Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Raskaus ja influenssa!?!!
07.03.2012 |
Onko kukaan sairastanut influenssaa raskausaikana ja kuinka kävi? Kuinkahan paljon influenssaa on vielä liikkellä?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisin ottanut muuten rokotteen, mutta ajattelin ettei se ole hyväksi ihan alkuraskaudessa. Kokemuksia?
Influenssaa on vielä liikkeellä ja en tiedä rokotuksien otosta onko uskaliasta vai ei.itse en varmaan uskalla ottaa kun sain pari vuotta sitten traumoja rokotuksesta seuranneista jälkioireista...luulisi sen alkuraskaudessakin olevan hyvä asia jos se loppu aikanakin suojaa lasta ja vielä syntymän jälkeenkin puoli vuotiaaks asti kun äiti on odotus aikana sen ottanut.
viikossa meni ohi, panadolin voimin ja kaikki ok
Alue: Aihe vapaa
kokemuksia raskaudesta ja influenssasta?