Mitä 10 vuotiaalle tytölle syntymäpäivälahjaksi?
Itsellä vain poikia joten en tiedä tuon ikäisten tyttöjen jutuista mitään. Vinkkejä lahjan ostoon siis kaivataan.
Kommentit (57)
Kyllä 10-vuotiaalle riittää varmaan askartelusetti?(riippuu tytöstä).....
Mä oon ite kymmenen joko me leikitään barbeilla mua ei kinosta mitä muut ajattelee tai sitten me vaan voimistellaan tai jutellaab ylensä
Mun tytöllä oli juuri 10 cm synttärit ja sai lahjaksi koruja (glitter), kirjoja, pet shopheja, askartelujuttuja ja mieluisimmat taisi olla juuri nuo glitter korut.
No itse SAAN 10.v. lahjaks korvareijät, ja me lähetään koko perheen voimin ranskaan. Eli mulle sopis kyllä LittlePetShop : it, joku kiva kirja, vaik h&m/lindex tms. lahjakortti olis myös kiva, jotain ihania luistelujuttuja (harrastan luistelua). Eli riippuu siitä mitä harrastaa, mistä tykkää.
T : 10.v. täyttävä tyttö
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 21:46"]Minä 9v tyttöpidän aika paljon meikeistä, elokuvalipuista, monsterhigh nukeista, topmodelvihkoista yms.
[/quote]
Meille on kasaantunut parikymmentä topmodelvihkoa, lähes kaikki käyttämättä. Niitä tulee niin helposti kaverilahjoina....
9,5-vuotias tyttö ja hänellä kyllä jo selvästi mennyt Robin ja PetShopit ohi, ne villitykset oli jo aiemmin ;)
Mutta riippuu tytöstä tietysti..meillä nyt mieluisia lahjoja olisivat esim. vaatteet (t-paidat, huivit, yöpuvut ym..), hiuspinnit/pannat, hevosaiheiset lehdet ja kirjat, wii-pelit ym..
Mutta kannattaa ehkä vähän kysellä mitä tyttöä kiinnostaa, niin saa parhaiten mieluisia lahjavinkkejä..
kävi naapurinlikan 10-vuotissynttäreillä ja sinne oli toivottu helmiä. Käytiin sitten ostamassa sellainen iso helmiaskartelupaketti.
Ei kannata ostaa mitään "merkkijuttua" jos ei varmasti tiedä, mitä tahdotaan - ja mitä jo on.
tykkää schleich eläimistä etenkin hevosista. Jokin semmoinen keijujuttu vois ehkä kiinnostaa ketä vaan. Ne ovat vähän semmoisia keräilykohteita eli leikkiä voi, mut myös keräillä. Pet shoppeja ei ole halunnut sitten ekaluokan. Olisi kamala lahja tällä hetkellä.
Pyöreä meikkipeli oli kiva joululahja, vaikka ei meikkaakaan. Pitäisi tietää, mistä tyttö tykkää tai mitä harrastaa.
Topmodel piirustusjuttuja tai vastaavaa. Hyvät kalliit tussit ja piirustuspaperia. Suomalaisessa on sellaiset pystykotelossa olevat ja ne ovat hyvät.
Minä 9v tyttöpidän aika paljon meikeistä, elokuvalipuista, monsterhigh nukeista, topmodelvihkoista yms.
leikitään petshopeilla.
Ja kaikki askartelu tavarat menee kans.
Lahjakortti teatteriin tulisi myös käyttöön!
Kiinnostavan lehden tilaus (kysy vanhemmalta vinkkiä). Joku harrastukseen liittyvä juttu. Useimmat tykkää vielä pehmoista vaikka vanhemmat inhoaakin sua jos ostat sellaisen (:. Koru. H&M:n lahjakortti.
Olisi helpompaa antaa vinkkejä kyllä jos tietäisi vähän onko kaverilahjasta vai jostain muusta kyse, mikä hintaluokka?
Kivoja ehdotuksia. Kyseessä sukulaislapsi ja lahja saa maksaa 20-25 e.
jäi jouluna saamatta.
Jouluna sai Robin sälää, meikkejä, vaatteita, kirjoja, maalaustarvikkeet, koruja, lahjakortin, rahaa..
Eikä yhtään lelua! Oli aivan onnessaan noista lahjoista kustakin, mutta sitten ykskaks tajus tässä, ettei saanut yhden yhtä lelua. Selkeesti harmitti, mutta voidaan aina näin tammikuussa sitten "korjata" tilanne, että mikä jäi pukilta tuomatta, saa synttärilahjaksi.
Joten Friends legoja saa meiltä iso paketin ja mummo lupas ostaa uuden Monster High nuken ja aamutakin. Siskoni vie kampaajalle ja yllärinä saa ottaa vähän raitoja leikkauksen lisäksi. Muusta suvusta en tiedä.. ;)
minä itse ostin glitteriin lahjakortin ja hän tykkäsi siitä valtavasti.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2013 klo 18:53"]
[/quote]
nyt tuli semmonen että jotkut inhoo sitä :D
niin. olen 10 v . ja robin on hirvee laulaja! kuuntelen ennemmin katy perrya tai little mixiä . ite tykkään vaate kauppojen lahjakorteista mm. hm kapphal lindex ja glitter. ja en hirveesti mitään leluja kaipaa. barbi leikit meni jo . ihan semmosta järkevää kamaa XD luen kirjoja. i love you harry potter ... juupss. ja ei mitää lolzswaag uu jee juttuja . tykkään sisustaaa mun huonetta ja kun oon nyt 4 lk ja mulla on alkanu saksa niin joitain saksalaisia sisustus jutskulija oiskiva joo mutta älä osta näitä !
nuket barbit .
vaatteet.
älä ajattele että ton ikäiselle kelppaa kaikki turha krääsä.
lääkäri leikki setit . ne kuuluu 6v.
joo tää on liian pitkä. mutta mutta toivon et täst olis ees jotain apua...
Lahjakortti vaatekauppaan ei voi mennä vikaan. Tyttö on siitä myös paljon ilahtuneempi, että pääsee itse valitsemaan.
Mä sitten lapseni kanssa mentiin ostamaan hänen kaverilleen syntymäpäivälahjaa niin miun lapsen kaveri sai sitten puolen tunnin mietittelyn jälkeä hän sai meikkejä,littlepetshoppeja schleissejä ja hevos kynä,kumi terotin pakkauksen joten tuohob sanoisin 10 vuotiaat tytöt haluavat isojen tyttöjen tavaroita tai hevos juttuja
Lähdin lapseni kanssa ostamaan tämän kaverille (joka täyttää 10v.) lahjaa kaupasta. Mietittiin sitten kauan mitä ostetaan, mutta lopulta päädyttiin vihkoon ja kynä-kumisettiin. Kyllä näytti kelpaavan.