Entä jos laihduttaisin syömällä mama-nuudeleita?
3 kertaa päiväss nuudelipussi, täydennettynä joukkoon heitetyillä kasviksilla ja proteiinilla.
Kuulostaako hyvälstä. Mun mielestä ruoassa on paarasta vahva maku, ja sen takia laihduttaminen on vaikeaa, kun ruoasta poistuu rasvan ja kaloreiden mukana myös maku.
Kommentit (28)
riippuu minkä kokosia nuudeli pussillisia syöt 3x 60g mama nuudelit jtn 750kcal mut ne isommat 3x90g/pss tekee jo 1250kcal.
No sen verran sanon, että olen laihtunut kuukaudessa 7 kiloa, syömällä mama nuudeleita, vielä normiruuan ohella. esim illalla, ja ns. välipalana. mutta sitten olen syönyt vähemmän ns. lämmintä kunnon ruokaa.
Rainbow kananmakuisissa nuudeleissä on
100 grammassa (paketti 85g/ Pelkät nuudelit painaa 77g keittiövaalla )
361kj/ 86kcaloria
Rasvaa 3,6
Hiilareita 11g
Proteiinia 2,0g
Suolaa 0.8 g
Kelpaiskohan osaks päivittäistä ruokailua tommoset nuudelit kasviksilla, kun tavoitteena laihtua?
Oikeastiko tuntemattomat täällä neuvoo toisiaan . Eiköhän jokainen päätä itse mitä syö.
Ostan itse täysjyvänuudeleita ja pääosin maustan itse. Jos mukana tulee maustepussi, en käytä kokonaan vaan ripauksen mukaan. Niitä tahnoja en käytä koskaan.
Luulen, että se epäterveellisin osuus on niissä mauste-yms. pusseissa.
Lisään myös aina kylkeen jotain proteiinipitoista ja kasviksia.
mutta siinä lukee että keitetty nuudeli, siihen lisätään vaan vettä jossa ei oo kaloreita. netistäkin näkee kuivan nuudelin kalorit ja se ei muutu kun lisätään vaan sitä vettä
Kyllä siinä saa vetää sen kaiken sisällön ja lisääkin vielä, ja silti laihtuu. Ihmisen kuölutus on kuitenkin jotain 2000 kcal/vrk.