Rakennekynsien huoltoväli. AUTTAKAA!!!
Yksinkertainen kysymys. Mikä teillä on huoltoväli geelikynsissä? Menettekö huoltoon, joska kynnet huonossa kunnossa, vai koska kasvaneet liikaa? Ja jos olette pääkaupunkiseudulta, missä käytte kynsiä huollattamassa?
Mulla on ollut rakennekynnet kolmisen vuotta ja huoltoväli on ollut nelisen viikkoa, eli kun kynsi kasvaa sen verran, että tarvitsee lyhennystä ja täytettä. Olen koko ajan käynyt samassa paikassa ja pisimmillään (kesälomalla) mulla oli samat kynnet yhdeksän viikkoa ilman että yksikään vaurioitui/irtosi. Lyhentelin niitä vaan itse sitä mukaa kun kasvoivat. Nyt kun muutettiin Helsinkiin olen jo kaksi paikkaa testannut ja molemmilla kerroilla 2-3 viikossa kynnet alkaa irtoilla kulmistaan ja lakkauskin kuluu paikoin pois!!! Ei kiva, kun vähän toisenlaiseen laatuun on tottunut.. Aloin vaan miettiä, onko tuo 2-3 viikkoa ihan normaali, vai onko mulla vaan ollu huono säkä.
Kommentit (3)
Silloin tosin kynnet oli jo aika rumat. Koskaan ei lähtenyt yksikään irti.
Nyt olen hommannut aineet kotiin ja teen itse omat kynteni. Aikansahan tuo opettelu otti, ottaa vieläkin, mutta kokoajan oppii ja saa aikaiseksi parempia ja parempia. Huollan tosi helposti nyt kynnet jos toisenkin, heti jos näyttävät huonoilta. En todellakaan katsele enää pitkiä huoltovälejä.
Kannattaa ottaa selvää, minkä merkkisiä aineita entinen paikkasi käytti ja etsiä samoja käyttävä. Aineissakin on eroja.
huolto aina 4-5 viikon välein, ihan siistit ja kiinni ovat edelleen mutta tyvestä liian pitkät. En tosin asu Helsingissä joten paikan suhteen en osaa auttaa.
käyn huollattamassa ne 2,5-3viikon välein. Mulla tuo 3viikkoakin tuntuu joskus ihan liian pitkältä väliltä.