Miksi lapsensa jo tehneet miehet etsii lapsetonta naista?!
Olen ollut nyt 3 kk kirjautuneena yhdelle treffipalstalle. Ilmoituksessa olen suoraan kirjoittanut, että haluaisin lapsia ja perheen ja etsin tätä samaa haluavaa miestä. Olen 37-vuotias, joten en enää haaskaa aikaa mieheen, joka ei ole sen sopivan naisen kohdatessaan valmis sitoutumaan.
Muttamutta. Suurin osa minulle kirjoittavista miehistä ilmoittaa, että olisin juuri heidän etsimänsä nainen - lukuunottamatta sitä seikkaa, että he eivät halua enää lisää lapsia.
Mikä saa miehen, joka ajattelee näin, edes ottamaan yhteyttä naiseen, joka selvästi ilmoittaa, että haluaa lapsen?! Miksi miehet ovat niin itsekkäitä, että olettavat naisen haluavan luopua vauvahaaveistaan vain siksi, että heillä nyt sattuu jo olemaan jonkun toisen kanssa niitä lapsia?
En oikeasti ymmärrä miesten ajatuskulkua. Kun treffipalveluissa on pilvin pimein niitä yh-äitejä, jotka ei myöskään enää kaipaa uutta perheenlisäystä. Mikseivät nämä miehet kirjoita näille naisille, miksi ne minuun ottavat yhteyttä?
Kommentit (44)
Mies joka ei halua lapsia on luonnevikainen tai sitten maksaa elatusmaksuja itsensä kipeäksi.
Mies pitäisi napata ns. ensimmäisellä kierroksella. Eronneet miehet eivät halua lapsia em. syistä. Nuoret miehet taas haluavat lapsia. Ehkä siinä onkin ratkaisu? Etsi joku 25-vuotias. Minulla oli 27-vuotias rakastaja (itse 36 ja naimisissa ja lapsia) ja hän olisi mennyt kanssani naimisiin, elättänyt lapseni ja vielä halunnut yhteisiäkin.
Päädyin jäämään mieheni luo, mitä olen välillä vähän katunut mutta enimmäkseen lasten vuoksi en.
En vaan oikeasti jaksa uskoa, että 10 vuoden ikäero suuntaan tai toiseen johtaa toimivaan suhteeseen.
... lapsensa tehnyt mies tietää, että äidin vartalossa ei ole enää niin paljoa silmänruokaa.
T. Neljän isä
kuin monessä läskisessä lapsettomassa naisessa...lapset eivät todellakaan ole syy löysään kroppaan, vaan LAISKUUS.
T timmi 3:n lapsen äiti.
ottivat minuun aikoinaan yhteyttä innokkaasti, vaikka nimenomaan profiilissani ilmaisin, että en enää halua lapsia.
Parin kanssa tutustuttiin enemmänkin, ja vaikka kasvotustenkin sanoin, että olen lapseni tehnyt niin siihen suhtauduttiin näin: "ainahan sun mieli voi muuttua". Ja oikein korostettiin sitä, että omien lapsien aika olisi jo pian.
Siis mitä ihmettä? No, ei ne jutut pitkälle luonnollisestikaan vieneet. Jos ei tajuta ottaa tosiasioita huomioon paria etsittäessä.
Ne ovat kelvottomia isiä. Lapset ärsyttävät niitä ja ovat pelkkä menoerä, vaimon mieliksi tehtyjä. Niillä luultavasti on jokin sosiopaattinen persoonallisuushäiriö.
Jokainen tajuaa, että parhaiten evoluutiossa menestyvät niiden miesten geenit, jotka pitävät lapsista. Sellaisista miehistä pitävät myös lasten äidit ja tulevat äidit.