AKT:n Veijo Ruonala on rehti ja reilu kaveri:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030515283513_uu.shtml
"AKT:n naisaktiivin Hilkka Ahdetta tukevat näkemykset Facebookissa olivat liikaa AKT:n hallituksen varapuheenjohtajalle Veijo Ruonalalle.
Tapahtumat käynnistyivät pari viikkoa sitten perjantaina 17. helmikuuta illalla kun AKT:n talvipäivien väkeä oli kerääntynyt Lahden keskustassa olevaan Wanha mestari -ravintolaan.
- Veijo Ruonala istui vaimonsa kanssa minua vastapäätä. Olin lähdössä biljardia pelaamaan muiden kanssa, kun Ruonala pyysi, että jäisin hetkeksi istumaan.
Keskustelu kärjistyi siihen pisteeseen, että nainen menetti hetkeksi tajuntansa. Ruonala myönsi Iltalehdelle käyneensä naisen kimppuun.
- Hävettää helvetin paljon, mitä on sattunut. En puolusta omaa tekoani. Ei iso ukko saisi sillä tavalla naista työntää. Olin helvetin päissäni, hän kommentoi."
Reilusti ja rehdisti myönsi tekonsa. Veijo.
Kommentit (46)
sosoo ei iso ukkeli noin saisi naista töniä, menepäs nyt häpeämään pikkuiseksi ajaksi. kun tunnustaa että isoa miestä vähän hävettää, niin sehän riittää AINA kun kännipäissä naiseen käynyt käsiksi. Anteeksi ei tarvii pyytää, sehän nyt olisi jo aivan liikaa.
pyytelee miehiltä anteeksi kun on antanut vähän avarilla litsaria? Ai niin, ei sitä tartte pyytää kun sehän ansaitsi sen! Jos mies tönii naista niin se on skandaali, mutta naisten väkivalta miehiä kohtaan sallitaan 'koska ne on theny jotain ansaitakseen sen.
vaan tönimisestä tajuttomaksi.
kunhan ei tajuntaansa menetä?
ei läpsimisestä. Ei kannata näillä palstoilla kuin siteerata lausutta oli se totta tai ei.
Ja en tosiaankaan puolusta läpismistä enkä muutakaan väkivaltaa.
tiedot olevan edelleen AKT:n sivuilla. Kumma kun eivät niitä siivonneet ensimmäisenä poia.
ÄIJÄ mies mun makuuni, ei mikään hintelä kukkakeppi tai vinttikoira.
En kyllä tiedä voisiko Veijon kanssa muuta tehdä kuin istua räkälässä kaljalla, mutta onhan se sekin jotain se.
Ei insinööri tai teollisuusvartija, LUOTTAMUSmies, siinä vasta mies.
Miksi Räyhäräty ei ottanut ajoissa Ruonalaa apuun taksitolpalle?