Miksi lapsensa jo tehneet miehet etsii lapsetonta naista?!
Olen ollut nyt 3 kk kirjautuneena yhdelle treffipalstalle. Ilmoituksessa olen suoraan kirjoittanut, että haluaisin lapsia ja perheen ja etsin tätä samaa haluavaa miestä. Olen 37-vuotias, joten en enää haaskaa aikaa mieheen, joka ei ole sen sopivan naisen kohdatessaan valmis sitoutumaan.
Muttamutta. Suurin osa minulle kirjoittavista miehistä ilmoittaa, että olisin juuri heidän etsimänsä nainen - lukuunottamatta sitä seikkaa, että he eivät halua enää lisää lapsia.
Mikä saa miehen, joka ajattelee näin, edes ottamaan yhteyttä naiseen, joka selvästi ilmoittaa, että haluaa lapsen?! Miksi miehet ovat niin itsekkäitä, että olettavat naisen haluavan luopua vauvahaaveistaan vain siksi, että heillä nyt sattuu jo olemaan jonkun toisen kanssa niitä lapsia?
En oikeasti ymmärrä miesten ajatuskulkua. Kun treffipalveluissa on pilvin pimein niitä yh-äitejä, jotka ei myöskään enää kaipaa uutta perheenlisäystä. Mikseivät nämä miehet kirjoita näille naisille, miksi ne minuun ottavat yhteyttä?
Kommentit (44)
Onhan se vaativampaa, jos naisellakin on lapsia. Eihän palstan perusteella suuri osa naisistakaan tykkää kumppaninsa lapsista. Ehkä nuo miehet on vaan rehellisiä siinä suhteessa ja ilmoittavat jo etukäteen, etteivät halua niitä toisten lapsia.
...sitten olettavat, että se lapseton nainen haluaisi sen miehen lapsia elämäänsä?! Eikö tässä ole aika ristiriita?
Jos miehellä jo itsellään on lapsia ja olettaa jonkun uuden naisen hyväksyvän heidät - niin vastaavasti miehen tulisi olla valmis hyväksymään sen naisen lapset.
Vai aikooko mies hylätä lapsensa kokonaan uuden naisen tultua kuvioihin? Kuka sellaista miestä katselisi?
Moni mies ei ajattele sitä naista tai naisen haluja. Mies ajattelee sitä, mitä itse haluaa. On toki toisenlaisiakin, mutta jos mies hakee netistä naista, niin se hakee just sellaista, kuin itse haluaa. Ei miehet ajattele monimutkaisesti kaikkia vaihtoehtoja ja punnitse asiaa joka kantilta. :)
vai kissan, jonka kanssa tehdä kaikkea mitä ei voinut tehdä kun oli lapseton?
vai kissan, jonka kanssa tehdä kaikkea mitä ei voinut tehdä kun oli lapseton?
Meni nyt aika ohi.
Onhan se vaativampaa, jos naisellakin on lapsia. Eihän palstan perusteella suuri osa naisistakaan tykkää kumppaninsa lapsista. Ehkä nuo miehet on vaan rehellisiä siinä suhteessa ja ilmoittavat jo etukäteen, etteivät halua niitä toisten lapsia.
...sitten olettavat, että se lapseton nainen haluaisi sen miehen lapsia elämäänsä?! Eikö tässä ole aika ristiriita?
Jos miehellä jo itsellään on lapsia ja olettaa jonkun uuden naisen hyväksyvän heidät - niin vastaavasti miehen tulisi olla valmis hyväksymään sen naisen lapset.
Vai aikooko mies hylätä lapsensa kokonaan uuden naisen tultua kuvioihin? Kuka sellaista miestä katselisi?
Moni mies ei ajattele sitä naista tai naisen haluja. Mies ajattelee sitä, mitä itse haluaa. On toki toisenlaisiakin, mutta jos mies hakee netistä naista, niin se hakee just sellaista, kuin itse haluaa. Ei miehet ajattele monimutkaisesti kaikkia vaihtoehtoja ja punnitse asiaa joka kantilta. :)
Ehkä se selittää, miksi niin moni pienten lasten isä on vapailla markkinoilla. Eivät kanna vastuuta tai toimintansa seurauksia. Ajattelevat vain itseään. Kuka nainen sellaista äijää jaksaa katsella.
...niin mikseivät ajatelleet sitä jo sen ekan vaimon kanssa ja jättäneet senkin kanssa lapsia hankkimatta?
Tuntuu, että nämä miehet haluaa kaiken: lapset ja sinkkuelämän, lapsettoman puolison ja isyyden.
Minä, minä, minä -miehiä. Ei kiitos!
Ihan kuin naiset ajattelisivat mitään muuta kuin minä, minä, minä ja mun olevat tai tulevat kersat. Hohhoijaa.
(1.) Erittäin viehättävä naishenkilö, joka vetoaa alfa-uroksen primitiivisiin vaistoihin. Kun kissa kävelee ohi, käännyt katsomaan.
(2.) Felis silvestris catus, kissaeläimiin kuuluva kesy nisäkäs
Suurin osa miehistä on jo ohittanut pikkulapsiaikansa, eikä todellakaan halua takaisin siihen vaipparumbaan, joka hajotti sen ensimmäisen liiton, koska ei ollut aikaa satsata siihen liittoon.
Hyviä ja innokkaita perheenperustajia miehissä on tuossa iässä jäljellä vain promille. Muut on jo vaipat vaihtaneet.
välttää nämä nykyisin niin valitettavan yleiset uusioperhekuviot. Onhan se aina hankalampaa kun on mun ja sun ja meidän yhteiset lapset ja eksät ja nyksät jne. Luultavasti haluaa, että omat lapsensa saavat olla hänen ainoa perheensä (ilman kilpailua sisaruspuolten kanssa). Ihan fiksua mielestäni, ettei niitä uusioperheen ongelmia itselleen väkisin kyhää. Seurustella voi ja tapailla lapsettomia naisystäviä, mutta perhe on siitä erillinen kuvio miehen ja lastensa kesken.
välttää nämä nykyisin niin valitettavan yleiset uusioperhekuviot. Onhan se aina hankalampaa kun on mun ja sun ja meidän yhteiset lapset ja eksät ja nyksät jne. Luultavasti haluaa, että omat lapsensa saavat olla hänen ainoa perheensä (ilman kilpailua sisaruspuolten kanssa). Ihan fiksua mielestäni, ettei niitä uusioperheen ongelmia itselleen väkisin kyhää. Seurustella voi ja tapailla lapsettomia naisystäviä, mutta perhe on siitä erillinen kuvio miehen ja lastensa kesken.
Kuulostaa taas niin naisen jutulta ettei mitään rajaa. :D Vai perhe edellisen akan tekemien vkl-lasten kanssa. Sisarkateus huolestuttaa. Voi kuinka jaloa! Muhahahaha.
Miehet ei ajattele tuollaista. Ne ei halua toisen miehen lapsia pyörimään nurkkiinsa, ne ei ylipäätään halua lapsia kuten naiset haluavat. Siitä syystä lapseton nainen on suositumpi kuin lapsia tehnyt. Siitä syystä miehet yrittävät sanoa, että lapset on jo tehty ja toivovat naisen tyytyvän tähän.
Suurin osa miehistä on jo ohittanut pikkulapsiaikansa, eikä todellakaan halua takaisin siihen vaipparumbaan, joka hajotti sen ensimmäisen liiton, koska ei ollut aikaa satsata siihen liittoon.
Hyviä ja innokkaita perheenperustajia miehissä on tuossa iässä jäljellä vain promille. Muut on jo vaipat vaihtaneet.
Siksi ihmettelenkin, että hittojako mun kanssa vääntäytyvät treffeille, jos kerran ei vaipparumba enää kiinnosta.
Olen itsestäni huolta pitänyt nainen. Sopusuhtainen, liikun ahkerasti, muodokas mutta normaalipainoinen, pitkät hyvinvoivat hiukset. Pukeudun tyylikkäästi oman makuni mukaan. Meikkaan nätisti joka aamu.
Myös ammatissa olen menestynyt hyvin. Minulla on oma, velaton asunto, kyllin suuri vaikka perheellekin. Talvi- ja kesäauto. Mökki. Veneen hankkimista harkitsen.
En ryyppää ja rällää. Olen kiinnostunut monenlaisista asioista, luen paljon ja seuraan aikaani. Harrastusten suhteen olen löytänyt ne omat juttuni, mutta olen valmis mukaan myös miehen harrasteisiin, jos hän niin haluaa.
Olen iloinen, seurustelutaitoinen, avoin, hauska ja menevä, mutta viihdyn myös kotona ja siellä mökillä.
Ja sitten miehet lirkuttaa, että olet juuri sitä, mitä olen etsinyt. Mutta en halua enää lapsia! Tosi turhauttavaa.
Sinusta on aina tullut kauhean kylmä ja negatiivinen kuva.
Eikö sun kannattaisi mennä spermapankkiin ja hankkia ne lapset nyt? Ota se isä sitten myöhemmin, sulla ei ole enää paljoa aikaa.
Minulla ei ole korkeaa käsitystä miesten älykkyydestä siitä huolimatta (tai ehkä sen vuoksi) että olen ollut kahdesti naimisissa.
Mies ei ajattele aivoillaan vaan jalkovälillä. Nämä luomakunnan kruunut hakevat jännitystä ja uutuudenviehätystä kyllästyttyään kotimurheisiin ja muumimukien täyttämään arkeen.
Sitä paitsi miesten tunnuslause on, että se on tyhmä, joka ei aina yritä. Yrittänyttä ei laiteta, mutta yrittänyt saattaa päästä panemaan.
Hae muita kanavia aviomies- tai isäkandidaattia varten. Treffipalstoilla on tarjolla hulluja pervoja ja häntäheikkejä, joita et tosiaan halua isäksi lapsellesi. Tsemppiä.
Ei kai netissä olekaan kuin rujoja, länkisäärisiä kääpiöitä ja näiden kierosilmäisiä siskoja. Ei sieltä kannata puolisoa etsiä.
Mies joka ei halua lapsia on luonnevikainen tai sitten maksaa elatusmaksuja itsensä kipeäksi.
Mies pitäisi napata ns. ensimmäisellä kierroksella. Eronneet miehet eivät halua lapsia em. syistä. Nuoret miehet taas haluavat lapsia. Ehkä siinä onkin ratkaisu? Etsi joku 25-vuotias. Minulla oli 27-vuotias rakastaja (itse 36 ja naimisissa ja lapsia) ja hän olisi mennyt kanssani naimisiin, elättänyt lapseni ja vielä halunnut yhteisiäkin.
Päädyin jäämään mieheni luo, mitä olen välillä vähän katunut mutta enimmäkseen lasten vuoksi en.
Sinusta on aina tullut kauhean kylmä ja negatiivinen kuva.
Hienoa, kun muodostat noin pitkälle meneviä syväluotauksia ihmisistä jonkun parin nettitekstin perusteella.
Eikö sun kannattaisi mennä spermapankkiin ja hankkia ne lapset nyt? Ota se isä sitten myöhemmin, sulla ei ole enää paljoa aikaa.
Jos ei kevään kuluessa tärppää miesrintamalla, matkustan USAan jollekin klinikalle, josta saa lapsen tilata.
Ei ne joka toinen viikonloppu naamansa näyttävät ruokot ole niin rasittavia kuin kersat, jotka ovat koko ajan jaloissa.