Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaupunkiilaisen hiilijalanjälki 13 tn, maaseudun ihmisen 9 tn
07.03.2012 |
Eli aivan toisin kuin Vihreät on aiemmin yrittänyt väittää
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
niin on oikeastaan ihan turha syyllistää maalla asuvia epäekologisuudesta. Hiilijalanjälki syntyy elämäntavasta, ei asuinpaikasta. Kaupungeissa suuremmat tulot näkyvät myös suurempana kulutuksena -> suurempi hiilijalanjälki.
Maaseudun kurjistamisen sijaan kannattaisi hankaloittaa Helsingin kehyskunnissa asuvien elämää, sillä se jos mikä on epäekologista.