Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa olet oikeasti pahoittanut mielesi av-palstalla?

Vierailija
04.03.2012 |

ja mistä aiheesta?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sorttista porukkaa liikkeellä, että ei näistä jutuista ole varaa mieltänsä pahoittaa.

Vierailija
2/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on noita juttuja, joissa haukutaan jonkun kirjoittajan mielenterveyttä. Sellainen ei kuulu tälle palstalle. Jotenkin nuo sellaisia laittavat ovat mielestäni omituisia.

Avatkaa joku ketju tästä aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mua eivät muiden mielipiteet hetkauta.

Vierailija
4/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietysti on tullut paha mieli jonkun puolesta melkein joka kerta kun tänne tulee, mutta en ainakaan muista että kukaan olisi loukannut mun tunteitani henkilökohtaisella tasolla.

En välitä mitä av-mammat ovat minusta mieltä, mutta onhan av-mammoilla ja heidän lapsillaan tosi surullisia kohtaloita.

Vierailija
5/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin, en roikkuisi täällä ( :

Sen sijaan tämä on avannut silmiäni. Kun tuttavapiiri on suhteellisen homogeeninen, ei tapaa tällaista ihmisten kirjoa missään muualla.

Välillä suu auki kyllä mielipiteistä (yleensä perustelemattomia toistoja), mutta mielenpahoittamista ei.

Vierailija
6/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaisia aiheita en muista, mutta kerran mut on vastauksilla saatu itkemään oli erittäin arka aihe ja ilkeät vastaukset

Vierailija
7/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mennä akka vaihtoon. Kyllä vitutti.

Vierailija
8/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta reippaasti suuttunut olen pari kertaa joidenkin tanne kirjoittavien tyhmyyden takia... En yleensakaan ole mikaan "mielenipahoittaja", vaan ennemminkin tulistuja.

Vierailija
9/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kertaakaan, mutta joskus jonkun toisen vaikeuksista lukiessa on tullut paha mieli sen ihmisen puolesta.

Vierailija
10/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta usein olen miettinyt, että kaikenlaisia sitä maa päällään kantaa...

Vierailija
11/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yrittää hyvää hyvyyttään vastata jollekin jotain omaan kokemukseen perustuvaa, joka tulee täysin väärinymmärretyksi jonkun kolmannen taholta. usein postaukseni liittyvät erityislapsiaiheisiin .

Vierailija
12/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei netissä sanotuista asioista pidä pahoittaa mieltään. Jos pahoittaa, niin ei pitäisi tällaisia palstoja selailla. Moni mamma taitaa olla jämähtänyt aikaan ennen internettiä.

Vierailija
13/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tää palsta on vaan pelkkää hauskaa ajanvietettä.

Tosikkojen ei kannata tänne rantautua.

Eikä mulla nyt ole tarkoitus ketään täällä haukkua. Pidän vaan hauskaa ja heitän vitsiä sinne tänne;)

Vierailija
14/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta erittäin hämmästynyt olen ollut monta kertaa.

Aluksi luulin, että kaikki ilkeilyt ja omituisuudet on provoja, mutta olen alkanut uskoa että pahansuopia, itsekkäitä, suvaitsemattomia ja häikäilemättömiä ihmisiä on oikeasti olemassa.

Vierailija
15/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei netissä sanotuista asioista pidä pahoittaa mieltään. Jos pahoittaa, niin ei pitäisi tällaisia palstoja selailla. Moni mamma taitaa olla jämähtänyt aikaan ennen internettiä.

palstamammatkin ovat ihan oikeita ihmisiä.

Vierailija
16/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tätä semmoisena tyhjänpäiväisenä viihteenä.

Roikun täällä lueskelemassa silloin kun on joku tylsä hetki. Enemminkin aina naurattaa, että mitä ihmettä ihmisten mielessä liikkuu :D

Yhden kerran on tullut paha mieli yhden toisen kirjoittajan puolesta. Silloin meinasin itsekin heittää ketjuun jotain typerää kommenttia ihan vitsillä, mutta en kirjoittanutkaan kun huomasin, että sen ketjun ap:lle tuli oikeasti tosi paha mieli.

Täällä ei kannata ottaa mitään vastauksia eikä kaikkia aloituksiakaan tosissaan. Ne av:n kliseet toistuu poikkeuksetta joka ketjussa.

Vierailija
17/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteltiin yhdesta yhteiskunnallisesta asiasta. Olin eri mielta useimpien kanssa, ja mielipiteessani ei ollut kenellekaan mitaan henkilokohtaista.

Sain ryopyn niskaani, kaikki henkilokohtaisuuksiin menevia (tietenkin arvailuja), jotka huipentuivat siihen etta paatettiin etta en ollut sen arvoinen etta ansaitsin lapsia.

Vierailija
18/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotkut ihmiset eivät ymmärrä, mistä joissakin mielenterveyden häiriöissä on kyse. Ajatellaan, että kyse on laiskuudesta tai halusta välttää velvollisuuksia. En tiedä, ovatko kyseiset kommentit olleet pelkkää provosointia, mutta pelkään pahoin, että ainakaan kaikki eivät ole olleet.

Myös rasistisista viesteistä on tullut paha mieli. Myös eri tavalla vammaisia tai esim lyhyitä miehiä väheksyvät viestit ovat loukanneet. Ylipäätään heikkojen pilkkaaminen satuttaa. Ei sellaista voi laittaa huumorin piikkiin.

Vierailija
19/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotkut ihmiset eivät ymmärrä, mistä joissakin mielenterveyden häiriöissä on kyse. Ajatellaan, että kyse on laiskuudesta tai halusta välttää velvollisuuksia. En tiedä, ovatko kyseiset kommentit olleet pelkkää provosointia, mutta pelkään pahoin, että ainakaan kaikki eivät ole olleet.

Myös rasistisista viesteistä on tullut paha mieli. Myös eri tavalla vammaisia tai esim lyhyitä miehiä väheksyvät viestit ovat loukanneet. Ylipäätään heikkojen pilkkaaminen satuttaa. Ei sellaista voi laittaa huumorin piikkiin.

Sinä siis olet se kusipää, joka tulkitset kaikki toisten huonot kokemukset muslimeista rasismiksi. Minulle on tullut paha mieli oikeasti siitä, kun minua pidettiin alle 5-vuotiaan tasoisena älyllisesti ja rasistina, kun kerroin, että kaikki kokemukseni muslimeista ovat olleet huonoja. Miten hihhulit (= muslimit, mutta tietysti muutkin) voivat oikeasti älylliselle ihmiselle olla muuta kuin negatiivisia kokemuksia? Juu, kiitti vitusti!

Vierailija
20/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turkea itkeä, miten pahansuopia ja ilkeitä ihmiset ovat. Palstamammoilta on tainnut mennä ohi se, että netissä sanotaan ihan mitä tahansa ja sanotaan suoraan sen kummemmin miettimättä. Se, voiko niin tehdä, on asia erikseen. Turha jeesustella, että oletpas ilkeä ja kamala ihminen jonkin kommentin perusteella. Uskoisin, että ihan jokaisella on ilkeiksi ja kamaliksi luokiteltavia ajatuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan