Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turku Pansio. Millanen alue?

Vierailija
07.03.2012 |

alueen hyvät ja huonot puolet? Onko koulu lähellä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseet lukea näitä juttuja. Asuin Laten alueella 1955-76 ja kävin kansa- ja oppikoulun Pansiossa kuten siskonikin.

Muutin keskustaan intin jälkeen ja sitten opiskeltuani Espooseen. Kuten siskonikin.

Kun rupusakkia tulee tarpeeksi niin ihan hyvä, tavallinen mesta saadaan kyllä pilalle.

Kuulin että pari nimeltä tuttua asuu yhä siellä. Voi jestas. 60 vuotta Pansiossa.

Vierailija
42/49 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista aluetta Länsikeskus on nykyisin? Kokemuksia Teräsrautelan koulusta?

Vanha viesti, mutta ajattelin että siitä voisi tulevaisuudessa olla apua jollekkin. Itse asun länsikeskuksen alueella ja suosittelen tätä kaikille. Ainakin tämä uusi Gränsbackan alue aivan intersportia, lidliä, tokmannia yms vastapäätä on todella rauhallista ja mukavia naapureita.  Myös muut länsikeskuksen alueet vaikuttavat todella hyviltä ja rauhallisilta. Palvelut on kaikki lähellä ja bussiyhteydet ovat todella hyvät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
44/49 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten raiskaajat istuu pallokentän laidalla ja juoppottelevat, En suosittele edes päivällä liikkumista koska koko ajan saa olla varuillaan. Kierä siis kaukaa pitkäaikaistyöttömien ja sosasiakkaiden persluukku paikka. Älä edes näe unta alueest

Vierailija
45/49 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että on vanha ketju, mutta missä päin pansiota kriminaalihuollon asuntoja?

Vierailija
46/49 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikolla on rauhallista asua paitsi jos tulee joku maahan muuttaja niin sinne tulee 1-5 poliisi autoa

Olen asunut Lumikolla koko ikäni tällä hetkellä olen 17v

Vierailija
47/49 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahtuu sekaan. Perno ja Pansio on tietääkseni sama juttu käytännössä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005961338.html

Vierailija
48/49 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mahtuu sekaan. Perno ja Pansio on tietääkseni sama juttu käytännössä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005961338.html

Piti juuri tulla linkittämään sama juttu! :D

Tuota aluetta kannattaa kyllä välttää. Ajaa kerran läpi kuumaan kesäpäivänä niin tajua, miksi.

Vierailija
49/49 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut lumikonkadulla jo 30v putkeen, ja muualla en haluaisi asua. Todella hyvä paikka ja kaunis etenkin kesäisin. Olin 4v kun tänne muutin ja nyt olen 34v. Sen jälkeen kun K-Market lähti pois lumikonkadulta alue rauhottui todella paljon ja 24/7 juopot on aika lailla kaikonneet hövelin kulmille juopottelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän