Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos minut kutsuttaisiin häihin ilman lapsia

Vierailija
05.03.2012 |

haistattaisin kutsujalle pitkän vitun, ja olisi kyllä koko ystävyys katkolla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajettelin ennen kanssa et miten voidaan kutsua ilman lapsia, mutta kun muutamissa häissä olen nähnyt näitä kamalia kakaroita, joiden vanhemmat haluaa juhlia ja lapset saa riehua vapaasti pilaamassa hääparin päivän niin en enää ihmettele. Muistan kun oma 5v kommentoi et miten noi tollailla..

Vierailija
2/13 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistattaisin kutsujalle pitkän vitun, ja olisi kyllä koko ystävyys katkolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sinut kutsutaan vaikka teatteriin ilman lapsia?

Vierailija
4/13 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kuolla.. Eli häät voi aina jättää väliin.

Vierailija
5/13 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kuolla.. Eli häät voi aina jättää väliin.

Vierailija
6/13 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy lähettää kaikille lapsiperheelisille kutsu johonkin lapsettomiin bileisiin. Näkee ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä AP:n kataisia imbesillejä marisioita :)

Vierailija
7/13 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla noin lapsellinen - ihan kuin jotkut häät olisivat maailman tärkein ja ihanin juttu. Onko niin iso ongelma jättää menemättä, jos hääohjelma ei oman perheen tilanteeseen sovi? Jätimme mekin yhdet juhlat väliin, kun sinne ei voinut ottaa lapsia (ei sitä kutsussa sanottu, mutta tilaisuus oli silti vain aikuisille), ja ei se meitä yhtään harmittanut. Todettiin vaan, ettei me nyt tota saada järjestettyä. Ja tuleehan noita juhlia lisää. Itse olisin melkeinpä helpottunut, kun olisi niinkin helppo tekosyy olla menemättä jonkun häihin kuin vaikka se, ettei saa lapsenhoitajaa :D

Vierailija
8/13 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa itse valita millaiset häät järjestää ja jos pari ei lapsia halua, se on ihan normaali ja yleinen päätös. Ei sellaista päätöstä ole tehty vittuillakseen lapsiperheille vaan juhlaparin toiveesta.

Ystävän häät ovat asia jossa pitäisi pystyä omat itsekkäät ajatukset ja kateus laittaan sivuun ja ajatella juhlaparia. Eikä pahoittaa mieltään aiheettomista asioista. Valitettavasti toisen onni on monelle suomalaiselle kova paikka ja kateellisia mielensäpahoittajia tuppautuu lähes joka häihin...

Vierailija
9/13 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholitarjoilu, hyvää ruokaa ja kystä kyllä ja huolettoman leväperäisiä, herkässä tilassa olevia kaasoja ja vastaavia sekä vielä hyvä bändi, niin menisin vallan mielelläni.

Tero

Vierailija
10/13 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku miehinen fantasia vai kelpaavatko myös kevytkenkäiset häävieraat?

Vierailija
11/13 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapset olisi kiva saada paikalle. Mutta kun yhdellä sukulaisella ja yhdellä kaverilla on niin huonokäytöksiset muksut, en tiedä, haluanko niitä sinne juoksentelemaan, kiukuttelemaan ja pilaamaan tunnelmaa.

Olisi myös kiva, jos häävieraat voisi rauhassa juhlia pikkutunneille. Ilman, että täytyy lähteä viemään niitä kakaroita nukkumaan.

Vierailija
12/13 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomien häiden perusteena on esim. pieni tila.

Olin viime kesänä itse häissä joihin ei kutsuttu lapsia. Hääpari halusi aikuisten juhlat ja niin ettei tarvi aikuisten lähteä kesken bileiden lasten takia nukkumaan. Mun mielestä toi on kyllä huono syy sillä eiköhän jokainen vanhempi päätä sen itse ja tiedä lapsensa että koska pitää mennä nukkumaan ja jos ne vanhemmat niin kovin haluaa ryypätä niin sit lapset hoitoon mut mun mielestä ois mukava jättää se päätäntävalta niille vanhemmille siis jos toi on ainoa syy.

Niin ja mä selvisin hyvin noista häistä ilman lapsianikin. Olin kaasona, meillä lapset silloin vähän alle 2v ja 1,5kk. Pienemmän kohdalla meinas kyllä tulla poru mut osasin sit suhteuttaa asian kun kyse oli ystäväni tärkeästä päivästä ja sehän nyt oli vaan yks päivä! Lasten isä lähti sit kesken bileiden hakemaan lapset hoidosta ja meni niiden kanssa kotiin, minä sain olla häissä.

Vierailija
13/13 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sänäet, ketkä on oikeita ystäviä, jos lähetät kutsun lapsiperheelliselle lapsettomiin bileisiin, en tajua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi