Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, että mua oksettaa noi koiranpaskakasat tuolla teiden varsilla.

Vierailija
08.03.2012 |

Koiravihaaja en ole, mutta omistajia alan kohta vihaamaan kun eivät osaa siivota niitä jätöksiä pois. Ovat tosi ruman näköisiä ja kun niitä on ihan siinä pientareella, niin vaarana on, että astuu päälle.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko oikeesti ihan hirveä vaiva pitää sitä pussia kädessä sen lenkin ajan ja laittaa kotona roskikseen? T. ap

Vierailija
22/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa rupeis paskatki löytämään roskiin.t.koiravihaaja.(joku viisas joskus kertoi jonkun truuttailevan ketsuppia paskoihin ja ahneemmat mustit niitä sit söis.taidan lähteä felixin kanssa kierrokselle.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, kun koirien pissat pilaa postilaatikot. Siis koirien omistajat antavat koiriensa pissata toisten omistamien postilaatikoiden juureen.

Ällistyttävää tässä on se, että kirjoittajaa kehotettiin ostamaan koirakarkotteita tai vähän siirtämään laatikkoa! Siis haloo!! Eikös niiden koiranomistajien pitäisi tehdä jotain??

Vierailija
24/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ärsyttää minuakin! Ja raivostuttavinta on se, että itse tunnollisesti kerään koirani jätökset - vain huomatakseni että metrin päässä on pari kasaa jotka vähän vähemmän ryhdikkäät koiranomistajat ovat piittaamattomasti jättäneet keräämättä. Olen myös kiinnittänyt huomiota siihen, että aika usein nimenomaan isojen koirien omistajat eivät kakkoja kerää. Toisaalta ymmärrän: asumme pk-seudulla suht tiheään asutulla alueella ja helposti joutuu kävelemään 1-2 km kakkapussi kädessä kun roskiksia ei ole. Meillä pienehkö koira ja jätökset sen mukaiset, ei niitäkään ole kiva raahata tuollaista matkaa joten vielä vähemmän varmaan sellaista puolen kiloin paskapussia... Mutta siitä syystä ihmettelen että miksi niitä isoja koiria sitten pitää hommata kun ei viitsitä välittää edes jätöksistä?

terveisin nimimerkki "kerään jatkossakin"

Vierailija
25/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa rupeis paskatki löytämään roskiin.t.koiravihaaja.(joku viisas joskus kertoi jonkun truuttailevan ketsuppia paskoihin ja ahneemmat mustit niitä sit söis.taidan lähteä felixin kanssa kierrokselle.)

sit ne mustit syö sitä paskaa ja kaikkien mahat on kuralla. Josta seuraa se, että MYÖSKÄÄN ne ketkä keräävät koiransa kakat, eivät sitä ripuliläjää ala kaapimaan maasta. Joita kumminkin tulee vielä enemmän, kun se koira käy ripulipaskalla kuus kertaa päivässä. JA ruuttaa just siihen keskelle katua kun ei pysty pidättelemään.

Mutta eihän se ollutkaan tarkoitus, vaan kiusanteko.

Vierailija
26/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin juuri eilen kartanonkosken läpi ja oli kaamean näköstä. Mikäköhän siinä on niin vaikeaa?

Pissoille ei tietenkään mitään voi, se nyt on luonnollista. Mutta tuotakaan minä en ymmärrä, että miten koiraveron nostaminen asiaan vaikuttaa?? Jospa nyt kuitenkin perustettaisiin ihan vaan laki, että ne on pakko kerätä. Olisi ehkä vähän parempi vaihtoehto.

T: Kakat keräävä koiranomistaja

Vierailija
27/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ärsyttää minuakin! Ja raivostuttavinta on se, että itse tunnollisesti kerään koirani jätökset - vain huomatakseni että metrin päässä on pari kasaa jotka vähän vähemmän ryhdikkäät koiranomistajat ovat piittaamattomasti jättäneet keräämättä. Olen myös kiinnittänyt huomiota siihen, että aika usein nimenomaan isojen koirien omistajat eivät kakkoja kerää. Toisaalta ymmärrän: asumme pk-seudulla suht tiheään asutulla alueella ja helposti joutuu kävelemään 1-2 km kakkapussi kädessä kun roskiksia ei ole. Meillä pienehkö koira ja jätökset sen mukaiset, ei niitäkään ole kiva raahata tuollaista matkaa joten vielä vähemmän varmaan sellaista puolen kiloin paskapussia... Mutta siitä syystä ihmettelen että miksi niitä isoja koiria sitten pitää hommata kun ei viitsitä välittää edes jätöksistä?

terveisin nimimerkki "kerään jatkossakin"

Ihan kun mun kirjoittama. Täällä justiin noita jättiläjiä näkyy melkein pelkästään tienvarsilla, me pikkukoirien omistajat jostain syystä enemmän niitä kakkoja keräillään..

Vierailija
28/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, kyllä ne minuakin oksettaa.

Vierailija
29/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaapa nyt viisaammat mulle, miten koiraveron nostaminen tonniin kuussa auttaisi kakkojen keräämistä???

Laki tosiaan auttaisi asiaa varmasti vähän enemmän.

Vierailija
30/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, kun koirien pissat pilaa postilaatikot. Siis koirien omistajat antavat koiriensa pissata toisten omistamien postilaatikoiden juureen.

Ällistyttävää tässä on se, että kirjoittajaa kehotettiin ostamaan koirakarkotteita tai vähän siirtämään laatikkoa! Siis haloo!! Eikös niiden koiranomistajien pitäisi tehdä jotain??

Sekin vähän mietityttää, kun niitä koiria ulkoiluttaa melko pienet lapset; kuinka heitä on kotona ohjeistettu koiran jätösten suhteen. Veikkaan, että useimpia ei kuinkaan. T. ap

Ps. Toi ketsuppivinkki oli hyvä. Toimiskohan oikeesti? :D

Vierailija
31/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin vähän mietityttää, kun niitä koiria ulkoiluttaa melko pienet lapset; kuinka heitä on kotona ohjeistettu koiran jätösten suhteen. Veikkaan, että useimpia ei kuinkaan. T. ap

Ps. Toi ketsuppivinkki oli hyvä. Toimiskohan oikeesti? :D

Toivottavasti ette. Niin kun edellinen juuri sanoi, sillä saatte vaan triplasti enemmän sotkua aikaiseksi. Ja kaiken maailman tauteja koirille, tosi vastuuntuntoista.

Ja joo, minuakin koiranmistajana ärsyttää kun annetaan postilaatikoille pissata, itse laitoin juurelle etikkaa: sitä voitte ihan rauhassa kokeilla.

Vierailija
32/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. T. ap Ps. Toi ketsuppivinkki oli hyvä. Toimiskohan oikeesti? :D

jäätäviä nuijia, mua on monesti mietityttäny, että ajatteleeko ihmiset mitään, ja sit kun on kaulaansa myöten, kirjaimellisesti tässä tapauksessa, paskassa, niin syyttääkö ne siitäkin jotakuta muuta kuin itseään?

ps. lue viesti 13

Vierailija
33/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille koirallehan se kannattaakin kostaa kun omistaja on idiootti, tuohon ketsuppivinkkiin viitaten.

Vierailija
34/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ijospa niitä koiria ei sit hommatrais jos koiravero ois päätähuimaava ;)]

[/quote]

Vierailija
35/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille koirallehan se kannattaakin kostaa kun omistaja on idiootti, tuohon ketsuppivinkkiin viitaten.

Vierailija
36/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isokokoinen koirani paskansi aina samaan kadunkulmaan koko talven.

Keväällä siinä oli toistakymmentä kiloa paskaa... upea näky!

Koiran elinaikana siivosin sen jätökset ehkä 3 kertaa.

Koiraveroa en maksanut ikinä -ne menivät aika hyvin päikseen ylinopeussakkojeni kanssa:)

Vierailija
37/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isokokoinen koirani paskansi aina samaan kadunkulmaan koko talven.

Keväällä siinä oli toistakymmentä kiloa paskaa... upea näky!

Koiran elinaikana siivosin sen jätökset ehkä 3 kertaa.

Koiraveroa en maksanut ikinä -ne menivät aika hyvin päikseen ylinopeussakkojeni kanssa:)

Olet varmasti todella ylpeä itsestäsi!

Vierailija
38/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän on se aika vuodesta, kun aikoinaan lapsieni ollessa taaperoita annoin heidän ihan vapaasti mönkiä tienvierillä koiranpaskassa.

Niin että naapurin koiraperheet nähkevät ja kuulevat, kuinka paskassa lapseni ovat. Eihän sen ikäisiä voi oikein komennellakaan. Monesti näitä koiranulkoiluttajia varmasti vihlaisi syvältä sydämestä, kun näkivät lapseni koiranpaskassa. Saatoin taivastella paskan määrää ja sitä pyykkiä mitä siitä seuraa.

Onneksi pesukoneet on keksitty. Muistakaa että ulostetahrat poistetaan aluksi kylmällä vedellä. Sitten pesukoneeseen.

T: 11cm mies

Vierailija
39/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla pokkaa kokeilla 11cm miehen vinkkiä?

Vierailija
40/68 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin jatkuvasti.. Olen aina itse kerännyt kaikki jätökset pois ja toivoisin että muutkin niin tekisivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi