Asuntogalluppia
Mikä on vuokrasi tai lainakulut+yhtiövastike?
Minkä kokoinen asunto ja montako ihmistä?
Kommentit (17)
joilla 500m2 talo..
Millainen talonne on?
Kysyn koska on aika hurja ainakin kooltaan.
ei ole vuokraa, lainakuluja eikä vastiketta. Muita kuluja toki.
Asunto on n. 200 neliötä, 5 ihmistä.
laina, omakotitalo 80neliöinen. Meitä asuu minä, mies ja huhtikuus syntyy eka lapsi.
joilla 500m2 talo.. Millainen talonne on? Kysyn koska on aika hurja ainakin kooltaan.
Lastenhuoneesta keittiöön on matkaa 33 metriä :-). Varsinainen lapsiperheen unelma salaovineen ja piilopaikkoineen. Ja vintissä tilaa toinen mokoma lisää.
lähellä palveluita ja kouluja, rt, 3h+k, 85 neliötä, vuokra (sis veden) 730 euroa kolmelta hengeltä.
asumiskulut lainanlyhennys 900e/kk 15 vuoden laina-ajalla ja vastike, vesimaksut ja taloyhtiön internetyhteys yhteensä 255e/kk.
Kohta on tulossa remontti ja lainamäärä kasvaa vähäsen. Varmaankin kyllä vaan pidennetään sitten tuota laina-aikaa ainakin aluksi kun olen hoitovapaalla.
Hyvin mahdutaan ja hyvin tullaan toimeen.
asuu tällä hetkellä 6 henkeä (oma perhe + kotiapulainen)
lainan lyhennys+korot 1400 €/kk, ei vastiketta mutta toki muita kuluja, joista ei ole pidetty tarkkaa kirjaa. Arviolta noin 200 €/kk (sis. sähkö, vesi, jätehuolto, kiinteistöverot ym. säännölliset maksut)
Ihanalta kuulostaa teidän talo siis neliöineen, salaovineen ja piilopaikkoineen :)
Meillä 160m2 ja piilopaikkoja ja salaovia saisi olla enemmänkin :)
Okt n 200m2. Lainakulut kuukaudessa n 1800e. Ei tarvitsisi maksaa noin paljon, mutta mielellään pannaan laina lyhenemään vauhdilla, varsinkin kun on tällä hetkellä korot matalalla, ja laina todella lyhenee vauhdilla.
meitä on 5 henkeä.
Meillä on asumispinta-alaa 170m2
4 ihmistä
+ 600 € / kk (riippuu jos korot nousee niin 600 € päälle tulee aina korko-osuus kasvaessa. )
rivitalokolmio 78 neliötä, jossa asuu minä, mies ja toistaiseksi ainokainen lapsemme. Lainaan menee kuukaudessa 830 euroa ja yhtiövastike on 125 euroa (vastikkeeseen kuuluu kaukolämpö).