Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiirehdi! Jeesus hakee pian omansa pois!

Vierailija
06.03.2012 |

Kaikki Jeesukseen uskovat nostetaan pois ennen kuin Venäjän hyökkäyssota alkaa. Putin järjestää "Mainilan laukaukset no2" saadakseen huomion pois itsestään. Lähi-idän tilanne on myös veitsenterällä, uutisista näet varmaan mikä on tilanne. Iraniin uhataan hyökätä, Syyrian tilanne jne. Nämä kaikki on Raamattuun kirjoitettu.

Vielä on aikaa. Kadu syntejäsi ja rukoile Jeesusta ottamaan sinut opetuslapsekseen. Uusi Nooan arkki kootaan, uskovat viedään turvaan. Tule sinäkin.

~

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

19. Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

20. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.

21. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

---Joh.3:16-21

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo saanut terpeeksi pahaa aikaan

Kiinnostaa tietää :)

Vierailija
42/52 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kadotukselta

Tuo on puppua, miltä minä pelastun?

siellä on ikuinen tuli, sammumattomat liekit, ei pisaraakaan vettä...itku ja hammasten kiristys-- iankaikkinen ero Jumalasta. enempää en viitsi mainita kiduttajista joita siellä sanotaan olevan. paikka ei ole tyhjävaan siellä on sitä väkeä mitä siellä sanotaan olevan.

lisään että siellä paikassa ihminen on niiden himojen vallassa joita hän teki maan päällä ollessaan , mutta ei voi niitä mitenkäään toteuttaa, huora haluais huorata mutta ei voi, juomari juoda ,mutta ei voi, murhaaja murhata mutta ei voi ja syyttäjä syyttää mutta ei voi. tämä siis jos siellä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en muista mitään sammumattomia liekkejä ja itkua, ainoastaan sen eron Jumalasta. Missä kohdassa tarkalleen siellä puhutaan kadotuksen liekeistä yms.?

lue Raamatusta

no kadotukselta

siellä on ikuinen tuli, sammumattomat liekit, ei pisaraakaan vettä...itku ja hammasten kiristys-- iankaikkinen ero Jumalasta. enempää en viitsi mainita kiduttajista joita siellä sanotaan olevan. paikka ei ole tyhjävaan siellä on sitä väkeä mitä siellä sanotaan olevan.

Vierailija
44/52 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kadotukselta

lisään että siellä paikassa ihminen on niiden himojen vallassa joita hän teki maan päällä ollessaan , mutta ei voi niitä mitenkäään toteuttaa, huora haluais huorata mutta ei voi, juomari juoda ,mutta ei voi, murhaaja murhata mutta ei voi ja syyttäjä syyttää mutta ei voi. tämä siis jos siellä on.

Vierailija
45/52 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en muista mitään sammumattomia liekkejä ja itkua, ainoastaan sen eron Jumalasta. Missä kohdassa tarkalleen siellä puhutaan kadotuksen liekeistä yms.?

lue Raamatusta

no kadotukselta

mutta ainakin ilmestyskirjas.

Vierailija
46/52 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla Raamatussa (mm. Paavalin kirjeissä) esitetään että epäuskoiset vain katoavat ilman mitään ikuista piinaa kokonaan kuoleman jälkeen.

lue Raamatusta

no kadotukselta

Vierailija
47/52 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla Raamatussa (mm. Paavalin kirjeissä) esitetään että epäuskoiset vain katoavat ilman mitään ikuista piinaa kokonaan kuoleman jälkeen.

lue Raamatusta

no kadotukselta

aiemmin jo kirjoitin:

Matt 25:32-34, 41

32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.

33. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.

34. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.

41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

8 Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

Ilm 21:8

Mark 9:

43 Ja jos sinun kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että käsipuolena menet elämään sisälle, kuin että, molemmat kädet tallella, joudut helvettiin, sammumattomaan tuleen.

44

45 Ja jos sinun jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että jalkapuolena menet elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat jalat tallella, heitetään helvettiin.

47 Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Parempi on sinulle, että silmäpuolena menet sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvettiin (geenna),

48 jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu.

Vierailija
48/52 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on vääräprofetia. Hän on harhainen ja paholaisen vallassa. Älköön kuunnelko häntä, sillä totisesti Minä olen Herra sinun Herrasi tee tahtoni.

Putinin voitto oli Minun tahtoni niin maan päällä, kuin taivaissa. Putin kerää suuren joukon ihmisiä taisteluun pahaa vastaan ja lopussa poikani Jeesus Kristus Vapahtaja ottaa johdon ja ohjaa Putinin kansansa johdolla ikuiseen voittoon. Kaikki kuolleet tempaistaan taivaisiin oikealle polvelleni.

HALLELUJAAH EIIIMEEN

Venäjä sai hienon johtajan. Olisi ollut paholaisen työtä, jos kommunisti olisi voittanut. Hyvä Putin!

Vierailija
49/52 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa ei ole kauan

Vierailija
50/52 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lue Raamatusta

no kadotukselta

aiemmin jo kirjoitin:

Matt 25:32-34, 41

32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.

33. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.

34. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.

41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

8 Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

Ilm 21:8

Mark 9:

43 Ja jos sinun kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että käsipuolena menet elämään sisälle, kuin että, molemmat kädet tallella, joudut helvettiin, sammumattomaan tuleen.

44

45 Ja jos sinun jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että jalkapuolena menet elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat jalat tallella, heitetään helvettiin.

47 Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Parempi on sinulle, että silmäpuolena menet sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvettiin (geenna),

48 jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu.

Mikä vika niissä huonossa on ? Ne ovat eläimiä! En nyt kyllä diggaa jumalaa.

Vierailija
51/52 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt se aika?

Vierailija
52/52 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kiirehtiä karkuun. En ole lainannut häneltä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi