Naapuriin muutti perhe Jenkeistä. Ollaan nyt käyty siellä joitakin kertoja syömässä ja voi
taivas miten kamalaa ruokaa ne tekee. Hyi stana.
Kommentit (24)
Pitäisikö sanoa suoraan, että niiden ruoka on kamalaa.
Menette kuitenkin aina uudelleen, vaikka ruoka on kamalaa?
Ei tod!
Kerro hyvä ihminen, mikä oli sun pointti ap?
Ei tod! Kerro hyvä ihminen, mikä oli sun pointti ap?
Niimpä, kutsu ne teille syömään. Siinäpä ratkaisu- PAITSI, että silloinhan joutuisin itse vaivautumaan!
Niimpä, kutsu ne teille syömään. Siinäpä ratkaisu- PAITSI, että silloinhan joutuisin itse vaivautumaan!
mitä ap te olette tarjoilleet heille?
Tuliko ap mieleesi, että Yhdysvalloissa on edustettuna oikeastaan ihan kaikki maailman keittiöt.
Eivät kaikki ihmiset Suomessakaan osaa laittaa hyvää ruokaa. Ja kullakin on oma makunsa.
Itse tykkään kyllä suht rasvaisestakin ruuasta. Voita käytän surutta, samoin kermaa. Mutta vastapainoksi meillä syödään paljon kalaa ja vihanneksia ja kasvisruokia. Ja ollaan normaalipainoisia...
mitä ap te olette tarjoilleet heille?
Voisitko nyt edes sitten kertoa että mitä ovat teille syöttäneet ja mitä te heille. EI tästä saa keskustelua aikaan jos et anna mitään informaatiota. Vai oliko liian eksoottisia ruokia? Etkö ap tunnista muuta kuin keitetyn perunan?
Vihanneksia ja kasviksia ei juuri lainkaan tarjolla, salaateista puhumattakaan.
Tuliko ap mieleesi, että Yhdysvalloissa on edustettuna oikeastaan ihan kaikki maailman keittiöt. Eivät kaikki ihmiset Suomessakaan osaa laittaa hyvää ruokaa. Ja kullakin on oma makunsa. Itse tykkään kyllä suht rasvaisestakin ruuasta. Voita käytän surutta, samoin kermaa. Mutta vastapainoksi meillä syödään paljon kalaa ja vihanneksia ja kasvisruokia. Ja ollaan normaalipainoisia...
Jenkeissä ranskalaiset on french fries, briteissä chips. Fish and chips on peribrittiläinen ape.
Jenkeissä ranskalaiset on french fries, briteissä chips. Fish and chips on peribrittiläinen ape.
jos sielläsilloin tällöin käytte syömässä. Ovatko nämä naapurit lihavia?
Ehkä he eivät osaa laittaa kun kaupasta ei saa mitään täällä.
perheen terveys siitä romahda, että joskus syötte kylässä vähän vähemmän terveellisesti. Syötte sitten kotona salaattia...
Fish and chips on muuten itse hyvin tehtynä oikein maukasta. Mikroranskikset ei pelitä, mutta jos ranskalaiset tekee itse ja tarjoaa suoraan uppokeittimestä etikan ja majoneesin kera, niin slurps!
silla kukaan amerikkalainen ei kutsuisi ruokaa nimelta 'fish and chips'.
Ja muita ei osaa kuvailla.
t.usalainen
Sehän on tutkittu juttu. Ihmiselle on ollut eduksi kautta vuosisatojen tykätä rasvasta.
Eli teille tarjottu ruoka on hyvän makuista. Te vaan olette terveysterroristeja ja siksi kiellätte tykkäävänne siitä. (Mulla oli luokkakaverina samanlainen. Valitti aina vihaavansa rasvaa ja sen makua. Oikea syy oli se, että hänelle oli sanottu, että diabetes on hänellä oven takana ja rasvan käyttö on laitettava minimiin.)
Menette kuitenkin aina uudelleen, vaikka ruoka on kamalaa?