Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut tuntemattomaan, mitä teen?

Vierailija
22.03.2012 |

Olen nähnyt erään miehen muutaman kerran sattumalta ruokakaupassa. Hän katsoo minua niin, että ei jää kyllä mitään epäilyksen varaan ja asia on jäänyt vaivaamaan ja olen itse myös kiinnostunut hänestä. Mitä teen?

Tiedän hänen nimensä(asutaan pienehköllä paikkakunnalla), mutta meillä ei ole yhteisiä kavereita. Olen ujo, hänkin vaikuttaa siltä. En käy juhlimassa paikkakunnan yöelämässä. Enkä tiedä onko hän edes sinkku, mutta ei kai hän varattuna katsoisi "sillä silmällä". Pitääkö mun alkaa stalkkaamaan, odottaa että ehkä sattumalta näen hänet taas jossain ja sitten vain mennä juttusille vai mitä teen? :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttele ensi kerralla, kun näet.

Vierailija
2/6 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta mitä jos en enää sattumalta törmää häneen? Nämä kolme kertaa on sattunut tässä vuoden sisällä ja olen kuitenkin lähes koko ikäni asunut täällä, mutta en ole aiemmin häneen törmännyt, tai ainakaan huomannut häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kuitenkin vetää liiallisia johtopäätöksiä katseesta? Miten hän katsoo sinua? Helposti tulee hymyiltyä kaupassa ihmisille, jos on hyvällä tuulella.

Vierailija
4/6 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis kyllähän välillä ihmiset hymyilee kaupassa, mutta tän miehen katse on erilainen. En osaa tarkemmin selittää sitä, mutta katsoo kiinnostuneesti. Ja ekalla kerralla havahduin kassajonossa tunteeseen, että joku tuijottaa mua ja käännyin katsoon, niin tää mies tuijotti silmiin ujosti hymyillen (en osaa aikaa määrittää, mut tuntui pitkältä) ja käänsi katseen pois. Ja tokalla kerralla näin jo kaukaa, että hän on pelikoneilla ja tietoisesti otin asenteen, että en ole huomaavinani häntä. Hän haki katsekontaktia ja huomasin sivusilmällä, että hän jäi tuijottamaan perääni. Silloin mietin, että onkohan mulla tyyliin housut rikki, hiuksissa jotain outoa tms.

Vierailija
5/6 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottelee tuntematonta naista muttei tule puhumaan mitään?

Itse en kiinnostuisi myöskään tyypistä, joka käy pelikoneilla.

Vierailija
6/6 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottelee tuntematonta naista muttei tule puhumaan mitään?

Itse en kiinnostuisi myöskään tyypistä, joka käy pelikoneilla.

Kieltämättä oon kyllä miettinyt, että on niin hyvännäköinen, että hänessä täytyy olla jotain "vikaa", jos todellakin on vapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi