Oletteko ajatelleet mahdollisuutta että Hilkka Ahde olisi äärimmäisen taitava narsisti...
...joka on terrorisoinut työpaikkaansa vuosikausia ja nyt kun joku vihdoinkin laittaa hänelle luun kurkkuun niin taitavana narsistina hän manipuloi median ja yleisen mielipiteenkin puolelleen esiintymällä uhrina?
Kommentit (51)
oletkos ajatellut että...se tai se olisi mitä tahansa,milloin tahansa ,tai missä tahansa.entä jos täti olisikin setä? entäs jos ja jos ja jos...olisi mitä olisi...tyhjät tynnyrit kolisi.
kun hän raivoisasti syytti niitä seksuaalisesti ahdisteltuja naisia valehtelusta.
Joten en todellakaan usko Hilkan olevan ihan syytön uhri. Pelaa taitavaa mediapeliä.
iskä syytettynä ahdistelusta, poika huumeista ja mamma nyt työpaikkakiusattuna.
Olen täysin vakuuttunut, että ap on aivan oikeassa!
sen verran olen sivusta seurannut työpaikkakiusaamista että onneksi on joku joka uskaltaa ottaa asian esille!
miehen mukaan että Räty oli huutanut jossain tilanteessa ja tilanne oli joutunut keskeyttämään koska vastapuolella (eli Rädyllä) "ei ollut kaikki muumit laaksossa". Mies niille muumeille naureskeli.
Ap voi olla oikeasta, mutta entä ne 10 muuta Rädyn kiusaamisen kohteeksi joutunutta työntekijää?
Ei voi olla ihan tyhjästä nyhjäisty juttu. On olemassa työntekijöitä, joille maksetaan mieluummin korvaukset laittomasta irtisanomisesta kuin pidetään töissä. En väitä, että Ahde sellainen olisi, mutta sellaistakin on nähty.
Räty on kuulemma rautainen neuvottelija. Voi olla, että samat ominaisuudet ovatkin esimiehelle huonot, jotka tekevät hänestä hyvän edunvalvojan.
En tiedä tässä totuutta, sitä voi vain arvailla. Mielestäni tällaista tapahtuu vain työpaikoilla, jossa johto ei ole kykenevä tehtäviinsä.
Itse olen kokenut jotain lievästi vastaavaa ja kyllä siinä oli pitkälti kyse siitä, ettei johto osannut omia tehtäviään, eikä kukaan tiennyt edes, mitä minä osaan. Ei edes osannut käyttää osaamistani, ja jos siitä kerroin jotain, olivat yleensä ihan ymmyrkäisinä. Astuin ikään kuin varpaille. Ulkopuoliset naureskelivat tapauksille.
Homma johti siihen, että töitäni karsittiin, ne omittiin itselle (minä keksin, minä selvitin, minä tein sitä ja tätä!) ja annettiin muille, joilla ei ollut niihin koulutusta ja kun en itse lähtenyt, oltiin n. puoli vuotta ns. pissa sukassa hiljaa. Sitten kesälomapäivänä irtisanottiin. Tosi osaavaa ja älykästä johtamista. Heh heh.
Nekin saattavat aiheuttaa monemoisia tunnetiloja, tosin tästäkään en voi olla satavarma päteekö kyseiseen ihmiseen. asia tuli vain mieleen, kun muistui eräs ex-naistyökaveri mieleen..
...joka on terrorisoinut työpaikkaansa vuosikausia ja nyt kun joku vihdoinkin laittaa hänelle luun kurkkuun niin taitavana narsistina hän manipuloi median ja yleisen mielipiteenkin puolelleen esiintymällä uhrina?
...jokainen meistä on voinut lukea niiden lukuisten entisten ja nykyisten akt:laisten mielipiteitä Rädystä...ja ne ovat kaikki viestineet ihan samaa mistä Ahdekin kanteli. Eli vaikka Ahde olisikin narsisti tai mitä tahansa, niin se ei kokonaiskuvaan vaikuta mitenkään.
Ahteelle 2-3 vuoteen. Jo sen pitäisi kertoa kaikille, minkä tason johtaminen on kyseessä, oli Ahde narsisti tai ei.
Joku haiskahtaa ja pahasti.
Kuten joku jo kertoi mies epäiltynä ahdistelusta, poika narahti huumeista ja nyt maamma on työpaikkakiusauksen uhri. Ei mene sossuilla vahvasti ei.
saanut joukottain niin entisiä kuin nykyisiä toimiston työntekijöitä kertomaan miten myös he joutuneen Rädyn kiusaamiksi. On se Ahde taitava! Ja osaa vielä teeskennellä että hänet laittomasti irtisanottukin.
sitä jo vuosia seuranneena asia on monta kertaa tullut mieleen, olen saanut tästä vähän sisäpiirin tietoakin, mutta en toki varmasti mitään sellaista voi väittää
Jos Timo Rätyä ajattelee työsaavutusten ja osaamisen perusteella, on hän ammattilainen parhaasta päästä. Mikäli liitto hänet erottaa, niin luulisi Kuljetusalan työnantajapuolen palkkaavan hänet oitis.
Ahteen työura ei Wikipedian mukaan vakuuta. Mitkä työmeriitit mahtoivat nostaa Hilkan AKT:n sihteeriksi?
Onko ne kymmenkunta muutakin Rädyn kiusaamaa entistä AKT:laista vaan työpaikkaansa terrorisoineita narsisteja...?
Vaikka se yksi nainen, joka oli poliisin kuultavana ensin pelkästään todistajana, ja kuulustelujen aikana poliisi totesi että nainen ei ole enää pelkkä todistaja vaan asianosainen, ts. Räty on toiminut rikollisesti häntäkin kohtaan. Karmea naisnarsistien pesä tuo AKT!
joutuneena olen täysin Ahteen puolella. Jos ja kun monet muutkin AKT:n (ex-)työntekijät pitävät Rätyä työpaikkakiusaajana ja hänestä huokuu samanlainen toiset mitätöivä ylimielisyys kuin ex-pomostani, niin en näe mitään syytä epäillä Ahteen sanomisia, oli hänen tai hänen perheensä tausta millainen tahansa.
Aika jännä oli muuten huomata, että niin ex-pomoni kuin Rätykin ovat molemmat huomattavasti keskivertoa lyhyempiä miehiä...
Heipat vaan hilkalle ja timpalle, on se kovaa, kun aina vaan kirjoitellaan aiheettomasti pahaa. Oispa mukavaa joskus kuulla esim. jotakin hyvääkin tapahtuneen, vaikkapa siitä, että ahteen pariskunnan asuminen on monen mielestä mukavasti järjestetty? No sehän on pikkujuttu... sen rinnalla, että viestintäpäällikkö joutuu kiusatuksi työpaikallaan. Kuinka ihmeessä tällainen henkilö tarvitsee koko median voidakseen kertoa asian...
Paremminkin tässä on tyypillset merkit, sisäpiirin ostaminen, kiusaaminen, nöyryytys, ei koskaan itse syyllinen, ym. Narsisti esimiehenä.
Narsisti ei pysty peittämään narsistista luonnettaan. Tämä on paljastanut Rädyn jo ajat sitten.