satuhäät 5.3
Kommentit (53)
Mä oon käytökseltäni ihan kuin tuo morsian enkä oo koskaan kuvitellut käyttäytyväni rekkamiehen oloisesti :) Musta toi oli ihan tavis käytökseltään ja muutenkin.
En oo Etelä-Pohjanmaalta vaan Pohjois-P.
Ihmiset nyt vaan kasvatetaan tuollaisiksi jäykkiksiksi etelä-pohjanmaalla/pohjanmaalla. Naiset on kaikki siellä tollasia rekkamiehen oloisia käytökseltään. Oikeasti ovat ihan herttaisia ihmisiä kummatkin. Kuinkas rentoina ja leppoisina itse olisitte kameroiden edessä?
Et ehkä tunne pappia, kun väität tekopirteäksi. Ihana ja sydämellinen pappi hän on.
en ole ennen kirjoitellut, mutta nyt oli pakko. Tässä jaksossa oli paljon hyvää, mutta sai myös nauraa! Lapset sai olla lapsia (mikä tänä päivänä on ihme), aviopari oli aidon tuntuinen ja ihanan huumorillista porukkaa, tänä päivänä tuollainen kunnian arvostus sotiemme veteraaneja kohtaan on ihailtavaa, eivät kiroilleet.... Kerrankin tunti oli liian lyhyt ja olisin katsonut kauemminkin tätä jaksoa!! :)
no, pappi ja pinssit oli omaa luokkaa, mutta sehän toi vain lisää huumoria jaksoon. Mahtavaa, tälläisiä lisää! :)
Jaksoista pois sellaiset parit, jotka koko ajan kiroilee ja riitelee, ettei sellaista halua edes katsoa!
Onnea Nurmon parille jatkossakin ja kaikkea hyvää! :)
Odotin koko jakson ajan - ihan alusta en tosin nähnyt -kauhulla, milloin sieltä alkaa tulla ulkomaalaisvastaisia kommentteja, ja olin kyllä ihmeissäni ja helpottunut, kun mitään ei tullutkaan. Pahimmat möläytykset olivat ne homoläpät. Mutta tuollainen äärimmäisyyksiin viety suomalaisuuden korostaminen on kyllä todella kummastuttava piirre. Varsinkin, jos se suomalaisuus, jota he niin kovasti ihannoivat ja palvovat, on tasoltaan tuollaista. Aika surullisen yksinkertainen taitaa tosiaan monen persun mieli olla.
Odotin koko jakson ajan - ihan alusta en tosin nähnyt -kauhulla, milloin sieltä alkaa tulla ulkomaalaisvastaisia kommentteja, ja olin kyllä ihmeissäni ja helpottunut, kun mitään ei tullutkaan. Pahimmat möläytykset olivat ne homoläpät. Mutta tuollainen äärimmäisyyksiin viety suomalaisuuden korostaminen on kyllä todella kummastuttava piirre. Varsinkin, jos se suomalaisuus, jota he niin kovasti ihannoivat ja palvovat, on tasoltaan tuollaista. Aika surullisen yksinkertainen taitaa tosiaan monen persun mieli olla.
Onneksi susta huokuu suvaitsevaisuus, sydämen sivistys ja ymmärrys muita ihmisiä ja heidän arvojaan kohtaan. Suuret Onnittelut!
On se kyl kumma, ku tullaan tosiaan nimettömänä avautumaan ja haukkumaan ihmisiä, joita ei tunneta :D Pappi on tosiaan oma itsensä, oli myös lapseni kastepappi ja nimenomaan hänet halusin! Miks helvetissä papin pitäis olla kaavoihin kangistunut, seipään niellyt jaarittelija? Tapio on todella upea ihminen ja niin aito! Ja kyllä hänet vihkipapiksi haluan, jos naimisiin meen :)
Kaikkea hyvää toivon myös pariskunnalle! :) Ite en myöskään lämpee liialliselle isänmaallisuudelle, mutta kukin tavallaan. Mitä sitä on toisia arvostelemaan :)
Mä oon käytökseltäni ihan kuin tuo morsian enkä oo koskaan kuvitellut käyttäytyväni rekkamiehen oloisesti :) Musta toi oli ihan tavis käytökseltään ja muutenkin.
