Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä 10 vuotiaalle tytölle syntymäpäivälahjaksi?

Vierailija
11.01.2013 |

Itsellä vain poikia joten en tiedä tuon ikäisten tyttöjen jutuista mitään. Vinkkejä lahjan ostoon siis kaivataan.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että vanha ketju mut kuitenki nii täytän 12 (oon viel hetken 11) ja barbeilla, petshopeilla tai muilla en ole leikkinyt kun viimeks ku olin 7v joten täs ois mun lahjatoiveet

-meikkejä

-lahjakortti (new yorkeriin)

-rahaa

-herkkuja

Ja lelut lentäis roskiin jos niitä joltain saisin

Vierailija
42/57 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ite 10 ja rakastan topmodel juttuja en saa meikata muttaaa rakastan siis piirtä ja tanssia (saan kohta just dance 24)

tykkään seisoa käsillä ja opettelen spagaattia ja tykkään myös unicorneista. mutta toivoisin lahjaksi huulikiiltoa ja hajuveden ja kynsilakkaa koska niitä saan käyttää ja sitten toivon hyviä tusseja, vaatteita, korusetin, askartelutarvikkeita ja top model vihon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilottitakki.

Vierailija
44/57 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 euroa.

Vierailija
45/57 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie baariin juhlimaan 🥂🍾

Vierailija
46/57 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustappi 

Vierailija
47/57 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äidiltä kysytään niin napapaita, lantiopersefarkut ja meikkisetti, koska kesä tekee tuloaan. Isiltähän ei kysytä.

Vierailija
48/57 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketissa oli Yatzy Tactic viiden nopan noppapeli.

Vierailija
49/57 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiä, askartelutarvikkeita, Paperia, tusseja, poscatussit. Ne on meillä suosituimpia. Vaatekauppojen, tigerin tai normalin lahjakortit toimii myös. 

Vierailija
50/57 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi itellä about samoja toiveita ja heppatytölle schleich heppoja keppareita ja harrastaville harrastusvälineitä

Vierailija
51/57 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Regina-lehden vuosikerta.

Vierailija
52/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt tykkää hevosista joten kannattaa ostaa oma hevonen jota voi silittää ja hoitaa sekä joskus ratsastaakkin sillä.

Varmasti mieleinen lahja monen ikäiselle.

Vierailija
53/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein kaikki kolme tytärtäni aina oopperaan kun täyttivät 10v, tykkäsivät kovasti! Isänsä oopperalaulaja joten sillä lienee jotain tekemistä asian kanssa..

Esikoistyttärelle teetettiin ensimmäinen iltapuku esiintymistä varten 10v..

Toinen sai kahden viikon ratsastusleirin..

Kolmas sai yksityistunteja eräältä kuuluisalta kotimaiselta näyttelijältä..

Kaikki lahjat suunnilleen samanhintaisia.

Vierailija
54/57 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 10-v tyttö, silleen vinkkinä että  esim. hajuvesi, meikkejä, lahjakortti, schleichejä tai kirja olis hyvä lahja. Kaikkihan ei siis tykkää kirjoista mut itse luen tosi paljon...

Vierailija
55/57 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 euroa.

Vierailija
56/57 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tietoa mikä lasta kiinnostaa niin esim leffaliput tai vaikka lahjakortti jonnekin kauppaan (h&m, joku alueen kauppakeskus tms) ovat aika varmoja valintoja. Jos tiedossa joku tietty harrastus, niin lahjakortti ko.alan liikkeeseen. Ihan tuurilla ostetut hiuspinnit, meikit, tarrat ym on helposti huteja, jos ei ole tietoa minkälaisista jutuista lapsi tykkää.

Vierailija
57/57 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schleich merkkisiä juttuja kannattais antaa. Ne on best. Jos tiiät sen tyypin kelle lahja menis lempi eläimen niin hanki siitä eläimestä Schleich koska sitä voi pitää koristeena, voi leikkiä, se on kestävä ja se ois sen lempi eläin. Mäki keräilee ja leikin schleicheillä!