no paljonko on mammojen palkka NETTONA?
miehien palkat on jo selvityksessä, mutta mitäpä te itse saatte palkkaa nettona?
minulla on brutto 1996e, ja netto 1461e.
Kommentit (35)
nettona ihan sama, 7200/kk.
Ja ei, ei todellakaan eletä leveästi. Vuokra-asunto kerrostalossa, vähän liian pieni. Pari matkaa vuodessa.
noilla tuloilla kannattaisi ostaa oma asunto!
me maksellaan isoa ok-taloa tuollaisilla tuloilla vielä pari vuotta ja sit se on oma. kyllä on jossakin vikaa, jos noilla tuloilla ei koe elävänsä leveästi...
tällä hetkellä 550€ kotiäitinä olen.
kohta hoitorahalle eli 300€/kk
plus lapsilisät eli n.200€
JUHLAA
kohta hoitorahalle eli 300€/kkplus lapsilisät eli n.200€
JUHLAA
YKSI VINKKI: mene töihin!
ps. sitten ei tarvitse lapsilisää lisätä omiin tuloihin - ei muutkaan työssäkäyvät äidit tässä ketjussa ole niitä palkkaansa lisänneet.
kohta hoitorahalle eli 300€/kkplus lapsilisät eli n.200€
JUHLAA
YKSI VINKKI: mene töihin!ps. sitten ei tarvitse lapsilisää lisätä omiin tuloihin - ei muutkaan työssäkäyvät äidit tässä ketjussa ole niitä palkkaansa lisänneet.
"Hieno neuvo!"
Enpä taida vielä mennä töihin ku vauvakin on vasta 3kk.
Mutta tulevaisuudessa kyllä!
n. 2 300 e/kk, 30- tuntista viikkoa teen. Täydellä työajalla saisin noin 2500, eli ei oikein kannata, kun Kelalta saa kuitenkin sen 90 egee ja stressi pienempi :-)
mutta siinä oli lisät kahdelta listalta. Yleensä nettoan kuussa n. 1960. Lähihoitaja olen.
Palstan köyhin?
No 0 € täälläkin (+ ne kodinhoitotuet vai mitä ne on, en edes tiedä)... Mutta tämä on täysin ja vapaaehtoisesti oma valinta, ja tilanne jatkuu ainakin lähitulevaisuudessa. Mieskään ei saa kk-palkkaa; on perheyritys ja satunnaisia käännöstöitä. Sijoitukset ovat ne, jotka leivässä ja normaalissa elämässä pitävät ilman ihmeempiä pennin venyttämisiä. Ei tarvitse olla rikas, mutta kannattaa sijoittaa pienempiäkin summia.
ulosoton suojaosuus nääs :) Hitaasti mutta varmasti maksettu ens vuonna kaikki pois :)
nettona ihan sama, 7200/kk.
Ja ei, ei todellakaan eletä leveästi. Vuokra-asunto kerrostalossa, vähän liian pieni. Pari matkaa vuodessa.