En oo Etelä-Pohjanmaalta vaan Pohjois-P.
en sitä negatiivisesti tarkoittanutkaan. Asun itse kaukana pohjanmaalta nykyään ja on tullut sen verran etäisyyttä, että näkee erityispiirteet tuon alueen naisissa. Enkä todellakaan tarkoita pahalla, vaikka morsian on mielestäni kaikkea muuta kuin tavis olemukseltaan.
Näissä pohjalaisissa "rekkamiesnaisissa" on paljon ihailtavia piirteitä ja tuo päältä päin näkyvä jäykkä ja vakava (nyrpeä?) olemus kätkee usein sisäänsä itsenäisen, vahvan, rehellisen ja empaattisen naisen. Semmosen, joka selviää mistä tahansa tilanteesta. (tää on mielestäni sitä todellista tyttöpoweria mistä esim ruotsissa vasta unelmoidaan)
Mun pointti oli se, että ulkoisen olemuksen perusteella ei kannata tuomita, eikä varsinkaan tv esiintymisen perusteella, jos ei tunne ihmistä.
mikä wt? mistä te puhutte??
mikä rasukka pari. Plääh mitä nössöjä
oli ihana! huolisin omaksi vihkipapiksikin :)
Apua TV2! Katsoin aiemmin illalla uuden Soramonttuprinsessat ja nyt Satuhäät. Tämä pari näyttäisi olevan fiksuimmasta päästä tällä kaudella.
Mutta oikeasti mitä toi kanavan johto oikein kelaa? Hakeeko ne tarkoituksella mahdollisimman juntteja osallistujia?
Tosin ei TV2:n kohderyhmä nyt taidakaan olla urbaanimpi tai koulutetumpi väestö, mutta jotain rajaa kuitenkin.
Maanantai-ilta TV2:lla, wt-special :D
vaikka maanantai-illan wt-special -kommentti joltain aikaisemmalta olikin aika osuva :D
vaikka maanantai-illan wt-special -kommentti joltain aikaisemmalta olikin aika osuva :D
tällaistakin huvitusta. Mutta eihän kukaan tavallinen halua häitään telkkariin.
ihana, sydämellinen ja rehellinen pariskunta. Kaikkea hyvää heille!
niin silti jotenkin kiinni tässä maailmassa.
ja minusta on ihanaa että tuo morsian on löytänyt onnen kaiken tragedian jälkeen (aviomiehen kuolema, onnettomuus ja sen seuraukset)
Eivät yhtään mun tyylistä porukkaa mutta toivon silti heille kaikkea hyvää.
Jäi hyvä fiilis, toisin kuin aiemmista jaksoista.
Kun sai meikin, tehtiin kampaus ja laitettiin hääpuku päälle. Hänestä tuli tosi kaunis!
Minusta oli kivannäköisiä ne juhlapaikan pöytäkoristelut. Ja hellyyttävää, miten se mieskin antaumuksella omistautui pöytien kattamiseen.
Pappi on jotenkin tekopirteä. Ehkä sitä jänskättää olla telkkarissa.
Mä tykkäsin näistä ihmisistä, rehellisiä, töissäkäyviä suomalaisia, joilla oli vaikeita aikoja takana ja myös paljon huumorintajua. Eiväthän nämä edes kiroilleet koko ajan kuten monilla pareilla on ollut tapana. Piheys hieman huvitti, mutta eihän senkään taustoja oikeasti tiedetä. Kaikkea hyvää heille! Sitä paitsi isänmaallisuudessa ei ole mitään pahaa, tv:ssä ne vain yrittivät saada sen näyttämään liioitellulta. Pappi oli kyllä melkoinen näky. :)