no paljonko on mammojen palkka NETTONA?
miehien palkat on jo selvityksessä, mutta mitäpä te itse saatte palkkaa nettona?
minulla on brutto 1996e, ja netto 1461e.
Kommentit (35)
30 vuoden ikälisien kanssa n.1300e käteen.
Olen tv-ja elokuvatyöntekijä.
Toimiessani samalla alalla yrittäjänä kk-nettoni oli vaihtelevasti n. 2800- 4000€ ( miinus heinäkuu kokonaan = 0 € ), mutta ryydyin siihen jatkuvaan epävarmuuteen ja vaihdoin entiset ok tuloni näihin vakituisiin, suht surkeisiin tuloihin.
Nytpä ei tarvitse enää miettiä, mihin rahansa pistää; toista se ennen ja vielä viime syksynäkin, kun mm. voin aina ostaa mitä halusin tai voin matkustaa jne.
Nyt rahat menevät kaikki perheen peruskuluihin.
Vähän riippuu lisistä, mutta ei niitä kauheesti 2-vuorotyössä tuu... (en tee viikonloppuja)
nuorisotyöntekijä
Brutto on 3500e/kk ja netto on jotain 2400e Kohta on kolmen kuukauden ajan brutto 4000e.
Yrittäjä ja netto vaihtelee 8 000 - 10 000 e/kk
Mies suurituloinen, minä jäänyt ihan jälkeen. Olen 34 v.
Luokanopettaja, yksi ylitunti, tukiopetuksia ja 10v. palvelulisä (brutto n. 3100€)
on kyllä hyvinkin 24/7 työ joten tuntipalkoilla en kehuisi.
minun tuntemani yrittäjät eivät saa lähellekään tuota
Eniveis, omat nettotulot 3970
jolla työkokemusta vuodesta 1999 vakituisessa työssä. Palkkaa ropisee tilille joka kuukausi noin 2100 euroa nettona. Meillä on vain päivätoimitus, eli ei lainkaan ilta- eikä viikonloppuvuoroja.
osapäiväisestä työstä
Mitä teet työksesi? :)
laske siita.
Siita on tosin jo vahennetty rahat terveydenhuoto- ja lastenhoitokustannuksiin, jotka menee verottomana tilille, josta niita voi kayttaa.
brutto n.2600e
netto n.1900e
(ei vielä vuosilisiä)
Yrittäjä olen.