Pyydä vaan keisarileikkaus jos siltä tuntuu.ei kannata lähteä alatiesynnytykseen jos ei pidä
jutusta.Ihan älytöntä pakottaa kaikkia tekemään se.
Kommentit (23)
siihen, että ei halua/uskalla/viitsi synnyttää alakautta. Pistetään ne mieluummin johonkin järkevämpään ja tarpeellisempaan. - komplisoitunut keisarileikkaus 3716 euroa - keisarileikkaus ilman komplikaatioita 2367 euroa - alatiesynnytys, jossa ongelmia 2609 euroa - ongelmaton alatiesynnytys 1664 euroa - alatiesynnytys, jossa kohdun kaavinta/sterilointi 3416 euroa - alatiesynnytys ja muu synnytykseen liittyvä toimenpide 2594 euroa Kiitos!
Keisarileikkaus ilman komplikaatioita on halvempi kuin alatiesynnytys, jossa ongelmia!
Alatoesynnytys on vaivattomin ja riskittömin tapa synnyttää ja useimmiten toipuminen on helppoa verrattuna sektioon. Itse en todellakaan valitsisi vatsapeitteiden aukirepimistä ja lihasten leikkelyä, jos voi valita!
Meillä on harkinnassa synnytystapa, kohta selviää onko lapsi vielä perätilassa ja onnistuuko kääntäminen linkkarista.
Olen synnyttänyt aikaisemminkin ja alateitse mutta pitäisi valita perätila vai leikkaus, kumpikaan ei ole ihanne ja molemmissa on riskinsä.
Vaikka leikkauksessa on riskinsä niin ne koskee ilmeisesti enempi minua mutta jos perätila epäonnistuu niin tuloksena on vamma tai lapsen kuolema.