Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalastajan vaimo saa blogistaan palkan.

Vierailija
04.03.2012 |

En tiennytkään sitä, mutta vähentää mun käyntejä sivustolla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon totaalisen kyllästynyt näihin mainosblogeihin,joka toisessa postauksessa esitellään jotain saatua tuotetta.ja kalstajanvaimo ei kommentteihin enää vaivaudu juurikaan vastailemaan, diipadaapa hehkutusta ja kehujen kerjäystä,mitta tuli täyteen,onneksi on vaihtoehtoja.

Vierailija
22/26 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 14:20"]

Mummeliisan Viipale-blogilla on saman verran kävijöitä kuin Kalastajan vaimolla eikä hän saa siitä palkkaa muuta kuin jonkun kympin kuussa mainoksista. Koska pitää blogia omalla serverillä jää todennäköisesti tappiolle. 

Monenlaiste blogit kiinostavat ihmisiä, mtta mainostajia vain tietynlaiset.

Se on hyväksyttävä.

[/quote]

Saahan sekin aina joskus siskoltaan jonkun tuotteen ilmaiseksi. Tosin taitaa saada itse valita, mistä tuotteesta kertoo eli kertoo vaan sellaisista jotka muuten ostaisi omaan käyttöön.

http://www.viipaleita.net/blog/satu/2013/01/11/nyt-mina-mainostan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuansio nyt ei ole niin kamala asia. Ostattehan te tuotteitakin josta omistaja saa rahaa. Lopetatteko ostamisenkin? Ruuan, vaatteiden? Ihme ajatus.

Vierailija
24/26 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KK oli taas niin kaunis.

Vierailija
25/26 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta hoksasit? Onhan tuo sivu täynnä mainoksia ja blogi kuuluu Indiedaysiin.

Vierailija
26/26 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään sitä, mutta vähentää mun käyntejä sivustolla.

http://igs.kirjastot.fi/fi-FI/iGS/kysymykset/kysymys.aspx?ID=9433d7f3-d…

Kysy mitä vain sivustolla vastataan Indiedays palkkioihin näin:

"...Indiedays maksaa bloggaajilleen jokaisesta julkaistuista blogikirjoituksesta. Rahoitusta nämä saavat mainostajilta... erään toisen tiedon mukaan Indieday-blogin kirjottajat saisivat 100 € / blogikirjoitus..."

Huomasitteko muuten Indiedaysin synttäreiltä suloisen Malenamin ihastuttavan juhla-asun ja Rillan kodin Rilla oli yksi juhlan kaunottarista ja Pupulandian blogisti oli kaunis kuten aina, puhumattakaan persoonallisesta White Trash Diseasen Natasta ja monesta monesta muusta. Kalastajan vaimon mekko näytti suttuiselta ja kauniit hiuksetkin kovin rouvamaisilta. Miksi tuon ihanan Mollyn mekon alta näkyivät rintsikat (kaiken lisäksi näyttivät liian isolta kuppikoolta) eikä jotain ihanaa kaunista pitsiä, kuten Mollyn mainoskuvissakin tuon mekon kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän