Pärjäisitkö sinä ja kolme lasta, sadalla eurolla 2 päivää tai jopa kolme?
Mulla ei ole pitkään aikaan ollut näin tiukkaa. Sata euroa on rahaa, perjantaina saan kyllä lisää mutta ahdistaa. Ei voi ostaa mitään!! tai mennä mihinkään!!
Kommentit (37)
Kyllä asuminen mielestäni näillä pakkasilla on ehdotonta.
Meillä on asumiskulut 1300 euroa kuussa. Kun tämän summan jakaa 30 päivälle, niin se tekee 43€ ja risat. Kolme vuorokautta tekee jo 129€. eli pelkkä asuminen veisi 29€ enemmän kuin ap.n budjetti.
Maksat siis joka ilta tuon 43 euroa?
Ikinä ei tiedä mihin pitää ajaa ja milloin.
Jos ei ole töihin menoa, ei tarvitse ajaa minnekään. Tottakai jos haluaa vierailla joka kissanristiäisissä saa rahaa menemään. Hätätilanteessa ambulanssi kuskaa sairaalaan ja tk:lle soittamalla saat omavastuuhintaan 9,25 e:llä taksikyydin sinne.
Mä en sellaista uskalla hankkia. Olen niin holtiton rahankäyttäjä että jo olis kohta luottotiedot menetetty jos mä luottokortin hankin. Voin vaan kuvitella.
harvemmin asumisesta maksetaan osina. Joka päivä maksat pankkitunnuksillasi päivän asumiset, niin siihenhän ne loppuviikon rahat meni. Näin...
Arvasin. Älä siis hanki luottokorttia.
että ei pärjää?
Jos ei ole paljoa rahaa, ei seuraavassa kuussa ole vähemmän, jos osaa jättää luottokortin käyttämättä.
Nyt on hyvä hetki olla kotona loppuviikko ja olla ostamatta mitään (paitsi ruokaa)
Mä en sellaista uskalla hankkia. Olen niin holtiton rahankäyttäjä että jo olis kohta luottotiedot menetetty jos mä luottokortin hankin. Voin vaan kuvitella.
tuolla summalla. ja ei todella pärjättäisi asumisen suhteen.
harvemmin asumisesta maksetaan osina. Joka päivä maksat pankkitunnuksillasi päivän asumiset, niin siihenhän ne loppuviikon rahat meni. Näin...
Mä joudun usein elään satasella käytännössä kokon kuukauden! Minä ja kaksi lasta!
Mä joudun usein elään satasella käytännössä kokon kuukauden! Minä ja kaksi lasta!
Miten voi muka satanen riittää kuukaudeksi?
PALJONKO SULLA ON PALKKA?!? Oltava suomen isoimpia...
Mulla ei ole pitkään aikaan ollut näin tiukkaa. Sata euroa on rahaa, perjantaina saan kyllä lisää mutta ahdistaa. Ei voi ostaa mitään!! tai mennä mihinkään!!
2 aikuista ja puolet kuusta paikalla myös 2 lasta. Aika onnetonta saa olla jos ei SATASELLA pärjää kahta päivää?? Yhden ruokasatsinhan saa tehtyä alle kympillä ja siitä riittää pariksi päiväksi. Bensaan tuskin saat 90e kulutettua. Mihin oikein hassaat sitä rahaa?
Miten voi muka satanen riittää kuukaudeksi?
jos asuisin yksin. Onneksi on miehen rahat avustamassa. Olen opiskelija, ei auta sossu!
...huomiota saa tällaisilla avauksilla. Ehkä tämä reagoinnin tulva jollekin riittää tyhjän päivän täytteeksi. Kunhan jotain saa aikaiseksi.
Itse olen rahankäyttäjänä sellainen että ostan ja ostan noin kolme viikkoa pahemmin hintalapppuja katsomatta ja sitten yksi viikko menee niin että lasken tarkkaan mitä ostan jotta rahat riittää tilipäivään saakka. Mä tulen jopa pihiksi sillä vikalla viikolla kun en millään raaskisi ostaa mitään sen takia kun pelkään rahojen loppuvan.
Eihän sitä auton tankkiakaan ole pakko täyteen tankata. Kyllä parilla kympillä jo pari päivää ajelee ja jos ruokaan laittaa vaikka 50 €, niin vielä jää 30€ muuhun tarpeelliseen tai tarpeettomaan.