Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut työpaikkaa yli 100 - kiloisena?

Vierailija
22.03.2012 |

Miten haastattelu sujui?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen hyvin se haastattelu sujui, kun mut valitsivat.

Vierailija
2/15 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haastattelu sujui hyvin, työtkin sujuvat hyvin.

Ei minun osaaminen ole kiloista kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajunnutkaan.. Sain tämän työpaikan lievällä ylipainolla, mutta nyt kun olen lihonut 25kg siitä en taidakaan koskaan saada enää uutta työpaikkaa :(

No, onneksi mulla on virka :)

Vierailija
4/15 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sain kertoa, että jaksanko oikeasti tätä työtä. Olenko sairas kuinka usein jne?

Mitä ihmettä tarkoitat?????? Aika harvassa työssä ihmisen painolla on kai merkitystä. Valokuvamalli? Huippu-urheilija? No, sain työni ja hyvin jaksanut tässä 15 vuotta.

Vierailija
5/15 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olis saanut? Mitä väliä sillä on paljonko painaa?

Vierailija
6/15 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sain kertoa, että jaksanko oikeasti tätä työtä. Olenko sairas kuinka usein jne? Mitä ihmettä tarkoitat?????? Aika harvassa työssä ihmisen painolla on kai merkitystä. Valokuvamalli? Huippu-urheilija? No, sain työni ja hyvin jaksanut tässä 15 vuotta.

lentoemäntä, respa, sihteerit..

Kai tässä ajettiin azlunperin takaa sitä, että ylipaino tuo sairauksia ja poissaoloja, vaikka se ei työtehtäviin sinänsä vaikuttaisi. Ja sit ne on tosi pitkään lounastunnilla aina.

Vierailija
7/15 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos virkaa hakee useampi lähemmäs normaalipainoinenkin pätevä ja sopiva, niin miksi valita se ylipainoinen. En tarkoita tarkoituksellista syrjintää vaan se vaikuttaa kokonaisarvioon ainakin alitajuntaisesti.

Vierailija
8/15 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sain kertoa, että jaksanko oikeasti tätä työtä. Olenko sairas kuinka usein jne? Mitä ihmettä tarkoitat?????? Aika harvassa työssä ihmisen painolla on kai merkitystä. Valokuvamalli? Huippu-urheilija? No, sain työni ja hyvin jaksanut tässä 15 vuotta.

lentoemäntä, respa, sihteerit..

Kai tässä ajettiin azlunperin takaa sitä, että ylipaino tuo sairauksia ja poissaoloja, vaikka se ei työtehtäviin sinänsä vaikuttaisi. Ja sit ne on tosi pitkään lounastunnilla aina.

En ole lentoemäntä, mutta respassa sekä tarjoilijana töissä :D Et ei vaikuta ylipaino mihinkään respa hommiin ainakaan minulla.. eikä kyllä tarjoiluunkaan!!

Vierailija
9/15 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentoemäntä, respa, sihteerit.. Kai tässä ajettiin azlunperin takaa sitä, että ylipaino tuo sairauksia ja poissaoloja, vaikka se ei työtehtäviin sinänsä vaikuttaisi. Ja sit ne on tosi pitkään lounastunnilla aina.

En ole lentoemäntä, mutta respassa sekä tarjoilijana töissä :D Et ei vaikuta ylipaino mihinkään respa hommiin ainakaan minulla.. eikä kyllä tarjoiluunkaan!!

mutta voivat ajatella, että on vieraiden kivempi odotella aulassa jos siellä on joku minihameinen missi respassa.

Vierailija
10/15 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden työharjoittelussa mielettömän obeesi, reilusti yli satakiloinen nainen. Ihana, lämmin ihminen ja osasi kyllä teoriassa työnsä. Mutta. Ei yltänyt ylähyllyille läskiensä kanssa, ei jaksanut kunnolla yläkertaan, ähisi, puhisi, huokui, hyllyi ja ...haisi. Ja työ oli normaalia laboratoriotyötä. Ei siitä mitään tule. Älkää paisuttako itseänne yli satakiloisiksi.

Vierailija
11/15 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt satakiloisena on pyydetty hakemaan paria paikkaa, mutta en ole ollut kiinnostunut vaihtamaan työpaikkaa.

Työ ei aseta fysiikalle erityisempiä vaatimuksia. Jos joku ei voi läskieni takia tehdä yhteistyötä kanssani, en ole ainakaan huomannut.

Koputan puuta, mutta olen viimeksi ollut saikulla kolme vuotta sitten pari päivää flunssan takia. Sairauksien pelko voisi alallani olla ainoa pelko ylipainoista rekrytoidessa.

Vierailija
12/15 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, parhaimmillaan olen ollut 125-kiloinen kun olen työtä saanut...että ilmeisesti vastaukseni siis on kyllä.

Fat joe
13/15 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 

Vierailija
14/15 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta pelkästään toimitusjohtajan paikkoja. Ekalla kerralla painoin vähän yli 120 kiloa, nyt toisella kerralla varmaan jotain 105-110 kiloa.

Vierailija
15/15 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. 120 kg ja 190 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi