Mitä 10 vuotiaalle tytölle syntymäpäivälahjaksi?
Itsellä vain poikia joten en tiedä tuon ikäisten tyttöjen jutuista mitään. Vinkkejä lahjan ostoon siis kaivataan.
Kommentit (57)
Mä ostin kummitytölle 9v synttärilahjaksi uusimman risto räppääjä -kirjan. :)
Minä olen nyt 10.v mutta täytän pian 11.v minulle mieluisia lahjoja oli silloin lelut, meikit, baby lipsit, vaatteet ja askartelu tarvikkeet 😊
Ei nyt herranjumala 9v kakaran nyt tarvii meikata.
Pissis..
Ei nyt voimistelua ja juttelua voi ostaa -.-
Kannattaa selvittää tytön mielenkiinnon kohteet/ harrastukset (vanhemmat näistä yleensä tietävät).
ideoita:
Lukemista: Ella ja kaverit -kirjasarja (Timo Parvela), Me Rosvolat -kirjasarja (Siri Kolu), Neropatin päiväkirja -kirjasarja (Jeff Kinney).
Pelejä: Minegraft, Sims4
Leffaliput/ yhteinen leffakäynti tai teatteriliput ja yhdessä teatteriin, balettiin tai oopperaan.
Lahjakortti vaate-/ lelukauppaan.
Tällaisista meillä tykätään (tytöt 6-v, 9-v ja 14-v).
Olisiko joku h&m taikka joku Glitter kaupan lahjakortti sopiva?
Ostin meidän tytölle syntymäpäivä lahjaksi uuden satumaisen pipon https://pomenia.com/verkkokauppa/satumaiset-hatut/
Toivon jotain sukulaisilta.
Enkä tiedä mitä toivoa. Auttakaaaaa!!!!
Harrastan koripalloa,partiota ja kitaraa.
Miten olisi joku uimalelu. Puhallettava delfiini tai uimapatja.
Olen 10 vuotias enkä todellakaan haluis leluja synttärilahjaks. Atm kiinnostaa vaan raha ja lahjakortit yms.
Uusi puhelin. Esim Samsungin s8
Paketti tamponeja ennakkoon.
Puukengät.
Tiedän, hyvin vanha juttu jo mutta, kerron mieleisiä lahjoja mitä itse toivoisin jos joku vielä etsii ideaa. (Mä täytän tänä vuon 11v). Vaatteita en halua muilta kun äiskältä ja iskältä koska, ne tietää mun tyylin. Lelujakaan en nyt oikeen suosi enää tän ikäselle tytölle, ei tuu käyttöön. Topmodelit yms. Ei kiinnosta :) Piirrustus & askartelu: ihan jees, kunha ei mitää käsitöitä. Meikit ois aina tarpeen esim. Luomiväri ripsari ja tämmöst. Useat puhuvat Robinista, harmi mutta siitä en ole koskaan pitänyt. En usko että löytyy tämmösistä räppäreistä sälää: Kodak yellow, xxxcentacion, 21savage. Tossa lempparit. Jos nyt pakolla korut ja vaatteet listalla, niin mustat revityt farkut, niitä oon toivonu. Ja MK laukkua :)) Chokker-korut on kyl kivoja kunhan ne ei oo sitä ysärimallia vaan, niitä "kaulapantoja", En lue kirjoja paitsi, kirjotan niitä x) Moni toivoo Ty-pehmoleluja, sori mut mun sängyllä ei niitä näy 😂 Adidas superstarit mulla on jo valkosena mut, mustana kelpais viel 😻
10-vuotiaana sanon, etten halua leluja mistään hinnasta, miksi haluaisin jotain muovia pilaamaan huoneeni, itse haluan koristevaloja ja koristeita jne huoneeseeni! Meikkejä, lahjakortteja, langattomat nappikuulokkeet. Mutta tiedän 10-vuotiata jotka leikki leluilla, eikä halua meikkejä, joten kannattaa kysyä itse siltä kymmenenvuotiaalta
Ite oon 10 ite keräilen schleisch hevosia ja muita heppa juttuja, ite ku tykkään hevosista niin esim liput johonkin hevos kilpailuihin tai muuhun urhelulaji kilpailuihin mistä lapsi tykkää. Sitten esim. Lahjakortit on tosi hyvä ja itse ainakin tykkään ja lahja kortti on helppo sillä sitten itse saa päättää mitä ostaa. Sitten joillekkin jotain sisustus asioita tai mielenkiintoon liittyviä asioita tai vaikka vain yhteistä aikaa jossain kivassa paikassa.
No mun kaverilla joka täyttää 10 vuotta sillä on kohta synnttärit ja ostin sille:
- pikkupehmo
-geisha patukka
-scrunchie
-kasvonaamio🧴
Lahjakortti, jolla voisi ostaa mieleisiä Schleich-heppajuttuja tai sit jotain muuta kivaa. Prismassa on tosi hyvä Schleich-valikoima ja S-ryhmän lahjakortti on tosi söpö.
https://www.s-lahjakortti.fi/globalassets/media/s-lahjakortti/korttikuv…
♡
Itte oon 10v ja en enää välitä, petshopeista,nukeista, barbeista tai tälläsistä saan ite lahjaksi yleensä harrastukseen liittyviä lahjoja, lahjakortteja, kasveja, ja tollasta:)
Vaikka aika vanha ketju onkin, niin varmaan jollekulle ajankohtainen...
Elikkä ite sain 10-vuotissyntymäpäivälahjaksi kummilta hopeisen sydänkaulakorun, jota tulee pidettyä vieläkin (vaikka ketju onkin vähä lyhyt). Muut silloin saadut lahjat eivät ole jääneet mieleen, kun ovat todennäköisesti olleet jotain nopeasti kuluvaa, vaikka varmaan ovat voineet kivoja ollakin.