Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ANOPIT ovat aina muka niitä kamalia, naisen omassa äidissä ei ole mitään vikaa?

Vierailija
06.03.2012 |

Mitä saatanaa, naurattavat nämä kaveripiirin anoppiulisijat - ei se vaan mene niin, että joka ainoan miespuoleisen henkilön äiti olisi hirviö ja naispuoleisen kunnon arkienkeli, ei vaan mene :D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma isäni helppo tapaus, mutta appi on aika hankala ja kun ei halua kuulolaitetta hommata niin aiheuttaa lisää kitkaa selittämällä ihan omiaan.

Vierailija
2/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä enkeli anoppiini verrattuna. Mun äitini ei koskaan ollut kenellekeään ilkeä toisin kuin anoppini joka on sitä kaiken aikaa...tämä on tosiasia joka on kohdattava ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin myös mieheni on sitä mieltä, että äitinsä on kamala haahka ja minun äitini paljon mukavampi :)

Vierailija
4/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä useampien on helpompaa moittia henkilöä, jota eivät kunnolla tunne. Anoppiin kannattaa tutustua hyvin. Anopin luonteenpiirteitä voi löytää miehestäänkin.

Omaan äitiini olen hermostunut useammin kuin anoppiini. Molemmat ovat jo vanhahkoja naisia, äitini vanhempi. Rakkaampi tietysti on oma äitini minulle kuin anoppini vaikka hän ihan mukava siis.

Äitini ei ole arkkienkeli eikä anoppini hirviö. Näin uskoisin olevan useimmilla, mutta sitä jonka kanssa on samaa verta rakastaa ehkä enemmän?

Vierailija
5/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopinvihaajat, jos ovat poikien äitejä, tajuavat olevansa myös mitä todennäköisimmin niitä tulevaisuuden anoppeja.

Että siinä voi vähän miettiä miten anoppia kohtelee ihan sitä kautta, miten toivoisi itse tulevaisuudessa tulevansa anoppina kohdelluksi.

Oma anoppini on just jees, meillä on oikein hyvät välit.

Vierailija
6/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi olla kiva toinen ihan hanurista...elämä on! Kaikki anopit eivät ole kivoja eivätkä kaikki ääliöitä!

Vierailija
7/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan ei tappele ja riitele yksinään eli peili käteen ruikuttajat!

Vierailija
8/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänestä ei löydä mitään hyvää sanottavaa. Vai miltä kuulostaa se että on jatkuvasti lyönyt lapsiaan näiden ollessa pieni, rakastaa henkistä väkivaltaa ja on pahimman luokan narsisti? Kuulostaako ihanneanopiltasi ap?

Vierailija
9/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joka ainoan?

Meillä nyt vain on niin, että äitini luottaa kykyihimme hoitaa lapsia ja tehdä järkeviä päätöksiä, eikä näe tarvetta puuttua elämäämme. Ei ole erityisen utelias, ei kysele juuri mitään. Kriisitilanteissa kestää ja antaa henkistä tukea, ei syyttele tai kauhistele.

Anoppini taas sattuu käyttäytymään likipitäen päinvastoin, miehenikin on samaa mieltä.

Vierailija
10/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän vähemmän hyvät puolensa. Molemmat ovat meille tärkeitä ja olemme hyvissä väleissä, mutta tottakai molemmissa on huonommatkin puolensa. Sekä hyvät että huonot puolet on molemmissa erilaiset ja se onkin rikkaus.

Mä en ainakaan ajattele, että anoppi on ikävä ihminen ja äitini huippu.

Vierailija
11/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulen huonosti martyyri äitini kanssa toimeen.

Mutta mutta, kaveripiirissä on muutama joilla on anopit suoraan helvetistä. Niistä sais tehtyä varmaan jonkun tosi-tv sarjankin koska niin kammottavia tapauksia en ole missään muualla nähnyt.

Mulle on siunaantunut appi suoraan helvetin esikartanosta ja sen kanssa ei tule toimeen kukaan, mieheni vihaa isäänsä yli kaiken.

Vierailija
12/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö kenenkään ei tarvi alistua toisen edessä ja jos ihminen kaivaa verta nekustaan niin sitä saakoon!

Vierailija
13/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...naisilla on hirveä tarve todistella sitä, että mies on heidän, ei enää äitinsä "omaisuutta". Ei ihmekään, ettei tuollaisessa tilanteessa lähdetä rakentamaan kestävää anoppisuhdetta ja tilanne saattaa kärjistyä entisestään, kun nainen saa itsekin lapsia.

Vierailija
14/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen. Aina on vika siinä anopissa, mutta kermaperseminiässä ei ole mitään vikaa. Just joo.

Vierailija
15/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman äidin tuntee aivan eri tavalla kuin anopin, joka on lähtöjään ventovieras ihminen. Ja kun hänellä on lusikat aselaatikon oikeassa reunassa ja itsellä vasemmassa, niin siitähän se homma lähtee viärälleen...

Vierailija
16/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi otti mut heti tyttärekseen, ei siis kokenut menettävänsä poikaa vaan sai toisen tyttären. Saman asenteen toivon pystyväni välittämään omalle miniälleni sitten joskus.

Mieheni sanoo saaneensa ystävän anopin sijasta. Vietämme paljon aikaa äitini ja hänen avopuolisonsa kanssa ja oikeasti mieheni on yleensä se, joka haluaa vierailla äitini luona tai kutsua heitä meille.

Mies hermostuu helposti omaan äitiinsä. Syynä taitaa enimmäkseen olla huoli äidin vanhenemisesta, siitä kuinka äiti pärjää kodissaan ja varsinkin jaksaa omaishoitajan arkea.

Vierailija
17/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö kenenkään ei tarvi alistua toisen edessä ja jos ihminen kaivaa verta nekustaan niin sitä saakoon!

kaivaa sitä verta nenästään ja aloittaa tappelut?? Ihan oikeasti?

Mä en kyllä muutenkaan pysty ymmärtämään näitä wt-mammoja, joilla on joku valtataistelu käymässä joka paikassa.

Vierailija
18/24 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erittäin hyväsydäminen anoppi. Hänellä itsellään vain yksi poika ja nyt kun meillä on lapsi, niin hän sanoo, että nyt hänellä on kolme lasta. Valitettavasti vain hänen terveytensä on todella huono. Äitini on täydellisen erilainen ihminen kuin itse olen ja meillä on aina ollut vaikeuksia ymmärtää toisiamme.

Vierailija
19/24 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään vaikeuksia tulla toimeen anopin kanssa. Hirvittävän tiiviisti emme ole tekemisissä, koska anoppi on vielä työelämässä. Lomailemme kesäisin lasten kanssa anopin luona ja välillä kyläilemme toistemme luona. Lapseni ovat ihan hulluina isovanhempiinsa (=appivanhempiini). Heidän yhdessä oloaan on ihana katsoa.

Vierailija
20/24 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oman äitinikään kanssa mitenkään hyvissä väleissä. Anopin kanssa välit ovat viileät. Sen sijaan ex-anoppini kanssa tulin loistavasti toimeen. Henkilökemiasta se on kiinni.

Ap: mikä ihmeen ARKIenkeli???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi