Montako kertaa olet oikeasti pahoittanut mielesi av-palstalla?
Kommentit (28)
Enkä vähiten siksi, että minua haukkuvat ovat osuneet arkaan paikkaan. Palsta on hyvä apu silloin, kun ei "näe" ongelmiaan.
Kun yrittää hyvää hyvyyttään vastata jollekin jotain omaan kokemukseen perustuvaa, joka tulee täysin väärinymmärretyksi jonkun kolmannen taholta. usein postaukseni liittyvät erityislapsiaiheisiin .
Kuin myös. Tiedän, ettei pitäisi, mutta kyllä nämä kommentit ovat silti ikäviä.
pitkäaikaisessa seurustelusuhteessa mut kesken mun ja mieheni opintojen. Mies vaati heti aborttia mutta mä päätin pitää lapsen. Suoritin opinnot loppuun totaaliyksinhuoltajana ja hyvin arvosanoin. Pääsin heti töihin. Olen ollut sinkkuna monta vuotta, ei yhden illan juttuja eikä iltoja baarissa, koskaan.
AV:lla saan lukea jatkuvasti kuinka yksinhuoltaja on "ukkomiehiä iskevä huora joka nostaa sosiaalitukia, ryyppää elarit ja on hankkinut lapsen ensimmäisen vastaantulevan miehen kanssa". Asia perustellaan vetoamalla yhteen tai kahteen tällaiseen tutuntuttuun. Mitäpä siitä että valtaosa meistä yksinhuoltajista on taviksia vanhempia jotka elää ihan normaalia perhe-elämää. Joskus aiheeton halveksiminen, yleistäminen, haukkuminen tuntuu enemmän kuin pahalta.
kun jotkut ihmiset eivät ymmärrä, mistä joissakin mielenterveyden häiriöissä on kyse. Ajatellaan, että kyse on laiskuudesta tai halusta välttää velvollisuuksia. En tiedä, ovatko kyseiset kommentit olleet pelkkää provosointia, mutta pelkään pahoin, että ainakaan kaikki eivät ole olleet. Myös rasistisista viesteistä on tullut paha mieli. Myös eri tavalla vammaisia tai esim lyhyitä miehiä väheksyvät viestit ovat loukanneet. Ylipäätään heikkojen pilkkaaminen satuttaa. Ei sellaista voi laittaa huumorin piikkiin.
Sinä siis olet se kusipää, joka tulkitset kaikki toisten huonot kokemukset muslimeista rasismiksi. Minulle on tullut paha mieli oikeasti siitä, kun minua pidettiin alle 5-vuotiaan tasoisena älyllisesti ja rasistina, kun kerroin, että kaikki kokemukseni muslimeista ovat olleet huonoja. Miten hihhulit (= muslimit, mutta tietysti muutkin) voivat oikeasti älylliselle ihmiselle olla muuta kuin negatiivisia kokemuksia? Juu, kiitti vitusti!
Olen uskova kristitty. Syytät minua sellaisesta, jota en ole tehnyt.
kun jotkut ihmiset eivät ymmärrä, mistä joissakin mielenterveyden häiriöissä on kyse. Ajatellaan, että kyse on laiskuudesta tai halusta välttää velvollisuuksia. En tiedä, ovatko kyseiset kommentit olleet pelkkää provosointia, mutta pelkään pahoin, että ainakaan kaikki eivät ole olleet. Myös rasistisista viesteistä on tullut paha mieli. Myös eri tavalla vammaisia tai esim lyhyitä miehiä väheksyvät viestit ovat loukanneet. Ylipäätään heikkojen pilkkaaminen satuttaa. Ei sellaista voi laittaa huumorin piikkiin.
Sinä siis olet se kusipää, joka tulkitset kaikki toisten huonot kokemukset muslimeista rasismiksi. Minulle on tullut paha mieli oikeasti siitä, kun minua pidettiin alle 5-vuotiaan tasoisena älyllisesti ja rasistina, kun kerroin, että kaikki kokemukseni muslimeista ovat olleet huonoja. Miten hihhulit (= muslimit, mutta tietysti muutkin) voivat oikeasti älylliselle ihmiselle olla muuta kuin negatiivisia kokemuksia? Juu, kiitti vitusti!
Olen uskova kristitty. Syytät minua sellaisesta, jota en ole tehnyt.
Ja mikäköhän on se oma käsityksesi rasismista? Minä pahoitan mieleni joka kerta, kun joku puhuu Suomessa suomalaisten rasismista. Katsokaa vaan eräästäkin rauhallisesta itänaapurista tulevia videoita arkipäivän rasismista, jossa ihmisiä hakataan kuoliaaksi ja päitä leikataan irti.
Että kiitti vaan sinulle "mielenpahoittaja"!
Toivottavasti tuo päidenleikkuu tapa rantautuisi tännekkin.
Mutta yleensähän se menee niin, mitä tummempi naama sitä kapeempi kurkku. Joten miksi tehdä asia vaikeaksi ja leikata sitkeämpiä kauloja?
mutta erittäin hämmästynyt olen ollut monta kertaa.
Aluksi luulin, että kaikki ilkeilyt ja omituisuudet on provoja, mutta olen alkanut uskoa että pahansuopia, itsekkäitä, suvaitsemattomia ja häikäilemättömiä ihmisiä on oikeasti olemassa.
ja TYHMIÄ. Tyhmällä viittaan nyt noihin em.mainittuihin piirteisiin, en niinkään älylliseen tasoon
Kuule, silloin ei naurata, kun "mielipiteesi" voidaan tulkita rikokseksi (jolla ei todellakaan ole mitään väliä, mutta rangaistus on pahempi kuin Steenillä), ja henkisesti keskenkasvaneet voivat ihan oikeasti syytellä sinua, ja poliisi kaivaa tietosi servulta (ip-osoitteesi kirjautuu sinne, ja asia on sillä selvä), ja tyypit haluavat tuomita pahan ihmisen. Jeps, kivat vaan sullekin!