Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oijoijoi kun hävettää!

Vierailija
15.03.2012 |

Asutaan kivalla okt-alueella ja meille muutti kuun vaihteessa uudet naapurit..naisen kanssa olen jo vähän jutellut leikkikentällä.

No tänään näin postilaatikolla että tämän uuden naapuripariskunnan mies on sama kaveri joka asui minun ja mieheni naapurissa aikanaan ekassa vuokrakämpässä.

Älyttömän noloa tässä on se että elettiin silloin vähän yli 18-vuotiaina ja lapsettomina miehen kanssa aika vauhdikasta elämää, alkoa meni, biletettiin ja tapeltiin ihan kauheasti niin että talo raikui :(

Minä heitin kerran kännipäissäni meidän kaikki astiatkin parvekkeelta, kerran vaan tapeltiin niin kovaan ääneen että juuri tämä nykyinen naapurin mies tuli ovelle rauhoittelemaan jne. Monesti tuli myös pyytämään että oltaisiin hiljempaa kun hänen täytyy nukkua ennen töitä ja me varmaan osattiin olla tosi fiksusti..

No me ollaan kyllä ihan normaaleja ihmisiä nykyään, silloin ei vaan oltu kuitenkaan tarpeeksi aikuisia omaan kämppään.

Meillä on lapsia, ihana talo ja elämä mallillaan. Eikä enää riehuta ja kännätä:D

ihan älyttömän noloa että tuo kaiken kuullut ja nähnyt entinen naapurin mies muutti aidan taakse!

Katsoi niin kauhuissaan postilaatikolla että taatusti muisti yli kymmenen vuoden takaiset kauhunaapurinsa ja voin kuvitella miten nyt kertoo mehukkaita juttuja vaimolleen ja sitten puistossa vaimo katsoo kuin hullua...äääääääh.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suotta häpeet!

vuosia mennyt kuitenkin se kymmenen jo.

elämällä naapurina voit näyttää,että se kaikki on ollutta ja mennyttä.

en ainakaan ottaisi sinuna puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi