Kiirehdi! Jeesus hakee pian omansa pois!
Kaikki Jeesukseen uskovat nostetaan pois ennen kuin Venäjän hyökkäyssota alkaa. Putin järjestää "Mainilan laukaukset no2" saadakseen huomion pois itsestään. Lähi-idän tilanne on myös veitsenterällä, uutisista näet varmaan mikä on tilanne. Iraniin uhataan hyökätä, Syyrian tilanne jne. Nämä kaikki on Raamattuun kirjoitettu.
Vielä on aikaa. Kadu syntejäsi ja rukoile Jeesusta ottamaan sinut opetuslapsekseen. Uusi Nooan arkki kootaan, uskovat viedään turvaan. Tule sinäkin.
~
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
19. Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
20. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
21. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."
---Joh.3:16-21
Kommentit (52)
Olen niin väsynyt ja pettynyt tähän elämään kun tämä ei anna mitään. Nuorena pelkäsin maailmanloppua mutta nyt olen vanhemmiten ruvennut sitä odottamaan.
Harhaiset ihmiset yleensä tupataan lukitsemaan pehmeään huoneeseen, jotteivät he löisi toisia ihmisiä metroissa kirveillä päähän. En minäkään ymmärrä, miksi yhden henkiolennon kanssa keskustelu olisi jotenkin hyväksyttävämpää ja terveempää kuin toisen. Jos vaikuttaa siltä, että yksilö elää elämäänsä henkiolennon muinaisten ohjeiden mukaan, kasvattaa lapsensa uskomaan samaan entiteettiin ja juttelee tälle joka ilta ja jokaisen ruokailun yhteydessä, pitäisi herätyskellojen jo soida. Jos kyseessä olisi jokin muu otus kuin kristinuskon jumala, olisi ambulanssi tilattu jo ennen aamiaisrukouksen aamenta.
Kaikille harhaisille tasapuolinen kohtelu. Kirkko irti valtiosta.
sulle vaan , heti epäillään haavaa pääs ku Jumalasta puhutaan ,tais olla uus aluevaltaus sullle ja vierasta ja vaarallista kaikin puolin.
Todista! Olen nimittäin: De facto ateisti. 'En voi tietää varmasti, mutta ajattelen että Jumala on epätodennäköinen, ja elän elämääni olettaen ettei häntä ole olemassa.'
”Ilman uskoa ei kuitenkaan kukaan ole Jumalan mielen mukainen. Sen, joka astuu Jumalan eteen, täytyy uskoa, että Jumala on olemassa ja että hän kerran palkitsee ne, jotka etsivät häntä” (Hepr. 11:6)
”Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaankansi kertoo hänen teoistaan. Päivä ilmoittaa ne päivälle, yö julistaa yölle. Ei se ole puhetta, ei sanoja, ei ääntä jonka voisi korvin kuulla. Kuitenkin se kaikuu kaikkialla, maanpiirin yli merten ääriin” (Ps. 19:2-5)
”Mieletön se, joka ajattelee: ’Ei Jumalaa ole’” (Ps. 14:1)
Harhaiset ihmiset yleensä tupataan lukitsemaan pehmeään huoneeseen, jotteivät he löisi toisia ihmisiä metroissa kirveillä päähän. En minäkään ymmärrä, miksi yhden henkiolennon kanssa keskustelu olisi jotenkin hyväksyttävämpää ja terveempää kuin toisen. Jos vaikuttaa siltä, että yksilö elää elämäänsä henkiolennon muinaisten ohjeiden mukaan, kasvattaa lapsensa uskomaan samaan entiteettiin ja juttelee tälle joka ilta ja jokaisen ruokailun yhteydessä, pitäisi herätyskellojen jo soida. Jos kyseessä olisi jokin muu otus kuin kristinuskon jumala, olisi ambulanssi tilattu jo ennen aamiaisrukouksen aamenta.
kukaan uskovainen ei suostunut tätä kommentoimaan, tuskin lukivat edes loppuun asti. Olet ihan oikeassa. Jos joku rukoilisi aamuisin mitä tahansa muuta henkiolentoa ja veisi lapsensa sunnuntaisin jonnekin pyhään paikkaan ja joisi tämän henkiolennon "verta" ja söisi "ruumista" (vrt. kristittyjen ehtoollinen), niin taatusti lähtisivät lapset huostaan alta aika yksikön henkisen väkivallan ja pelottelun johdosta. Mutta jos pelotellaan saatanalla ja helvetin liekeillä, niin eipä suomen lastensuojelua kiinnosta pätkääkään. Toivoisin, että kiinnostaisi. Uskonto ja kirkko todella pitäisi erottaa valtiosta ja lapsia pitäisi alkaa suojelemaan ihmisiltä, jotka uskottelevat lapsille, että satujen sudet ja punahilkat on todellisia olentoja ja voivat viedä mennessään.
tuosta löytää ajankohtaisimmat tulevat (ja mennet) maailmanloput.
Voi elämä mitä sontaa
Kaikki Jeesukseen uskovat nostetaan pois ennen kuin Venäjän hyökkäyssota alkaa. Putin järjestää "Mainilan laukaukset no2" saadakseen huomion pois itsestään. Lähi-idän tilanne on myös veitsenterällä, uutisista näet varmaan mikä on tilanne. Iraniin uhataan hyökätä, Syyrian tilanne jne. Nämä kaikki on Raamattuun kirjoitettu.
Vielä on aikaa. Kadu syntejäsi ja rukoile Jeesusta ottamaan sinut opetuslapsekseen. Uusi Nooan arkki kootaan, uskovat viedään turvaan. Tule sinäkin.
~
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
19. Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
20. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
21. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."---Joh.3:16-21
hengen sisar, MÄKIN OLEN JO LIPPUNI LUNASTANUT TAIVAASEEN JOTEN EI KUN ASEMALLE VAAN, LIPUS LUKEE JEESUS JA LÄHTÖPÄIVÄ KOSKA VAAN, terveisin uskova.
...voisiko se Jesse tulla jo huomenna. Päästäisiin höyrypäistä eroon.
vilpittömästi että Jeesus tulisi ja veisi teidät ärsyttävät hihhulit pois.
~
21. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."---Joh.3:16-21
hengen sisar, MÄKIN OLEN JO LIPPUNI LUNASTANUT TAIVAASEEN JOTEN EI KUN ASEMALLE VAAN, LIPUS LUKEE JEESUS JA LÄHTÖPÄIVÄ KOSKA VAAN, terveisin uskova.
-ap
kukaan uskovainen ei suostunut tätä kommentoimaan, tuskin lukivat edes loppuun asti. Olet ihan oikeassa. Jos joku rukoilisi aamuisin mitä tahansa muuta henkiolentoa ja veisi lapsensa sunnuntaisin jonnekin pyhään paikkaan ja joisi tämän henkiolennon "verta" ja söisi "ruumista" (vrt. kristittyjen ehtoollinen), niin taatusti lähtisivät lapset huostaan alta aika yksikön henkisen väkivallan ja pelottelun johdosta. Mutta jos pelotellaan saatanalla ja helvetin liekeillä, niin eipä suomen lastensuojelua kiinnosta pätkääkään. Toivoisin, että kiinnostaisi. Uskonto ja kirkko todella pitäisi erottaa valtiosta ja lapsia pitäisi alkaa suojelemaan ihmisiltä, jotka uskottelevat lapsille, että satujen sudet ja punahilkat on todellisia olentoja ja voivat viedä mennessään.
Minä olen kristitty. Mutta eihän Jehovien, mormonien eikä muslimienkaan lapsia oteta huostaan.
Miksi sinun mielstäsi uskonnonvapaus pitäisi kumota?
Osuiko jokin arkaan paikkaan?
"Minä olen Herra, eikä muuta jumalaa ole." (Jes. 45:18)
"Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala. ... Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa." (Joh. 1:1,14)
"Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani." (Joh. 14:6)
ap on vääräprofetia. Hän on harhainen ja paholaisen vallassa. Älköön kuunnelko häntä, sillä totisesti Minä olen Herra sinun Herrasi tee tahtoni.
