Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AKT:n Veijo Ruonala on rehti ja reilu kaveri:

Vierailija
05.03.2012 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030515283513_uu.shtml

"AKT:n naisaktiivin Hilkka Ahdetta tukevat näkemykset Facebookissa olivat liikaa AKT:n hallituksen varapuheenjohtajalle Veijo Ruonalalle.

Tapahtumat käynnistyivät pari viikkoa sitten perjantaina 17. helmikuuta illalla kun AKT:n talvipäivien väkeä oli kerääntynyt Lahden keskustassa olevaan Wanha mestari -ravintolaan.

- Veijo Ruonala istui vaimonsa kanssa minua vastapäätä. Olin lähdössä biljardia pelaamaan muiden kanssa, kun Ruonala pyysi, että jäisin hetkeksi istumaan.

Keskustelu kärjistyi siihen pisteeseen, että nainen menetti hetkeksi tajuntansa. Ruonala myönsi Iltalehdelle käyneensä naisen kimppuun.

- Hävettää helvetin paljon, mitä on sattunut. En puolusta omaa tekoani. Ei iso ukko saisi sillä tavalla naista työntää. Olin helvetin päissäni, hän kommentoi."

Reilusti ja rehdisti myönsi tekonsa. Veijo.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi ihan kylmästi tehda sellainen raja, että kaikilta luottamustehtäviin valittavilta vaadittaisiin kunnollinen koulutus (pelkkä bussikuski ei riitä) . Koulutus antaa nimittäin hieman taitoja käsitelllä asioita ja kokonaisuuksia.

Bussikuskille voi olla hieman vaikeaa hallita isoja asioita ja varsinkin keskustella niistä rakentavasti...

Vierailija
2/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veijo ei olekaan liitolleen ja puheenjohtajalleen ollenkaan aiheuttanut huonoa julkisuuskuvaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistaa kuvaani AKT:n tyypeistä.

Vierailija
5/46 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

manöövereitä, eihän reilu ja rehti mies naista tietenkään löisi, vaikka olisi kännissäkin.

Veijo oli vaan hieman, ihan pikkuriikkisen tönäissyt naista, valitettavasti vaan portaiden yläpäässä ja nainen (tietenkin humalatilan vuoksi) oli horjahtanut ja kaatunut portaikkoon ja pyörinyt välitasanteelle ja taju pois.

Mutta ei hätää: Veijon mukaan ovat sopineet ja käsitelleet asian.

Tero

Vierailija
6/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röh röh pikkupossu mistä matka mihin..

Vierailija
7/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä miesten johtamassa liitossa. Naisia voidaan erottaa ilman syytä ja vielä pahoinpidelläkin julkisesti ilman että liiton hallitus tekee yhtään mitään johtopäätöksiä. No sellainen liitto kuin johtajansa siis yhtä tyhjän kanssa. Kannattaisi jäsenten erota joukolla ja perustaa uusi, neuvottelukykyisempi liitto tilalle.

Vierailija
8/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosoo ei iso ukkeli noin saisi naista töniä, menepäs nyt häpeämään pikkuiseksi ajaksi.

kun tunnustaa että isoa miestä vähän hävettää, niin sehän riittää AINA kun kännipäissä naiseen käynyt käsiksi. Anteeksi ei tarvii pyytää, sehän nyt olisi jo aivan liikaa.

Vierailija
9/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä kuintekin pisteet ettei ottanut käyttöön peruspersupakkia:

- Ihan läpällä löin. Vitsi vitsi!

- Yritin lyömiselläni ärsyttää kukkahattutätejä.

- En ole vielä ymmärtänyt ettei kannata lyödä julkusuudessa.

- Minun ei olisi pitänyt lyödä, mutta toisaalta tämä kertoo tukahdutetusta aggressiosta, joka ei pääse yhteiskunnassa purkautumaan ja joka johtuu naisten käytöksestä. Eli eikö oikeastaan ole parempi että löin?

- Vihreiden Ville-Kallekin on joskus lyönyt naista.

- Media vainoaa minua.

- Media pelkää meitä.

Vierailija
10/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosoo ei iso ukkeli noin saisi naista töniä, menepäs nyt häpeämään pikkuiseksi ajaksi. kun tunnustaa että isoa miestä vähän hävettää, niin sehän riittää AINA kun kännipäissä naiseen käynyt käsiksi. Anteeksi ei tarvii pyytää, sehän nyt olisi jo aivan liikaa.

pyytelee miehiltä anteeksi kun on antanut vähän avarilla litsaria?

Ai niin, ei sitä tartte pyytää kun sehän ansaitsi sen!

Jos mies tönii naista niin se on skandaali, mutta naisten väkivalta miehiä kohtaan sallitaan 'koska ne on theny jotain ansaitakseen sen.

Vierailija
11/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin töissä ammattiliittossa, eräässä toisessa. Täytyy sanoa, että ei meno muualla ole lainkaan tuollaista. jos kaikki mitä lehdessä on kirjoiteltu, on totta, niin huh huh.

Näemmä AKT:n toimiston henkilöstö on tänään Hilkan puolesta tukilakossa. Henkilöstöllä on siis selvä käsitys siitä, kenen puolella ovat ja onko irtisanominen oikein.

Vierailija
12/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosoo ei iso ukkeli noin saisi naista töniä, menepäs nyt häpeämään pikkuiseksi ajaksi. kun tunnustaa että isoa miestä vähän hävettää, niin sehän riittää AINA kun kännipäissä naiseen käynyt käsiksi. Anteeksi ei tarvii pyytää, sehän nyt olisi jo aivan liikaa.

pyytelee miehiltä anteeksi kun on antanut vähän avarilla litsaria?

Ai niin, ei sitä tartte pyytää kun sehän ansaitsi sen!

Jos mies tönii naista niin se on skandaali, mutta naisten väkivalta miehiä kohtaan sallitaan 'koska ne on theny jotain ansaitakseen sen.

vaan tönimisestä tajuttomaksi.

Vierailija
13/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä kuintekin pisteet ettei ottanut käyttöön peruspersupakkia:

- Ihan läpällä löin. Vitsi vitsi!

- Yritin lyömiselläni ärsyttää kukkahattutätejä.

- En ole vielä ymmärtänyt ettei kannata lyödä julkusuudessa.

- Minun ei olisi pitänyt lyödä, mutta toisaalta tämä kertoo tukahdutetusta aggressiosta, joka ei pääse yhteiskunnassa purkautumaan ja joka johtuu naisten käytöksestä. Eli eikö oikeastaan ole parempi että löin?

- Vihreiden Ville-Kallekin on joskus lyönyt naista.

- Media vainoaa minua.

- Media pelkää meitä.

- ku iskäkin aina teki niin

- emmää ku vähän hipaisin

- se tippu tuolilta ja mä vaan yritin auttaa

- mää otin vaan tukea ja sit se tippu

- vaimokin voi todistaa että en oo ikinä tehny noin

- tää oli mun eka kerta

Vierailija
14/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AKT:n ukot ovat miehekkäitä köriläitä. Oikeita nykyajan ihanteita.

Vierailija
15/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedot olevan edelleen AKT:n sivuilla. Kumma kun eivät niitä siivonneet ensimmäisenä poia.

Vierailija
16/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AKT:n ukot ovat miehekkäitä köriläitä. Oikeita nykyajan ihanteita.

Vierailija
17/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut kansanedustajaehdokkaana. Mistä nämä persuviittaukset tulivat?

Vierailija
18/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOT

Vierailija
19/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytelee miehiltä anteeksi kun on antanut vähän avarilla litsaria? Ai niin, ei sitä tartte pyytää kun sehän ansaitsi sen! Jos mies tönii naista niin se on skandaali, mutta naisten väkivalta miehiä kohtaan sallitaan 'koska ne on theny jotain ansaitakseen sen.

vaan tönimisestä tajuttomaksi.

jompikumpi puhuu muunneltua totuutta.

Vierailija
20/46 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tönbitty nainen saa ylennyksen ja suojatyöpaikan jos ei vie asiaa eteenpäin oikeudessa.