Kusettaako sebastian Isabellaa?
Kostaa esittämällä kivaa ja sitten hylkää alttarille unelmahäissä?
Kommentit (14)
Salkkareissa ei sitten mitkään häät onnistu. Aina joku jätetään alttarille tai vähintäänkin morsian tai sulhanen kupsahtaa.
Salkkarikäänteet ennalta edes joten kuten, mutta tämä tuli ihan puun takaa! Jäi kyllä suu auki, en olisi ikinä uskonut!
oliko se vaan Isabellan painajainen...?
Isabella ryntää kirkosta ulos on poliisit vastassa
Oli niin kiva kun luulin että saavat toisensa, vaikka häät tulikin oudon pikaisesti. Harvat parit kestää Salkkareissakaan.
En voi uskoa tätä! Ja Stuballa on varmaan tallessa se vastaajaviesti missä Isabella puhui ajaneensa Marian yli. Voi ei!!
kyllä arvasin silloin kun pappi kysyi ensiksi Isabellalta "tahtooko". oikeasati ensin kysytään mieheltä ja sitten naiselta. Sanoin miehelle siinävaiheessa että Sebastian sanoo ei.
oikeasati ensin kysytään mieheltä ja sitten naiselta.
Meillä kyllä oli siviilivihkiminen, mutta ensin kysyttiin minulta että tahdonko. =D
Mutta itse asiaan:
Arvasin tuon koska Sebastian oli monessa kohtaan omituinen kun puhuivat niistä häistä jne. Ja ai että olen ollut niiiiiiiin tyytyväinen että Sebastian teki noin, Isabella saisi hävitä koko sarjasta kokonaan.
Oli samat kuin Marialla omissa häissään Sebastianin kanssa. Siksi Sebu sanoi ei. Tunnisti korut!
ei millään malta odottaa iltaan ;D
oikeasati ensin kysytään mieheltä ja sitten naiselta.
Meillä kyllä oli siviilivihkiminen, mutta ensin kysyttiin minulta että tahdonko. =DMutta itse asiaan:
Arvasin tuon koska Sebastian oli monessa kohtaan omituinen kun puhuivat niistä häistä jne. Ja ai että olen ollut niiiiiiiin tyytyväinen että Sebastian teki noin, Isabella saisi hävitä koko sarjasta kokonaan.
kirkollisessa vihkimisessä kysytään mieheltä ensin.
Mistä arvasit?
Arvasin melkein jos illoin kun Sebastian palasi takaisin. Vähän ennen tuota kohtausta oli Helena puhunut Sepolle, että Sebastian saattaa yrittää kostaa. Siitä se jäi mieleen painamaan. Sitten katsoin sillä silmällä Sebastianin toimintaa. Esimerkiksi kun halailivat Isabellan kanssa ja Isabella ei katsonut Sebastianiin, niin Sebastian ei koskaan hymyillyt tai näyttänyt onnelliselta.
Toivoin kyllä olevani väärässä, kun minusta ne olisi olleet hyvä pari.
-ap
Mistä arvasit?