Putinin voitto oli Minun tahtoni niin maan päällä, kuin taivaissa. Putin kerää suuren joukon ihmisiä taisteluun pahaa vastaan ja lopussa poikani Jeesus Kristus Vapahtaja ottaa johdon ja ohjaa Putinin kansansa johdolla ikuiseen voittoon. Kaikki kuolleet tempaistaan taivaisiin oikealle polvelleni.
ap on vääräprofetia. Hän on harhainen ja paholaisen vallassa. Älköön kuunnelko häntä, sillä totisesti Minä olen Herra sinun Herrasi tee tahtoni.
Putinin voitto oli Minun tahtoni niin maan päällä, kuin taivaissa. Putin kerää suuren joukon ihmisiä taisteluun pahaa vastaan ja lopussa poikani Jeesus Kristus Vapahtaja ottaa johdon ja ohjaa Putinin kansansa johdolla ikuiseen voittoon. Kaikki kuolleet tempaistaan taivaisiin oikealle polvelleni.
HALLELUJAAH EIIIMEEN
...voisiko se Jesse tulla jo huomenna. Päästäisiin höyrypäistä eroon.
toivon silti , että yhtä olisimme terveisin HESSE.
no kadotukselta
Tuo on puppua, miltä minä pelastun?
vilpittömästi että Jeesus tulisi ja veisi teidät ärsyttävät hihhulit pois.
hyvä, usko vielä parempi.
Mikset keskity siihen Jeesukseesi ja jätä nämä täällä rauhaan. Olet jo saanut terpeeksi pahaa aikaan ja kiusannut muita.Tuota te uskovaiset olette koko ajan hokeneet ja kiusaaminen,pettäminen ja pilkkaaminen vain jatkuu.Ei saa tehdä sitä eikä tätä ja kaikki on syntiä. Keskitytään vain ihmisten synteihin eikä huomata omia vikoja. En usko mihinkään Jeesuksiin.
Jeesus saisi tosiaan tulla ja viedä kaikki teidät uskovat pois!
että sitten kun uskovat on koko maapallolta viety ja koko maailma on sen nähnyt, alkaa ahdistuksen aika maan päällä.Moni kääntyy tietysti uskoon tänä aikana. Mutta tämä tie on kivisempi, ainoa keino pelastua tänä aikana on marttyyrikuoleman kautta. Uskovat mestataan. Mutta hyvä uutinen on silti, että pelastus on vieläkin mahdollinen. Mutta kuka haluaisi jäädä tähän kamalaan aikaan, hui.
Olen uskova mutta en tuohon pelastusjuttuun usko.
Pelastus on siinä kun täältä pääsee pois eli kuolee.
ei lopu kuoleaan , onpas TIETOISSA aukkoja.
on niitä jotka etsivät ja uskovat ovat niitä varten. ei niiden vaivaksi jotka eivät tarvitse. älä säkään näe vikojamme, näe ASIA JOSTA KERROTAAN , ja kohderyhmä et ole sinä jos et tahdo. on nimittäin niitäkin jotka ovat löytäneet täällä ja kiittäneet siitä. on ollut mustaa valkoisella.
no kadotukselta
siellä on ikuinen tuli, sammumattomat liekit, ei pisaraakaan vettä...itku ja hammasten kiristys-- iankaikkinen ero Jumalasta. enempää en viitsi mainita kiduttajista joita siellä sanotaan olevan. paikka ei ole tyhjävaan siellä on sitä väkeä mitä siellä sanotaan olevan.
Uskossa sinulla on yhteys ja suhde Jeesukseen Kristukseen. Hän on se, joka sinua rakastaa. On kuule paljonkin ihmisiä, jotka sanovat olevansa uskovia mutta eivät oikeasti ole.
"Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
16. Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
17. Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä." -Matt.7:15-17
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. --Matt. 7:21
Jos olet elävässä uskossa Jeesukseen, sinussa on Pyhä Henki. Tuolloin sinä myös tunnistat muut samanlaiset ja yhdessä te muodostatte Kristuksen ruumiin, seurakunnan. Joka kattaa koko maailman.