Rukoiletko puolestani? Jos rukoilet, vastaatko jotain tähän ketjuun
Oon niin kaukana Jumalasta. Ja tehnyt paljon syntiä. Haluaisin uudistua uskossa ja alkaa korjaamaan asioita, joita voin korjata. Ja oon kauheen yksinäinen, kaipaan uskovia kavereita. Eikä oo yhtäkään täällä missä asun. Ja mun lapsillakaan ei oo kavereita. Lasten isä on kuollut. On niin paha olla. Mun elämä kaipaa ja huutaa Jeesuksen kosketusta.
Kommentit (35)
Rukoilen. Jeesus on lähellä sinua. Hän halua lohduttaa sinua ja pitää sinusta huolta, aina ja ikuisesti.
tollastahan tämä elämä mullakin on..siunausta sinulle!
Ihan alkoi itkettää. Voi kiitos tosi paljon! Jeesus siunatkoon myös teitä! ap
mutta toivon todella, että pääset tuosta turhasta syyllisyydestä. Olet varmasti tehnyt parhaasi. Aloita vaikka joku uusi harrastus, ehkä saat kavereita sitä kautta.
toivon, että löydät hyvän olon elämääsi.
Hakeudu niiden kristittyjen pariin, tavalla tai toisella. Tarvitset jonkun luotetun jolle avautua. Isän kodin ovi on aina auki tuhlaajapojalle!
Ja tiedätkö, vaikka sinä olet kaukana Jumalasta, Jumala on ihan sinun lähelläsi. Hän odottaa vain, että avaat sydämesi Hänelle.
Rakkautta ja onnea elämääsi!
Mä uskon jeesukseen mulla kolme kehitysvammaista lasta. Olen yh ja arki todella rankkaa. Olen vasta tullut uskoon ja ihana rauhan ja rakkauden tunne sydämessä.. Rukoilen sun puolesta. Siunausta!
mutta minunkin puolesta saa rukoilla.. Olen myös tehnyt paljon syntiä ja olen kaukana Jumalasta, vaikka en niin haluaisi :(
Rukoilen ap puolestasi.
Mene seurakuntaan vaikka ihan jumalanpalvelukseen tai katso olisiko joitain retkiä tai leirejä lasten kanssa.
Olen rukoillut monta kertaa, mutta en aina oikein osaa enka jaksa rukoilla. En niin hirveasti jaksa aina uskoakaan. Silti joskus aina rukoilen.
vaan toivon että pääset tuosta ahdistavasta uskostasi irti ja alat elää oikeaa elämää ilman syyllisyydentuntoja.
Itse sinun ne asiat täytyy korjata, ei kukaan muu.
Voimia!
Pysy Jeesuksessa, niin kaiki järjestyy ihan varmasti!
Ja varmasti loydat myos uskovaisia ystavia, jos vain haluat.
vaan toivon että pääset tuosta ahdistavasta uskostasi irti ja alat elää oikeaa elämää ilman syyllisyydentuntoja. Itse sinun ne asiat täytyy korjata, ei kukaan muu. Voimia!
Ahdistaako se, ettei kykene olemaan tekemättä syntiä, vai mikä?
Itse olen uskossa ja suosittelen tervettä uskoa ihan kaikille. Sitä mitä Raamatussa opetetaan UT:ssa siis.;)
en kovin vahvasti uskossa olekaan.