALUEILTA. Hoidettua taajama-aluetta ovat siis kaikki missä näkyy että leikataan ruohoa ja on istutuksia. Myös yksityisalueet. Kaikki muu risukko, luontoalueet ja pusikot EIVÄT sitä siis OLE. Jos sinne menet niin ihan samalla todennäköisyydellä astut vaikka mädäntyneen siilinruhon päälle tai uppoat paskaojaan polvea myöten, kuin tallaat koiran tai jonkun muun eliön ulostetta. Ja taajama-alueen ulkopuolella laki ei siis päde. Tosin normaalistikaan en kyllä käsitä miksi sielläkään kukaan paskottaisi koiraansa keskellä tietä. Oliko nyt bueno?

Ei tosiaan. Eli tällöin tavallisilla, lainkuuliaisilla pulliaisilla (kuten minulla), ___jotka keräävät koiransa jätökset___, ei olisi varaa pitää koiraansa?? Ja olen samaa mieltä aiemman kanssa, teloitukseen sitten vaan koirat ja lapset kun ei niistä ole kuin vaivaa.

enkä kyllä laistakaan, koska noin se menee.

Bueno tai ei.

Vierailija
65/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isokokoinen koirani paskansi aina samaan kadunkulmaan koko talven.

Keväällä siinä oli toistakymmentä kiloa paskaa... upea näky!

Koiran elinaikana siivosin sen jätökset ehkä 3 kertaa.

Koiraveroa en maksanut ikinä -ne menivät aika hyvin päikseen ylinopeussakkojeni kanssa:)

Olet varmasti todella ylpeä itsestäsi!

oikeastaan kyllä!

Labradorinnoutajani teki tarpeensa aina tasan samaan paikkaan joten keväinen keko oli melkoinen.

Vierailija
66/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun alueella, jossa asuu paljon lapsiperheitä. Ennen muuttoa tänne asuttiin miehen kanssa hyvin lähellä keskustaa, paikassa jossa asuu paljon nuorisoa ym. Siellä ei ikinä ollut koiranpaskaa missään, vaikka koiria siellä liikkuikin paljon. Sitten muutettiin alueelle, jossa leikkii pieniä lapsia ja jumalauta tätä paskan määrää! En oman koiran kanssa edes viitsi käydä lenkillä! Itselläni on pieni koira jonka jätökset kerään aina. Jos täällä päin käyn lenkillä valitsen tietyn reitin, jossa ei niin paljoa koiria käy. On ihan järkyttää, kun joka paikka on täynnä paskaa, puistojen vierustat ja isoimmat tiet näyttävät järkyttäviltä. Koirani ja minä itse joudumme kävelemään muiden koirien paskassa. Usein vien koiraani lenkille jonnekkin aivan muualle, koska täällä ei yksinkertaisesti viitsi. Odotan jo kauhulla sitä, että vauvani syntyy elokuussa ja lähden lenkille vaunujen kanssa. Mukava sitten putsailla niitä vaunujen pyöriä siitä kaikesta paskasta! Ei oikeesti vaadi paljoa kerätä niitä koiran jätöksiä.

Vierailija
67/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa myös ihmisten vihamielinen suhtautuminen minuun koirieni kanssa lenkillä. Useamman kerran olen saanut huudot "aiot varmaan kerätä piskisi pskat??" kun koira vasta vääntää enkä ole pussia ehtiyt kaivaa esiin. Toisaalta myös ymmärrän näitä ihmisiä.

Taloyhtiöiden roskiksiin olen kakkoja pudottanut, en yksityisten. Onko tämä ok?

http://koirankakkaroskis.fi/ kannattaa käydä tilaamassa tarra täältä, tai laittaa joku vastaava omaan roskikseen :)

t. 3 koiraa, kerään aina jätökset

Tuo koirankakkaroskis on erinomainen! Kaikki mukaan! :) Laitoin juuri oman hakemuksen.

Kiva, että juttu leviää :) Muutamia on putkahdellut tällekin alueelle.

Sit jos oikein haluaa panostaa niin tökkää pientareeseen kepin johon solmii muutaman kakkapussin. Näitä oon pari nähnyt ja itsekin laittanut muutaman siihen omista pusseistani jos on näyttänyt vajaalta.

Vierailija
68/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saatteeksi viestin "voisitko ystävällisesti liimata tämän roskikseesi". Ja taidanpa ostaa noita pusseja laitettavaksi kepin nokkaan. Tai voisihan sen pussin ojentaa vastaantulevalle koiran ulkoiluttajalle, tuskin siitä kukaan pahastuu. Josko sitten paskan määrä teiden varsilta vähenisi.

Niin, ja kyllä se ohjeistus kaikkien asioiden suhteen lähtee kotoa. Kun lapsi/teini pyydettäessä tai pyytämättä sitä koiraa ulkoiluttaa niin kyllä vanhempien tulee neuvoa, että kakat kuuluu kerätä pois ja myös se, kuinka se tapahtuu.

T. ap, jolla ei ole koiraa.