Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjäisitkö sinä ja kolme lasta, sadalla eurolla 2 päivää tai jopa kolme?

Vierailija
06.03.2012 |

Mulla ei ole pitkään aikaan ollut näin tiukkaa. Sata euroa on rahaa, perjantaina saan kyllä lisää mutta ahdistaa. Ei voi ostaa mitään!! tai mennä mihinkään!!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä auton tankkiakaan ole pakko täyteen tankata. Kyllä parilla kympillä jo pari päivää ajelee ja jos ruokaan laittaa vaikka 50 €, niin vielä jää 30€ muuhun tarpeelliseen tai tarpeettomaan.

Vierailija
22/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asuminen mielestäni näillä pakkasilla on ehdotonta.

Meillä on asumiskulut 1300 euroa kuussa. Kun tämän summan jakaa 30 päivälle, niin se tekee 43€ ja risat. Kolme vuorokautta tekee jo 129€. eli pelkkä asuminen veisi 29€ enemmän kuin ap.n budjetti.

Maksat siis joka ilta tuon 43 euroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei tiedä mihin pitää ajaa ja milloin.

Jos ei ole töihin menoa, ei tarvitse ajaa minnekään. Tottakai jos haluaa vierailla joka kissanristiäisissä saa rahaa menemään. Hätätilanteessa ambulanssi kuskaa sairaalaan ja tk:lle soittamalla saat omavastuuhintaan 9,25 e:llä taksikyydin sinne.

Vierailija
24/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sellaista uskalla hankkia. Olen niin holtiton rahankäyttäjä että jo olis kohta luottotiedot menetetty jos mä luottokortin hankin. Voin vaan kuvitella.

Vierailija
25/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin asumisesta maksetaan osina. Joka päivä maksat pankkitunnuksillasi päivän asumiset, niin siihenhän ne loppuviikon rahat meni. Näin...

Vierailija
26/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin. Älä siis hanki luottokorttia.

Vierailija
27/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei pärjää?

Jos ei ole paljoa rahaa, ei seuraavassa kuussa ole vähemmän, jos osaa jättää luottokortin käyttämättä.

Vierailija
28/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä hetki olla kotona loppuviikko ja olla ostamatta mitään (paitsi ruokaa)

Mä en sellaista uskalla hankkia. Olen niin holtiton rahankäyttäjä että jo olis kohta luottotiedot menetetty jos mä luottokortin hankin. Voin vaan kuvitella.

Vierailija
29/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla summalla. ja ei todella pärjättäisi asumisen suhteen.

harvemmin asumisesta maksetaan osina. Joka päivä maksat pankkitunnuksillasi päivän asumiset, niin siihenhän ne loppuviikon rahat meni. Näin...

Vierailija
30/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun usein elään satasella käytännössä kokon kuukauden! Minä ja kaksi lasta!

Vierailija
31/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun usein elään satasella käytännössä kokon kuukauden! Minä ja kaksi lasta!

Miten voi muka satanen riittää kuukaudeksi?

Vierailija
32/37 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/37 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJONKO SULLA ON PALKKA?!? Oltava suomen isoimpia...

Mulla ei ole pitkään aikaan ollut näin tiukkaa. Sata euroa on rahaa, perjantaina saan kyllä lisää mutta ahdistaa. Ei voi ostaa mitään!! tai mennä mihinkään!!

Vierailija
34/37 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 aikuista ja puolet kuusta paikalla myös 2 lasta. Aika onnetonta saa olla jos ei SATASELLA pärjää kahta päivää?? Yhden ruokasatsinhan saa tehtyä alle kympillä ja siitä riittää pariksi päiväksi. Bensaan tuskin saat 90e kulutettua. Mihin oikein hassaat sitä rahaa?

Vierailija
35/37 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi muka satanen riittää kuukaudeksi?

jos asuisin yksin. Onneksi on miehen rahat avustamassa. Olen opiskelija, ei auta sossu!

Vierailija
36/37 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...huomiota saa tällaisilla avauksilla. Ehkä tämä reagoinnin tulva jollekin riittää tyhjän päivän täytteeksi. Kunhan jotain saa aikaiseksi.

Vierailija
37/37 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rahankäyttäjänä sellainen että ostan ja ostan noin kolme viikkoa pahemmin hintalapppuja katsomatta ja sitten yksi viikko menee niin että lasken tarkkaan mitä ostan jotta rahat riittää tilipäivään saakka. Mä tulen jopa pihiksi sillä vikalla viikolla kun en millään raaskisi ostaa mitään sen takia kun pelkään rahojen loppuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi