Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olet valmis maksamaan olohuoneen matosta?

Vierailija
06.03.2012 |

Missä menee kipurajasi?

Isosta matosta kyse eli minimi se 160x230.

Mies nimittäin kaiveli nitrojaan, kun kerroin mitä matto maksaa per kappale mitä olin ajatellut meille.

Kerron myöhemmin missä hinnoissa itse olen.

Näen sitten tarviiko mies niitä nitroja:)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain 25-30 euroa korkeintaan.

Vierailija
2/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan 300

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisi sijoitus laittaa 500e.

Unelmien matto pitäisi olla ja nitrot ottaa, jos maksaisi 700-1000e.

Kotiäiti, suurperhe

Vierailija
4/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen rahaan maton pitää olla sitten just mieluinen, eikä melkein. Meidän olkkarin matto maksoi muistaakseni 130 euroa.

Vierailija
5/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 - 350 €

Vierailija
6/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin meille vähän aikaa sitten semmosen maton, mitä oon aina katellu, et sit joskus...

459€

Vierailija
7/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoluokan matosta joku 400-500 maksaisin vielä mukisematta. Kalliimpaa nikottelisin itsekin mutta jos olisi täydellinen niin kyllä meille vielä 1000€ maksavakin voisi kotiutua.

Vierailija
8/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa kipurajaa; ajaton, tyylikäs ja hyvä laatuinen saa maksaa enemmän mutta jos laatu on heikko ja värit/design trendikäs (kyllästyy nopeammin) ei saa maksaa niin paljoa.

Tuo 350 euron matto on ollut nyt 4 v ja edelleen on hyvännäköinen eikä ole tullut tarvetta hankkia uutta eli pidän ostosta halpana.

Vierailija
9/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi villamattoa olkkariin, maksoivat 550e per matto. Se taitaa olla kipuraja.

Vierailija
10/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä taas.

Olen katsellut mattoa nyt ja se on tarjouksessa.

Nyt tarjoukseesa hintaan 189€ (norm 359).

Mattoja tarvitsen kaksi. Mahdollisuus olisi saada teetetty koko kuin koko, mutta kätevintä on 2 maton kanssa.

Itse pidin mattoja edullisena, kun on noin hyvä tarjous. Mies nyt on mies ja kakoa saa niitä nitrojaan:)

Kiitos kaikille vastaajille.

Vierailija
11/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

250 ois ehkä tavismaton kipuraja, mut jos löytyisi joku erityisen makee matto josta tykkäisin tosi paljon niin sitten vois maksaa vielä parisataa lisää (olettaen että on sitten myös hyvälaatuinen).

Vierailija
12/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon, jos on laadukas ja vaikka käsityötä, mutta käytännössä en paljon mitään, koska olen KÖYHÄ. Meidän matot haetaan kirpparilta tai saadaan.

Vierailija
13/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä taas.

Olen katsellut mattoa nyt ja se on tarjouksessa.

Nyt tarjoukseesa hintaan 189€ (norm 359).

Mattoja tarvitsen kaksi. Mahdollisuus olisi saada teetetty koko kuin koko, mutta kätevintä on 2 maton kanssa.

Itse pidin mattoja edullisena, kun on noin hyvä tarjous. Mies nyt on mies ja kakoa saa niitä nitrojaan:)

Kiitos kaikille vastaajille.

Meillä on tilauksessa 200x300cm matto olohuoneeseen joka oli tarjouksessa 470e. Meilläkin meinasi mies nikotella hintaa mutta tuota pienempi matto on meidän olkkariin ihan turha ja Ikeassakin edes vähän vastaava olisi ollut 400e.

Vierailija
14/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sitten lapsenlasten on hyvä telmiä! Olin aivan kauhuissani siitä hinnasta.

Vierailija
15/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmillani on kyllä vielä arvokkaammat matot, mutta nuo laadukkaat villamatot ovatkin kestäneet heillä jo yli 20 v. hyvinä; vain hapsut ovat vähän lyhentyneet ja noita on ihan vedellä pestykin.

Itse haluan mahdollisesti vaihtaa sisustusta useammin, joten en niin kalliita itse ostaisi.

Vierailija
16/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sitten lapsenlasten on hyvä telmiä! Olin aivan kauhuissani siitä hinnasta.

Ja samaan syssyyn ostivat myös 300-400 euron verhot olohuoneeseen. Ei niitä vissiin, ihan joka vuodenaika vaihdella, kuten itse tapaan tehdä.

Vierailija
17/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on kallis maku!

Meidän olohuoneen matto maksoi Laura Ashleyllä 700 euroa, ja pidin sitä "halpana" kun oikeasti olisin halunut itämaisen maton mutta samankokoinen kuin ostamani matto maksaa paristatuhannesta eurosta ylöspäin vain taivas on kattona.

No nyt olen katsonut ko mattoa muutaman vuoden, ja on jo aika kulahtanut. Ajattelin, että enää en tee kompromisseja, vaan seuraavaksi ostan sen itämaisen maton. Olenkin jo käynynyt liikkeessä ja hinta haluamalleni matolle on 2500 euroa.

Vierailija
18/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tarkkaan hintaa. Ei ole kauhean iso matto. VM-carpetin matto. En tosta paljon enemmän kyllä suostuisi maksamaan, mutta toisaalta mä olen sellainen että jos oikein tykästyn johonkin ja haluan jonkun, niin ei silloin enää hinnalla niin väliä kunhan sen vaan saan.

Vierailija
19/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattoja joutuu vaihtamaan sen verran usein että en satasta enempää maksa. Useimmiten on kyllä pari pikkasen pienempää mattoa, helpompi hoitaa. Eikä mitään ihania karvalankamattoja voi edes harkita, joten ei meidän matot niin kalliita ole muutenkaan. :)

Vierailija
20/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyllä 2200 euroa. Aito silkkimatto. Olohuoneessa ei saa syödä eikä pelata sisäfudista, mutta muuten lapset telmivät matolla ja etenkin tykkäävät siinä painia, kun se on niin mukavan pehmeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme